Recensie Kiki, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kiki33-terug-van-weg-geweest_8405807
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo ik had toevallig vrijdag contact gehad met kiki dat heb ik wel vaker,
Alleen vertelde ze me nu dat ze weer ontangt.
Dus gelijk een afspraak gemaakt voor na de lunch zaterdag middag.
Ze ontvangt op haar vertrouwde adres waar het allemaal schoon en clean is.
Dus zaterdag aangekomen werd ik netjes ontvangen het voelde gelijk weer vertrouwd.
Vooraf even netjes douchen en toen samen het bed op gedoken.
Ze heeft me eerst lekker gepijpt waar ik erg van kan genieten.
Daarna begon ik haar met beffen heerlijk stande 69.
Daarna doggystyle afgemaakt dit is voor mij het lekkerste standje.
Daarna samen nog op bed gelegen en elkaar bij gepraat daarna wezen douchen en afscheid van haar genomen.
Dus het was weer succes!!!
Dankje wel kiki
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/excusief-met-kiki32_8419564
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdagmiddag had ik een leuke bezoek gebracht aan de mooie Kiki in Utrecht. Na een aantal leuke WhatsApp gesprekken besloot ik een date in te plannen van een uur voor de eerste keer. Bij het begin dacht ik ff haar eerder gezien te hebben, maar dat bleek niet het geval te zijn.

Kiki ontving mij hartelijk in een schone en verzorgde locatie met een douche gelegenheid. Nadat ik me opgefrist had, gingen we op het grote bed aan de slag. Ze had een leuke, donkere sexy outfit aan en vroeg mij of het kon helpen het uit te trekken. Later zag ik op haar mooie borsten dat ze tepelpiercings had wat ik geil vond om te zien. Daar wilde ik wel ff aan sabbelen hmmm dat smaakte wel lekker.

We deden standje 69 als goed begin om elkaar op te warmen voor het echte werk wat erna kwam. Ze deed het geweldig met deepthroaten en de ballen likken en zuigen ik werd gek van vreugde zo goed was Kiki bezig haha. Daarna stelde ik voor met missionaris te beginnen. Achteraf een gewaagde keuze, want het viel niet mee om de lading steeds uit te stellen. Met flinke stoten op en neer kon ik wel opmaken dat ze het kon waarderen hmmm.

Vervolgens doggy wat haar favoriete standje is kon ik raar genoeg lekker lang doorgaan. Het leek alsof ik al eerder was klaargekomen of immuun was voor een zaadlozing. Ook daarbij harde stoten en af en toe beetje spanking erbij was op zich geil was om te doen.

Op een gegeven moment had ik een moment nodig om te herstellen van al die energie die erin werd gestoken. Kiki haalde de condoom eraf en begon lekker te pijpen wat was dat zalig zeg! Mijn complimenten.

Als afsluiter wilde ik Kiki bovenop laten rijden: dat ging zo geil en goed dat de lading voortijdig uit kwam voordat Kiki het zaad in haar mond nam. Wow dat was waanzinnig geweldig hoe ze dat deed zo geil om mee te maken.!

Als conclusie wil ik melden dat het een geweldige prive date was met Kiki en vraag ik me echt waarom ik haar niet eerder heb ontmoet. Ze is net als ik ook dol op gangbangs en komt ook bij parenclubs langs. We hadden een leuke gesprek en we konden ook lachen dat maakt de date nog gezelliger.

Kiki bedankt voor de service en gezelligheid! Mij zie je zeker weer terug en heren ze is een aanrader om te bezoeken! Jullie zullen geen spijt krijgen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan