Recensie Kiki, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Seinl Harry

Newbie
5
25/03/22
6
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/excusief-met-kiki32_8419564
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een bezoek gebracht aan deze bevallige dame. Eerste contact loopt via de mail, daarna via WhatsApp. Zij is communicatief zeer vaardig, zoals ook blijkt uit haar teksten op Sexjobs en de soepele manier waarop onze afspraak tot stand is gekomen. Discretie en een veilige omgeving zijn belangrijk voor haar. Haar vriend is ook in huis aanwezig, maar daar is helemaal niets van te merken. Foto's en haar eigen beschrijving kloppen. Prachtige billen! Ik werd heel hartelijk ontvangen en zij bood direct een drankje aan. Zij doet overigens precies wat zij belooft in haar tekst. Ik vind haar ook heel prettig in de omgang. En de seks? In één woord: geweldig! Deepthroat pijpen (tenminste 17 cm gaat er helemaal in), klaarkomen in het mondje en doet vlot mee met alle acrobatische standjes. Er staan in de bijzonder grote ruimte naast het ruime bed en de jacuzzi ook allerlei apparaten, onder meer een slingstellage. Zij heeft een onderdanig karakter en daar word ik wel opgewonden van. Absolute aanrader!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week op een doordeweekse avond bij Kiki geweest. Prettig, direct en duidelijk contact vooraf via de app. Gezellig, lekker en geil. Ze vindt het echt lekker om genomen te worden, en is allesbehalve vies van zaad 😊. Ga zeker terug.
 
Op een doordeweekse avond met Kiki afgesproken. Duidelijke communicatie vooraf. Prettige ontvangst met een drankje en een snelle douche in de speelruimte. Binnen enkele minuten lag ik op mijn verzoek al van haar pijpkunsten te genieten. Van het verdere verloop ook genoten. Kiki is prettig in de omgang en stelt jouw genot voorop. Na intiem te zijn geweest ook geëindigd met een hemelse pijpbeurt. Als je dat wil, zuigt ze iedere laatste druppel eruit. Heerlijk. Kiki is een topper!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kiki-exclusief-geil-sletje30-neuken_8001609
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag dat het ingevulde formulier niet was meegekomen, bij deze nog een poging.
 
Hoi Kiki,

Jou wel of niet kennen is geen must om onderstaand patroon op te merken.
Het kan best dat deze leden alledrie na het bezoeken van jou een account hebben aangemaakt en alledrie lovend over je zijn maar opvallend (!) is het wel ;) Vandaar mijn waarschuwing.

Seinl Harry

Newbie


Lid geworden: 25 mrt 2022

Datum recensie in dit topic: 25 mrt 2022

Daann

Newbie

Lid geworden: 12 apr 2022

Datum recensie in dit topic: 12 apr 2022

IkOok

Newbie

Lid geworden: 21 apr 2022

Datum recensie in dit topic: 21 apr 2022


Veel plezier in Kroatië, prachtig land :)
 
Hoi Kiki,

Jou wel of niet kennen is geen must om onderstaand patroon op te merken.
Het kan best dat deze leden alledrie na het bezoeken van jou een account hebben aangemaakt en alledrie lovend over je zijn maar opvallend (!) is het wel ;) Vandaar mijn waarschuwing.

Seinl Harry

Newbie


Lid geworden: 25 mrt 2022

Datum recensie in dit topic: 25 mrt 2022

Daann

Newbie

Lid geworden: 12 apr 2022

Datum recensie in dit topic: 12 apr 2022

IkOok

Newbie

Lid geworden: 21 apr 2022

Datum recensie in dit topic: 21 apr 2022


Veel plezier in Kroatië, prachtig land :)
Klopt dat dit misschien twijfelachtige recensies lijken maar ondanks dat ik (nog) niet met Kiki afgesproken heb vertrouw ik het wel. Zij heeft bij verschillende gangbangs haar kwaliteiten duidelijk laten zien en dan vindt ik het wel aannemelijk dat ze ook bij prive ontvangst goede recensies krijgt.
Ik zou zeggen gewoon proberen want bij de verschillende gangbangs ging ze goed los!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/exclusief-super-geil-sletje31-neuken_8001609
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de reviews hier en de twijfel van sommigen zelf maar even bij Kiki langs geweest. Contact ging soepel, ik had hier natuurlijk een bericht geplaatst en was simpelweg te ongeduldig 😅. afspraak gemaakt, instructies gevolgd, jullie wel bekend neem ik aan.

Dan doet er een mooie vrouw open in een strak jurkje, fantastische billen(ze vroeg nog of ik een borsten of een billenman was.... een billenman dus 😁). De ruimte waar ze je naartoe begeleid(ze mocht voorop natuurlijk) is duidelijk een speelruimte, swing, jacuzzie,attributen voor feestjes en voor mij het belangrijkste: een bed. Eerst een wasje(thuis al gedoucht maar toch gewenst, geen probleem) daarna begonnen met haar lijf verkennen, lekker voelen aan dieheerlijke Billen, terwijl ze met de Hammer (ik weet nog niet of dat een goede bijnaam is) begint te spelen en die daarna in haar mond neemt. Ze krijgt er een stuk meer van weg dan ik ooit heb gehad, ik kon geen deepthroat aanvinken bij de extra's (stuk?) maar dat was het zeker, uitgebreid me laten pijpen, haar later nog een beetje gebeft, heerlijk fris kutje, daarna rubbertje erom en haar in verschillende standjes geneukt, Doggy was mijn favoriet, maar uiteindelijk(en daarmee bedoel ik: veel te snel 😂) na miossionaris klaargekomen in haar mond.

Dit was mijn foriete bezoek aan een DvP tot nu toe, Kiki is een leuke vrouw die ervan lijkt te genieten en waar je een hoop mee kunt. Snel weer een keertje terug
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/exclusief-super-geil-sletje31-neuken_8001609
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond bij Kiki geweest, top date gehad.
Dus berichten hierboven over "reclame" zijn zeker niet juist.
Pijpt heerlijk, ongeremd geile dame.
Ontvangst locatie netjes. Vooraf krijg je duidelijk door dat er camera bewaking is, heb ik zelf geen moeite mee.
Genoemde punt van niet zoenen klopt, maar wordt ruimschoots gecompenseerd door haar pijp kunsten.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/exclusief-super-geil-sletje31-neuken_8001609
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdag avond op de valreep nog bij deze dame geweest, Phoe he dat was een heel fijne ontmoeting. Een hele mooie en leuke dame die je naar een hele interessante speel kamer lijd. Wat te drinken gekregen en daarna even lekker douchen en dan mag de pret beginnen. Ze is heel toegankelijk maar inderdaad zit zoenen niet in het pakket maar ik heb het uiteindelijk niet gemist. Beffen was een genot (hopelijk ook voor haar) om te doen terwijl ze je heel lekker aan het pijpen is. Ze teased en beweegt verleidelijk en ook waanzinnig uitdagend gekleed in mooie lingerie. Uiteindelijk een waanzinnig orgasme mogen beleven die vanuit mijn tenen leek te komen en haar mondje gevuld. Kan niet anders melden dan een top ontmoeting en weer voldaan naar huis gereden.
 
Sinds kort staat dit in het appje wat ik stuur als je met mij afspreekt: 'Voor de goede orde deel ik je nog mee dat voor jullie en mijn/onze veiligheid er videobewaking aanwezig is bij/in de ontvangstruimte.
Dit betreft een gesloten videosysteem. De beelden worden alleen bekeken bij onregelmatigheden. Dit systeem staat niet in verbinding met het internet en is dus veilig.'

Voor mannen die eerder met mij hebben afgesproken en dit niet hebben ontvangen gold dit dus niet. Ik ben hier eerlijk over en als je dit niet wil staat het je helemaal vrij om geen afspraak met mij te maken. Liever niet zelfs 😅

Liefs Kiki
 
Dat is inderdaad precies waar het me om gaat Rick dankjewel 😇 Ook de reden waarom ik volgens sommige mannen best moeilijk doe met afspraken maken (bijv het delen van live locatie 20 min vantevoren). Zo weet ik of ik me klaar moet maken of dat ik te maken heb met een faker. Toevallig vandaag nog eentje 🙈

Vind het jammer dat ik sommige nette mannen hier misschien mee afschrik maar anders komt de helft van de tijd gewoon niemand opdagen. Ik scheid hiermee voor mezelf het kaf van het koren net als met de camera. Zo houd ik het voor mezelf en mijn vriend die mij dit allemaal laat doen leuk 🥰 Ook heel belangrijk dacht ik zo!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kiki-exclusief-geil-sletje30-neuken_8001609
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben er een week of 2 geleden geweest. Hele lieve en spontane dame. Was mijn eerste keer bij een DVP en heb een heerlijke tijd gehad.

Leuke meid om te zien met billen om u tegen te zeggen. Laat je gewillig doen wat je wilt (met respect natuurlijk).

Ontvangst was makkelijk en discreet in een gezellige speelkamer. Dus ook voor de niet-vanille personen een leuke plek om te bezoeken met verscheidene dingen die gedaan kunnen worden.

Ik houd het kort maar krachtig, hele goede ervaring. Bedankt Kiki :)
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst bij Kiki langs geweest.
Ik kan de voorgaande ervaringen alleen maar onderschrijven: wat een leuke, mooie en sexy vrouw! En haar pijpkunsten zijn echt fantastisch.
Communicatie en afspreken ging heel soepel, en de ontvangstruimte is ook helemaal top.
Kortom: ik ga snel weer langs, maar dan wat langer.
 
Als ik zo de reacties van Kiki interpreteer geeft zij duidelijk haar spelregels aan. Als je je daarin kan vinden en houden kan je een leuke date verwachten. Helaas ben ik "iets" te oud om Kiki te gaan ontmoeten.
 
Dank je Bas, dat is precies mijn punt! Ik ben heel erg van de open, eerlijke en transparante communicatie. Je weet bij mij gewoon wat je krijgt (en wat niet) maar ook wat ik als voorwaarde stel. Vind je dat niks dan zijn we geen match en adviseer ik iemand verder te zoeken 😅

Overigens stel ik die leeftijdseis als extra criterium om geen mannen te treffen die ouder zijn dan mijn vader… Als je een heel beleefd berichtje stuurt en je verder in mijn straatje past kunnen we er misschien best uitkomen 😜
 
Heren,

Geen afspraak met Kiki gehad, maar ze komt heel oprecht en duidelijk over. Ik hield me niet aan een afspraak (live locatie) en daardoor ging de afspraak niet door. Zit inmiddels een dag met blauwe ballen, want keek er erg naar uit. Hopelijk vergeeft Kiki me het nog op een dag...
 
Zoals beloofd hierbij een review over @Ratjetoe88 😇

Ruim op tijd en volgens afspraak netjes zijn locatie gedeeld, kwam Ratjetoe vandaag zijn blauwe ballen bij mij legen. Zeer nette en aardige jongeman, goed verzorgd en zo te zien sportief.

Na een glaasje water en een frisse duik in mijn wasgelegenheid kon het feest beginnen. Mijn billen waren gelukkig zoals verwacht en vielen in de smaak 😅 Ook over mijn pijpkunst was hij blijkbaar erg tevreden 😇 Ik ben nummer 3! (Als hij behoefte heeft dit toe te lichten mag hij dat zelf doen). Ikzelf was ook erg content met de lengte, breedte, dikte en hardheid van zijn jongeheer 😋 Na het nodige geslobber ook nog van achter genomen, jummie 🥰 Als laatste mijn trofee in ontvangst genomen en als klap op de vuurpijl ook een cadeautje gekregen 🎉 Dank!

Deze bezoeker mag terugkomen 😘
 

Bijlagen

  • 1FF4746C-FCA1-4597-AC7E-CFDD254FA0DC.jpeg
    1FF4746C-FCA1-4597-AC7E-CFDD254FA0DC.jpeg
    199,1 KB · Weergaven: 182
Hee Kiki,

Het klopt allemaal wat je zegt. Kiki was inderdaad pas de derde vrouw die mijn jongeheer helemaal deepthroatend wegkreeg. Heerlijk gevoel om em achterin je keeltje te voelen. Het paste allemaal maar net. Sorry (not sorry) voor de directe bewoording. Inmiddels de lievelingsplek van kleine ratjetoe. Daarn lekker tegen die heerlijke billen gestoten en stomend in haar mondje klaargekomen.

5/5 sterren
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/exclusief-super-geil-sletje31-neuken_8001609
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond bij Kiki geweest vlak bij Utrecht.

Er is veel gezegd over haar communicatie maar ik vind dat enorm helder. En ervaar het juist als prettig en duidelijk. Ik heb mijzelf net voor het eerst aangemeld juist om een recensie te schrijven.

Eenmaal aangekomen vriendelijk ontvangen. Ik kan maar één ding bedenken. Een prachtige vrouw met een mooi figuur. Ruimte kan misschien voor sommige indrukwekkend zijn dit was voor mij niet het geval.

De sex is natuurlijk subjectief maar ik vond het ontzettend fijn. Ik zoen graag dat was het enige lastige ;-).

Pijpen, sex, het kletsen alles is zoals ik dat graag zie. Ik had voor mijn gevoel in ieder geval een goede klik! Condooms maatje groter zou fijn zijn omdat ik nu beetje liep te hannesen maar dat is echt het enige. Ik heb genoten en kan haar volledig aanbevelen en ga hier zeker nog veel vaker komen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/exclusief-super-geil-sletje31-neuken_8001609
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een paar keer een cardate en buiten date toch maar is besloten naar een dame te gaan die kon ontvangen biij mij in de buurt van utrecht.
Ik kwam de adv van Kiki tegen en omdat de tekst me beviel heb ik deze dame op 4juli 18:30 gemaild.
Ik kreeg netjes 19:40 een mail terug gestuurd met vragen van haar.
Ik kon me eigen hier wel in vinden dus heb haar netjes een whatsapp gestuurd en hadden wij een match.
Ik volgde netjes haar instructies en wist waar ik naar toe mocht komen en dat beviel me wel.
Camera's heb ik geen last van gehad bij de bank wordt je meer in de gaten gehouden;-)
Eenmaal binnen gedrongen netjes een drankje aangeboden gekregen en het finaciele afgehandeld 30min voor 90euro.
Kiki is een leuke verschijning om te zien en ik voelde me gelijk op mijn gemak.
Ondanks dat deze manier nieuw voor mij is op zo'n locatie.
Na het opfrissen zijn we samen het bed op gedoken.
Wat praten ... oraal sex en doggy kon ik me eigen niet meer in houden...
Na de date nog gezellig wat zitten kletsen met elkaar dit voelde erg goed ondanks dat we over de tijd waren.
Daarna weer richting huis kiki nog een berichtje gestuurd om haar te bedanken voor deze leuke afspraak.
Ik kom graag nog is bij je langs kiki bij deze mijn eerste review ondanks dat ik dat niet graag doe maar voor jou wel topper!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan