WHEM Kiera, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik snap al die ophef over haar niet zo. Naar mijn idee zijn er mooiere dames met ook goede diensten te vinden.
Ze brengt kennelijk veel teweeg bij een hoop type wandelaren:
- types die vinden dat ze niet bijzonder is
- types die vinden dat ze teveel vraagt qua prijs
- types die wat vinden van haar 'selectieprocedure'
- types die wel willen gaan maar geen afspraak kunnen krijgen
- types die haar bezoeken en lyrisch zijn over haar

Dan krijg je veel reacties met veel verschillende meningen en blijft de discussie wel op gang ja..
 
Overrated inderdaad. Bij haar ben je 280 per uur kwijt inclusief DT + CIM, voor 150 kun je bijvoorbeeld ook naar Inessa, die dit allemaal gewoon in haar basispakket heeft zitten.

Bijna net zo lekkere vrouw, met dezelfde inzet en dezelfde diensten.
 
Overrated inderdaad. Bij haar ben je 280 per uur kwijt inclusief DT + CIM, voor 150 kun je bijvoorbeeld ook naar Inessa, die dit allemaal gewoon in haar basispakket heeft zitten.

Bijna net zo lekkere vrouw, met dezelfde inzet en dezelfde diensten.
Inmiddels 160 (2e x dat ze haar prijzen opschroeft) en met net zo'n lastige selectieprocedure als Kiera. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat Inessa ook haar prijzen opschroeft (al hoop ik van niet) maar we zullen t vanzelf merken. Ik heb beide dames bezocht en er zit echt wel verschil in wat de dames doen en hoe ze het doen, Kiera is toch meer van de PSE en Inessa meer van de GFE. Maar ik snap je punt.
 
Ik geloof best dat kiera een hele leuke dame is. Maar t is wel ongelooflijk moeilijk om met haar af te spreken. Ben nu al 5 dagen bezig ofzo. Ze reageert niet snel en is zeker wantrouwend. Begrijp t wel want krijgt wss 1000 berichten per dag. Mede door de goede reviews blijf ik t wel proberen maar mocht iemand wat tips hebben hoor ik t graag ?
 
Kiera is een topwijf! Like her! En qua service vol overgave! Heerlijke persoonlijkheid, goed lichaam en een passie.

Ze gaat deze week er weer even tussen uit ivm verplichtingen.
Heb wel wat contact met der maar heel weinig gewoon. Mijn afspraak die ik wilde maken geldt voor volgende week. Dus als ze deze week er even niet is zou dat niet uit hoeven te maken neem ik aan
 
Ik kon het niet laten dus gisterenmiddag nogmaals geweest.

Zal wederom niet alles van A tot Z in detail vermelden, maar interessante nieuwe ervaring was tijdens de 2e ronde op haar eigen verzoek staand voor de spiegel. De hoge hakken gingen weer aan, ze kijkt ook in de spiegel en speelde met zichzelf. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dat liet me toch allemaal niet onberoerd. ?

Tussendoor nog een massage gehad, Ze weet dat ik veel sport en ook op dat vlak weet ze wat ze mee bezig is. Niet zomaar een beetje aaien, maar echt een gerichte spier -en rek massage. Volgende week een andere afspraak, maar ze gaat me in December zeker weer zien, vermoedelijk dan eens 1 van de opties meepakken. :sneaky:
Heb morgen een videocall met der. Dus met wat geluk volgende week ook een lekker lange afspraak van 4 uurtjes. Wel goed om te horen dat ze een degelijke massage kan geven. Ben ook wel een gymrat en een sterke massage zo nu en dan is niet mis
 
Beste medegenieters. Ik had een verzoek. Ik vroeg me af of iemand die kiera heeft bezocht misschien een goed woordje voor me kan doen. Merk dat ze ontzettend huiverig is met nieuwe klanten en al helemaal omdat ik aangeef graag 4 uurtjes te willen blijven. Heb contact met der maar t verloopt wat stroef en misschien dat een goed woordje haar wat soepeler maakt. Pm me als je me graag zou willen helpen. Bvd
 
denk dat het geloofwaardiger over komt als een andere dvp een goed woordje voor je doet ipv een klant die jou niet kent
Denk niet dat een random dvp beter is dan een bestaande klant
Misschien moet je beginnen met een uurtje? Vier uur Kiera overleeft een normaal mens niet ?.
Dat komt wel goed ?. Daarnaast ga ik niet 3-4 uur intotaal reizen voor een uurtjes plezier. Ik heb t redelijk druk met werk en mijn leven dus moet hier echt een dag vrij voor nemen vaak. Dan wil ik graag ook wat langer genieten als ik toch vrij moet nemen
 
als klant van Kiera heb ik geen sex met jou dus ik weet niet hoe jij in de omgang bent. Een andere dvp wel, vandaar dat ik denk dat het wel beter is. Succes er mee!
 
Beste medegenieters. Ik had een verzoek. Ik vroeg me af of iemand die kiera heeft bezocht misschien een goed woordje voor me kan doen. Merk dat ze ontzettend huiverig is met nieuwe klanten en al helemaal omdat ik aangeef graag 4 uurtjes te willen blijven. Heb contact met der maar t verloopt wat stroef en misschien dat een goed woordje haar wat soepeler maakt. Pm me als je me graag zou willen helpen. Bvd
Wat is je telefoonnummer, dan zal ik haar doorgeven dat ze je moet bellen? :)
 
Beste medegenieters. Ik had een verzoek. Ik vroeg me af of iemand die kiera heeft bezocht misschien een goed woordje voor me kan doen. Merk dat ze ontzettend huiverig is met nieuwe klanten en al helemaal omdat ik aangeef graag 4 uurtjes te willen blijven. Heb contact met der maar t verloopt wat stroef en misschien dat een goed woordje haar wat soepeler maakt. Pm me als je me graag zou willen helpen. Bvd
Voor jou ter beeldvorming: het duurde bij mij 1 á 2 weken. Ik bleef geduldig en beleefd (en het heeft gewerkt en geloond). Eenmaal binnen als klant bij haar is 't daarna makkelijker met het maken van een afspraak.
 
Voor jou ter beeldvorming: het duurde bij mij 1 á 2 weken. Ik bleef geduldig en beleefd (en het heeft gewerkt en geloond). Eenmaal binnen als klant bij haar is 't daarna makkelijker met het maken van een afspraak.

Nog1 voor de beeldvorming. Mijn 1e bericht was in December, toen een reactie dat ze met vakantie was en 19 Januari terug zou zijn. Daarna heb ik nog 2 pogingen gedaan in Februari en Maart zonder reactie. Vervolgens begin Juli nog maar een berichtje gestuurd en daar kwam 2 weken later ineens reactie op, een dag later was ik in Amstelveen. ;)

Nu gaat het inderdaad zonder problemen. Laatste keer was vooraf betalen niet eens meer nodig, ook altijd wel prettig wat vertrouwen over en weer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan