WHEM Kiera, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is een uit de hand gelopen "wie heeft ervaring met " topic, wat misschien beter gesloten kan worden, @admin ?
Hier het recensietopic
 
Het idee was juist dat dit topic een betere plek is om te discussieren over haar aanbod dan het recensietopic.
En dat moeten we vooral zo laten. Als alles uit deze draad in de recensiedraad terecht komt, dan wordt die onleesbaar.

Er is in Noord-Holland ook een algemene draad voor wie dat wil. Maar eerlijk gezegd vind ik een draad, zoals deze, per Dame veel overzichtelijker.
 
Laatst bewerkt:
Ze doet momenteel haar laatste vakantiebestemming aan en weet nog niet precies wanneer ze terug zal zijn. Ze is daar half Januari heen gegaan, dus ik verwacht dat ze ergens half Februari wel weer hier zal zijn.
 
Ik wil net zeggen....als je ff op vakantie bent of naar 'je thuisland' prima, maar 'doet haar laatste vakantiebestemming aan'....?!

En dan weer terug komen om schutterende huisvaders met klaarkom-leugentjes hun briefjes afhandig te maken.....

Haha, soms is dit zo'n rare wereld hè....
 
Goh, lekker nietszeggende posts weer. Ze is naar haar thuisland geweest en vervolgende ook niet diverse andere landen aangedaan., op dit moment in de laatste. Dit valt voor haar onder vakantie, mag ik het dus vervolgens een laatste vakantiebestemming noemen?

Typisch hier continu van die zeikerige posts, net toevallig door zij die niet door de selectieprocedure komen, gekwetste ego'tjes kennelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan