WHEM Kiera, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit klinkt echt heel gek... aan haar OREN? WTF? hahahaha

Als hij niet te groot is vindt ze keelneuken heerlijk. Vooral ook als je haar hoofd aan haar oren vasthebt en det in hoog tempo heen en weer sleurt.
Er is denk ik wel een verschilletje tussen iets toestaan als de betaling klopt en iets heerlijk vinden.....
 
Dame geeft aan dat een 4 uur date te lang is voor een 1ste keer. Begrijp t ergens wel, maar probeer haar over te halen. Anders zit het er neit echt in voor mij denk ik. Hopelijk kan ik er wat van maken
 
Ze laat veel toe maar ik heb bij haar altijd wel het idee dat ze zelf de regie houdt, maar veel kan en mag bij haar. Aan oren trekken heb ik Rocco nog niet eens zien doen (hoe the fuck zet je daar notabene kracht op?).
 
Telkens la ik mij dat probeer in te beelden, lig ik in een deuk. Hóe dan?! Volgens mij krijg je meteen een smack in the face (wat dan wel weer geil kan zijn) ?
 
Niet door de selectie heen gekomen??
Geintje. Laten we het gezellig houden? ?
Nee hoor, heb deze dame ook wel eens bezocht. In eerste instantie ook best enthousiast, maar ontdekte dat ze ook zeer labiel is en niet erg hygienisch. En na, wat zal het zijn, twintig jaar in het vak is het beste er wel af. Om de massahysterie hier moet ik juist erg lachen.
 
Nee hoor, heb deze dame ook wel eens bezocht. In eerste instantie ook best enthousiast, maar ontdekte dat ze ook zeer labiel is en niet erg hygienisch. En na, wat zal het zijn, twintig jaar in het vak is het beste er wel af. Om de massahysterie hier moet ik juist erg lachen.
Ach, er zijn wandelaars die erg lovend zijn over haar. En er zijn wandelaars die denken 'waar gaat het over'. En er zijn wandelaars die erg nieuwsgierig zijn naar haar.

Feit blijft dat ze haar advertentie niet eens hoeft te updaten om klanten te trekken.

Ik heb haar inmiddels dusdanig vaak bezocht dat ik wel kan stellen dat ze schoon is (zeker omdat ik nooit een dvp wil beffen behalve haar) maar jouw ervaring is misschien anders. Maar labiel? Dat zeer zeker niet.

Maar goed, opkomen voor Kiera wordt afgedaan als de fanbase die haar onterecht ophemelt, financieel uitgekleed worden of denken dat ze de witte ridder zijn.

Als er echt iets ruk is aan Kiera dan is het wel haar selectie van nieuwe klanten. Iets anders ben ik nog niet tegengekomen.
 
Ze laat veel toe maar ik heb bij haar altijd wel het idee dat ze zelf de regie houdt, maar veel kan en mag bij haar. Aan oren trekken heb ik Rocco nog niet eens zien doen (hoe the fuck zet je daar notabene kracht op?).
In elk geval geen facefuck. ''thats not on the menu'' aldus Kiera ,wanneer ik hiernaar vraag. Ik weet niet wat men zegt over oren trekken maar als ik haar zo via de app goed begrijp wil ze de regie volledig zelf houden. Ik kon langskomen maar heb er vanaf gezien.
 
In elk geval geen facefuck. ''thats not on the menu'' aldus Kiera ,wanneer ik hiernaar vraag. Ik weet niet wat men zegt over oren trekken maar als ik haar zo via de app goed begrijp wil ze de regie volledig zelf houden. Ik kon langskomen maar heb er vanaf gezien.
Precies wat ik zeg; ze laat veel toe maar houdt toch wel altijd regie. Facefuck heb ik niet meegemaakt bij haar (evenals aan hoofd duwen); is ook niet nodig want ze eet je lul zelf al op.
 
Ik geloof best dat kiera een hele leuke dame is. Maar t is wel ongelooflijk moeilijk om met haar af te spreken. Ben nu al 5 dagen bezig ofzo. Ze reageert niet snel en is zeker wantrouwend. Begrijp t wel want krijgt wss 1000 berichten per dag. Mede door de goede reviews blijf ik t wel proberen maar mocht iemand wat tips hebben hoor ik t graag ?
Altijd eindigen met de tekst.money is no object. Helpt vaak ?
 
Dame geeft aan dat een 4 uur date te lang is voor een 1ste keer. Begrijp t ergens wel, maar probeer haar over te halen. Anders zit het er neit echt in voor mij denk ik. Hopelijk kan ik er wat van maken
Was aan de praat met een andere dame. Ik vroeg wat ze er nou van vond, dat iemand zo 4 uur boekt. Ze zei dat dat vaak lastige klanten zijn, omdat ze aan de drugs zitten of anders onder de invloed zijn. Ze heeft die afspraken daarom alleen met mannen die ze vertrouwt, en toch ging het laatst weer mis. Nu wil ik niet insinueren dat jij drugs gebruikt, maar ik begrijp het nu wel beter vanuit haar perspectief.

Dit gesprek was niet met Kiera, wellicht heeft ze haar eigen redenen.
 
Was aan de praat met een andere dame. Ik vroeg wat ze er nou van vond, dat iemand zo 4 uur boekt. Ze zei dat dat vaak lastige klanten zijn, omdat ze aan de drugs zitten of anders onder de invloed zijn. Ze heeft die afspraken daarom alleen met mannen die ze vertrouwt, en toch ging het laatst weer mis. Nu wil ik niet insinueren dat jij drugs gebruikt, maar ik begrijp het nu wel beter vanuit haar perspectief.

Dit gesprek was niet met Kiera, wellicht heeft ze haar eigen redenen.
Heb dit ook wel eens eerder gehoord. Begrijp t ook volkomen. Om t duidelijk te maken ik zit niet aan de drugs tijdens een date. Snap ook niet hoe mensen dat kunnen, ik zou dan niet volop kunnen genieten wss. Maar ja het is wat het is mbt tot de moeite die erbij komt kijken om een 4 uur date in te plannen
 
Heb dit ook wel eens eerder gehoord. Begrijp t ook volkomen. Om t duidelijk te maken ik zit niet aan de drugs tijdens een date. Snap ook niet hoe mensen dat kunnen,
Dat zijn misschien niet alleen gebruikers, maar tevens handelaren.
De dames hebben overigens in het algemeen niet zo'n hoge pet op van die laatstgenoemde categorie.
 
Lijkt me logisch dat de dame geen 4 uur wil in plannen met iemand die ze niet kent. Hoeft helemaal niets met drugs te maken te hebben. Ze kent de wandelaar niet, hoe hij is in de omgang en in bed. En loopt ze dus het risico dat ze straks 4 uur lang met iemand opgescheept is die haar niet bevalt. En halverwege afkappen geeft mogelijk gedonder.

Andersom geldt dat ook voor de wandelaar. De reviews mogen dan wel lovend zijn, dat zegt nog niets over hoe jij Kiera gaat ervaren. Misschien wil jij helemaal niet 4 uur blijven. Dus waarom je per se 4 uur wilt?
 
Ik snap t zeker van de kant van de dame. Maar heb haar ook gewoon gevideocalled en redelijk lang met haar gepraat over de call en whatsapp en dan krijg je misschien wel een beetje een beeld. Kan vertekend zijn natuurlijk. Zoals ik zei ik snap t.

Voor mij zoals ik aangaf ligt de reden voor een 4 uur date op een paar gebieden. Ik heb door mijn werk en prive leven gewoon weinig tijd om dit als hobby erbij te doen. Het is voor mij naar amstelveen en met name waar keira ontvangt zo een 2 uur reizen (alleen heen). Ik moet dus echt een dag vrij nemen om dan te kunnen gaan. Weekend ben ik voornamelijk bezig met mijn prive leven. Om dan een hele dag vrij te nemen en 4 uur intotaal te reizen voor een date van 1-2 uurtjes zie ik niet zitten, dat is het niet waard voor mij. Maar ja het is zoals het is en daar doe ik t maar mee ?
 
Zoek gewoon iemand in je eigen buurt Toemoe. Heel betrouwbaar is ze niet als je dit zo leest met namomen van afspraken (en val ons niet meer lastig!)
 
Zoek gewoon iemand in je eigen buurt Toemoe. Heel betrouwbaar is ze niet als je dit zo leest met namomen van afspraken (en val ons niet meer lastig!)
Je kan ook gewoon niet reageren of lezen wat ik te zeggen heb. Zo ver ik het weet is t een forum voor iedereen hier ? Maar als ik zie wat je over t algemeen post ben je wss de klas clown dus zal niet te veel erop in gaan
 
Beste Tomoe11,

Ik bladerde eens door je berichtengeschiedenis heen net. Zegge en schrijve één recensie in de eerste vier pagina's met jouw posts. Voor de rest zijn het alleen maar vragen en nog eens vragen. Lid LPS heeft wel een punt vind ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan