Eroxx
Donderdag 06 november 2025
Bukkake xTreme (11:30 - 18:00 uur)
Bukkake, het maandelijkse cumfestijn!
Bij binnenkomst rond 12:30 uur, al een gezellige drukte, een groezelig mistig sfeertje, aangenaam warm. Dat mistig sfeertje, het mistkanon dat op de frigo aan het restaurant staat spoot geregeld een wolkje mist over de dansvloer. Had iets erotisch, zo een wolkje mist dat werd weggeslingerd! Ja, is wel leuk, meer doen! Achteraan de discobar waren er hier en daar al wat aarzelende verkennende pijprondjes bezig die even na 13:00 waren uitgegroeid tot een orgie op het bed daar aan het filmdoek. 2 meisjes, een hoop geile mannen, een derde meisje wou er bij, ging niet, dan maar de zetel op. Achter de ero-ruimtes, de traliekooi, ik denk niet dat die een kwartiertje heeft leeggestaan, daar was de ganse namiddag wel wat spektakel te zien, meestal waren er 2 meisje tegelijk aanwezig met een deel mannen
Succubus
Halloween nog maar net achter de rug, en weer een Succubus (vrouwelijke demon uit het voorgeborchte van de hel, doel : mannelijke slachtoffers beroven van hun cum) in de Eroxx, en zelfs een die zich zelf een Succubus noemt
Even voor half twee, Linda was er natuurlijk ook, we waren wachtende op 'het ritueel', stonden kortbij de grote poef in de dancing, we zullen al maar beginnen zei ze : langzaam ging ze door de knieën en nam zachtjes mijn eikel op haar tong, en daar bleef die ook effe liggen, de cumsucker, dat is een man die meestal het cum van de ondergespoten meisjes aflikt was er ook, toevallig stond hij naast me, alé toevallig, komt me meestal effe pijpen. De cumsucker keek dus toe hij Linda even haar pijpkunsten tentoonstelde aan de aanwezigen. Het ritueel werd aangekondigd door de DJ, Linda stopte, de 'Cumscucker' nam over en pijpte gretig tijdens de opkomst van de meisjes. Met 10 waren ze in de eerste ronde. Wie gaan we van kortbij volgen, alle 10 dat gaat niet. Nu, ik had al op SDC gezien dat er een zekere 'SUCCUBUS' ging komen, en die heb ik daar nog al ooit aan het werk gezien. Als je die bezig ziet, dan krijgt Bukkake zijn ware betekenis. Laat die toch niet toevallig net voor mij aan de ronde poef plaatsnemen, pik uit de mond van de 'Cocksucker' verwijderd, en de eerste cumshooters stonden al rondom haar, trouwens ook veel ander geil volk rond de andere meisjes, maar focus op de Succubus. De DJ gaf het sein dat er cum mocht gespoten worden! Net voor het CUM sein, staat
@Tallboy Brabant naast me, hij had me herkent. Nu zijn naam past volledig bij hem! Altijd leuk iemand van het forum te ontmoeten. Dus, die Succubus, op de knieën voor de poef, een man of 4, 5 voor haar, en daar spoot de eerste cum vlak recht in haar gezicht, en nummer 2 ook een lading, gedeeltelijk in haar mond, druipend over haar kin, en nummer 3 , daarna een kerel, meestal aanwezig op donderdag een straal cum, een rechte lijn vanaf haar neus tot op haar voorhoofd, en die bleef mooi liggen, sommige dachten dat ze daar gepijpt gingen worden, nee, nee, niks van, spuiten, cum op gezicht en in mond. 13:50 uur, overal werd er nog duchtig cum gespoten, focus nog steeds op die Succubus. Ze begon al aardig vol te hangen, maar nu stonden er een deel mannen voor haar, die eigenlijk te lang moesten rukken, rukken en geen cum. Op andere plaatsen rondom de poef waren ze al overgegaan tot neuken of waren ze er al mee gestopt en werd er verder

gedaan op andere plekken. 14:00 uur, nog steeds cum voor de succubus, een oog zat al dicht, dik, stroperig cum werd in lange stralen gemikt in haar ogen, een lange sliert hing aan haar kin te bungelen. Linda naast me, vond het pokke-geil, ik met een vinger door dat cum op haar gezicht en tot in haar mond, ze zoog het cum eraf, opnieuw met vinger, deze maal over voorhoofd dat zat het cum dik op mekaar, met een brokje cum op mijn vinger terug op haar tong en doorslikken. 14:10 uur, iedereen in de nabijheid van de succubus was uitgespoten, haar andere oog zat ondertussen ook deels dicht, iedereen met de nodige afstand in een boog rond haar, respect, verbazing, verwondering, geilheid, verbaasde blikken, verdwaasde blikken, voldane blikken. Ze stond langzaam recht, met handdoekje in haar hand, van plan om het cum weg te vegen, ik nam handdoekje weg, en zei : laten hangen! Kleine glimlach op haar gezicht. Ze liet haar met cum bedekte gezicht zien aan iedereen die in een al iets ruimere cirkel rond haar stonden, sommige nog steeds rukkend. Een bijzonder lange sliert aan haar kin, welke ik nog met mijn vinger heb mogen wegwerken tot tussen haar lippen. Toen ging ze richting de discobar; We waren het er met meerdere over eens : dit is BUKKAKE! How mensen!! Fuck!
Rondje 2 heeft ze niet mee gedaan, rondje 3 wel, maar dat heb ik niet gevolgd, ik moest vroeger doorgaan naar huis.
Ik ben geen laadpaal!
Linda had een bijzonder knap, zwartharig meisje, Marokaans?, Turks?, Arabisch?, gezien met een vriend. Ja, dat was wel iets voor haar. En als Linda iets wil hebben, dan gaat ze er voor. Na de eerste bukkake ronde, had ze een gesprekje met hun tweetjes, Engelstalige. Ik moest meekomen van Linda. Maar de vriend van de zwartharige wou alleen met Linda en zijn vriendin in een kamertje met de deur op slot. Deuh! Ik en de vriend van Linda konden dus beschikken. Zij met hun 3 naar achter, wij er met ons 2 achteraan, beiden kamertjes met deur waren bezet, dus uiteindelijk in de grote ruimte met de ovalen nissen terecht gekomen. het zwartharig meisje tegen de muur in de hoek, daar kon niemand aankomen, haar vriend ervoor dan Linda, naast Linda haar vriend, en aan de andere kant lag ik comfortabel. Dadelijk 10 extra mannen bij ons in de ruimte, sommige kwamen bij op de matras. De meisje met mekaar aan het spelen, beurteling de vriend aan het pijpen, vele handjes die Linda graag hadden willen betasten, sommige lukte het, andere niet. Linda met kontje mijn richting uit, kontje werd goed beschermd door haar vriend. Linda poesje aan het likken van meisje, overal handjes, behalve aan het meisje, daar kon niemand aan. Ik redelijk geil, met harde paal in handje, maar kon niet aan Linda haar poesje geraken, met momenten zaten er zoveel mannen daar op de matras dat we geen kant op konden. De vriend van het zwartharig meisje wou Linda gaan neuken, 4 rijden dik moesten de mensen achteruit op de matras alvorens hij in juiste positie kwam te zitten. Zijn half harde pik werd in de poes van Linda gehangen, terwijl Linda haar tong in een ander poesje zat, er werd geneukt, er werd gekreund, vooral door het meisje, na een half uurtje, denk ik, hadden ze er genoeg van, de orgie werd ontbonden, de aanwezigen dropen het af. ha, wie stond er aan de andere kant van de open ovalen nis te kijken. A. de mooie grote blonde, waar ik tegenwoordig een goed contact mee heb, tepels hard 360° graden ronddraaien, strelen, al eens een orgie op de grote poef van kortbij meegemaakt. Ik dus geil van die matras af, zij bleef in de nis opening staan,

achter haar een bende geile jongens, haar man naast haar, ik nam door de nis opening, ik stond tenslotte nog steeds in die kamer, die zo goed als leeg was, haar tietjes zachtjes vast, een brede glimlach, ze bukt zich en neem mijn pik in haar mond, eerste keer dat ze zo iets doet bij mij. How se. Aan de andere kant van de kamer, de gang waar A. dus stond, mooi voorovergebogen, dadelijk een deel mannen die hun kans zagen. Want als je A. wil neuken, dan moet je op tijd opstaan. Laten we het als volgt zeggen : het is geen poesje om zonder handschoenen aan te pakken! Maar hoe mooi stond ze daar toch voorovergebogen, wat een mooie gespierde rug, kontje richting geile mannen, haar man stond naast haar hoofd welk op mijn pik zat gespietst. Nu, haar man is ook wel een beetje bi, blijkbaar heeft hij me al eens ooit vastgehad in de darkroom, maar hij durft nog niet in het publiek, moeten we dringend eens iets aan doen! Controle op rubber rond pik door haar man en de eerste schoof in haar poes, mijn pik werd nog steeds gepijpt en afgetrokken, met momenten te ruw naar mijn goesting. Wat een mooie zachte blonde haren heeft die zeg, ik had haar hoofd volledig vast bij haar haren. Ze zoog met momenten gretig op mijn paal terwijl ze geneukt werd. De eerste neuker deed het flink, niet te lang, hard, stevig, volgens mij heeft ze het zo graag. Er was geen commentaar. Volgende ook, rubber check, erin, ik kon alles zien want had vanuit de nis zicht op haar rug en dus ook de harde pikken die in de poes verdwenen. Ik dacht dat het nr 3 was, die wat te lang naar haar zin haar neukte, op een gegeven moment draait ze zich om en zegt : Ik ben geen laadpaal hé! Ja, dat is effe schrikken zo een opmerking vooral voor de nog aanwezige geile mannen die denken te mogen neuken. De volgende erin, dat was dezelfde man, die bij de succubus zijn cum perfect spoot op haar neus en voorhoofd. Die was opnieuw geil. Mooi staaltje neuken getoond. Ondertussen was een andere man bij me in de kamer gekomen die mijn kontje vasthield terwijl ik nog steeds gepijpt werd door A. Als ze me wat te ruw werd, dan nam ik haar keel vast en bracht haar hoofd tot voor mijn ogen, ondertussen werd ze verder geneukt. Mijn kontje werd gretig opgesperd, nu door twee handjes, door iemand die ik niet zag. Een andere neuker, kreeg ook een vrij harde opmerking : Ga je me nog neuken of ga je doen alsof. Blijkbaar slappe pik die er niet inging, maar toch neukende bewegingen doen! Hola, niet bij haar. Zolang als ze iets in haar mond had zitten kwamen er geen opmerkingen, dus ook mijn duim in haar mond gestoken, how se, die werd al even gretig gezogen als mijn pik. Geil! Daarna, ben ik uit het kamertje gekomen en heb haar nog fijn vastgenomen. Rondje 3 ging beginnen... eventjes gevolgd, maar moest vertrekken....