Recensie Kim Heist op den Berg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Danny

Vaste klant
106
02/02/22
105
28
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Squirting
  8. Vingeren
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kim-4229
Totale kosten (in euro)
90
Vandaag bezoekje gebracht aan Kim…was op zoek naar een rijpe milf met bimbo uitstraling. Had haar gisteren via wa gestuurd en vandaag telefonisch bevestigd, is vriendelijk aan de telefoon. Kledingwensen werden voldaan, ze opende de deur in een doorkijk jurkje 😋
Effe opgefrist in de badkamer en haar gevolgd naar de kamer, helemaal ingericht met spiegels overal en rood zacht licht…haar staande al een beetje opgewarmd, op het bed gelegd elkaar frisse poesje verwend tot ze schokkend klaarkwam…ze werd er lekker geil van we wisselden naar een soort van 69 waarbij ze mijn harde paal helemaal in haar keeltje liet verdwijnen, Heerlijk…ze likte lekker aan mijn kontgaatje terwijl ik haar kutje vingerde. Na een tijdje kwam ze op me zitten en reed me lekker klaar, zowel anaal
Als vaginaal wilde ze genomen worden.. uiteindelijk in haar kontje klaar gekomen na een heerlijke neukbeurt…
Ziet er echt nog goed uit voor haar leeftijd maar verwacht geen strakke huid meer want ze is heel wat kilo's verloren na een ziekte vertelde ze me…

Terug
Bovenaan Onderaan