WHEM Kiera, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goh, lekker nietszeggende posts weer. Ze is naar haar thuisland geweest en vervolgende ook niet diverse andere landen aangedaan., op dit moment in de laatste. Dit valt voor haar onder vakantie, mag ik het dus vervolgens een laatste vakantiebestemming noemen?

Typisch hier continu van die zeikerige posts, net toevallig door zij die niet door de selectieprocedure komen, gekwetste ego'tjes kennelijk.
Ik heb haar slechts 1x benaderd.

En dat was 30 minuten voordat ik wilde afspreken rond 23 uur....dus dat zat er niet in.
Maar daar had dit weinig mee te maken hoor.

Maar thuisland, vakantie-bestemming 1, vakantie-bestemming 2 (of zelfs meer) in Corona-tijd suggereert niet dat je krap bij kas zit.

Hoeft ook niet, maar ik moet gewoon altijd erg lachen om dames die dan hier lekker vol aan het orgasme/opwinding faken slaan, mannen die daar hier op de site over schrijven (zij vond het ook lekker/ze kwam heel fijn klaar/er was echt een enorme klik) en dat de dames grotendeels alleen komen om hun reisjes, tasjes en cosmetische chirurgie ingrepen te financieren.
 
Volstrekt irrelevant of een dame wel -of niet krap bij kas zit voor vakanties en luxe artikelen. Evenmin of er hier wandelaars zijn die opgaan in een illusie -of niet. Net nu ik dacht dat je vorige post nietszeggend was weet je het nog eens fijntjes te overtreffen.

Goed, veel plezier verder om alles en iedereen af te vallen. Ik hou het verder wel bij recenseren.
 
Ben het deels met je eens, het interesseert mij (ook) geen mallemoer wat de dame doet in haar privetijd, ik gun haar alle reisjes en luxe van de wereld, daar ligt ze immers een kwart van haar bestaan voor met haar beentjes wijd. En aangezien er geen sprake is van welgemeende wederzijdse interesse, doet ze maar vooral wat ze niet laten kan als lachende derde 🤭

Aan de andere kant, daar is dit keuvel topic o.a. voor bedoeld, enigszins: je mening geven. Toch?
Niet zo zeer om te provoceren dacht ik, maar kan het mis hebben.


Recensies verschijnen in recensietopics, dat is dit níet.

Daarnaast zie ik @knightrider niet "alles en iedereen afvallen" , maar dat terzijde.

Wie ga je dit keer recenseren @Forsale ?
Altijd nieuwsgierig 👍
 
Ze doet momenteel haar laatste vakantiebestemming aan en weet nog niet precies wanneer ze terug zal zijn. Ze is daar half Januari heen gegaan, dus ik verwacht dat ze ergens half Februari wel weer hier zal zijn.
Heb je toevallig een update? Had met veel moeite een afspraak staan begin december maar die heb ik moeten cancelen. Eeuwige spijt ervan :( weet iemand meer?
 
Wat mis ik deze parel. De video's die we maakten blijven gelukkig en worden met enige regelmaat terug gekeken. Iemand nog iets van haar vernomen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan