Eroxx
Zondag 09 november 2025
OrgiEroxx (14:00 - 20:00 uur)
Den entree op zondag, dat gebeurt met een sprong van een meter afstand door Femke, benen rond mijn middel, beetje scheef op mijn heup, dan heb ik een hand vrij voor een van die goddelijke tietjes vast te nemen, dat andere tietje bood ik aan aan D. die stond iets verder aan een tafeltje, en aangezien ik ze op mijn heup vasthad, had
@D 🍆🍆 vrij spel om die verrukkelijke tiet te bevrijden van dat vervelend lapje stof en gewoon de mond op die tepel te zetten en te zuigen, ik ondertussen die andere tiet nog steeds vast, tepel tussen de vinger. Met een verdacht geile blik in haar ogen, ze terug op de grond gezet, waarna ze sierlijk met haar kontje zwaaiend de lege glazen ging ophalen.
Waar ken ik die van?
Een knappe slanke, echt slanke, strak kopje zat aan de bar, had al verschillene malen een glimlach mijn richting verzonden, ik dacht nog , waar ken ik die van, ja van in de Eroxx natuurlijk, maar ik wist totaal niet meer van in welke situatie. Hetzelfde had ik dus voor afgelopen donderdag tijdens de Bukkake, ook een knappe brunette, lange stijle haren, ik dacht hier ook, dedju, waar ken ik die van, ja, inderdaad van de Eroxx, maar hoe wat waar. Uren aan een stuk mee gezeten, de dag erna nog steeds, totdat ze hier haar verslag schreef, ja godver, dat was
@Slutpuppy . Geil verslagje voor een vrouw niet waar mensen! Maar goed, die slanke van aan de bar dus, het liet me niet los en een tijdje later zag ik ze naar boven gaan met een kerel, ik dacht dat moet ik zien, mee naar boven met nog enkele mannen. Achter tegen de muur daar lag ze, ik op de knieën er naar toe, nog en plekje tussen de muur en haar. Die jonge kerel bleef haar lang kussen, terwijl hij bovenop haar zat, had een grijze boxer aan, toen ging hij volledig op haar liggen, en begon lihte neukachtige bewegingen te maken, ik dacht nog, wat krijgen we nu. Met de boxershort aan werden die heupbewegingen steeds heviger, en het leek echt wel alsof hij ze aan het neuken was. Maar de short was nog steeds aan, ik zag ondertussen wel al een harde paal in het broekje staan. Ondertussen waren we met een 4 tal mannen in haar buurt, en nog steeds werd er geneukt, met broekje aan, pik hard in broekje, en u voelt hem komen wat ik ga vertellen, jawel, hij gaat rechtop zitten, broekje af, pik recht omhoog! Voelt u hem komen? Jawel, geen condoom! Maar goed dat ik geen broekje aan had, want dat was afgezakt! Heel zeker. Daar sta je dan, pik hard, tussen de benen van een geil meisje, een geil meisje dat geneukt wil worden, condoom, condoom, riep hij door de ruimte daar boven hij vroeg zelfs niet aan de omstaanders naar een condoom, nee, gewoon met een dwaze blik in de boven ruimte, condoom, condoom. Had hij verwacht dat er zich een condoom uit het niets ging manifesteren! In de verte zag hij er een liggen, en weg was hij, onmiddellijk werd zijn plek ingenomen door een andere jonge kerel, die binnen de 4 sec zijn pik in haar poesje had geduwd. Er werd geneukt, niet zo heel lang, de man zonder condoom was er terug, angstvallig aan het rukken, gaf nog een opmerking dat iemand anders zijn poesje aan het neuken was. Al rukkend werd zijn pik minder hard, en ondertussen spoot de andere jongen cum in de condoom in het poesje, en trok al hijgend zijn pik uit de poes. De jongen die gepijpt werd, ging spuiten en vroeg als hij in haar mondje mocht spuiten, ze knikte bevestigend, en met zijn eikel geklemd tussen haar lippen zag je cum in haar mond vliegen wat gretig werd doorgeslikt, niks gemorst, dit volledig in contrast met volgende hoofdstuk. De neukende jongen kwam ook. Ik poesje met 2 vingers opengehouden, nog een pik die het ging proberen. 20 sec denk ik, die stond op scherp. Poesje was vrij, ik er 3 vingers in, een handje op haar strakke tietjes, kutje fijn gemasseerd terwijl de jongen zonder condoom toekeek met slappe pik. Uiteindelijk gaf ze te kennen dat ze aan een pauze toe was. Een iemand, de mondspuiter zei : 'dank je wel', al de rest, geen woord, ik blijf dat

verbazend vinden dat je je pik in iemand zijn poesje steekt zonder iets te zeggen! Nu ja. Iedereen vertrok, ik bleef nog effe bij haar, ik zei : ik ken je ergens van maar... Ah zegt ze, terwijl ik haar tepels streelde, weet je dat niet meer, jij zat laatst in mijn kontje zonder dat je het doorhad en je vroeg toen als je het kontje mocht neuken! Toen viel alles op zijn plaats. Fuck, ja, dat was die. Shit, had ze dat maar eerder gezegd. Haha, dat gaan we niet meer proberen te vergeten.
Verslag van toen hier klikken!
In het land der blinden is eenoog koning!
De Bukkake queen was er ook weer met haar man, het zal rond 16:30 uur geweest zijn denk ik, ze gingen nog een sigaretje roken, kwam me tegen en zei : 'Wil jij seffens mijn Bukakke begeleiden?' Ik : Yep.

Sigaretje van een half uur! In tussentijd een koppel dat in de witte zetel zat aan de sling, man zat in zetel vrouw pijpte hem gebukt en liet zich rechtstaand neuken door andere mannen, die man zag me en deed teken met zijn hand, hier met je pik, ik met een been op de leuning, hij mijn pik in zijn hand, zijn lippen over mijn eikel, fuck, die kon heerlijk pijpen, hoe zalig had die mijn ballen ook vast, met een vinger ging die door mijn bilnaad, vingers stopte kietelend aan mijn kontje, fuck, ondertussen liet hij zich verder pijpen en zijn vrouw zich verder neuken. Het had niet veel gescheeld of ik was daar mijn cum kwijtgeraakt maar we hadden iemand nog iets belooft! En daar waren ze, richting grote poef, achter ero-ruimte, zij op haar rug op de poef, haar hoofd tussen mijn benen, als ze keek, dan keek ze recht tegen mijn eikel omhoog, enkele mannen bij ons op de poef, haar eigen man stak zijn pik in haar kutje en neukte haar. Zij deed teken tegen de aanwezigen van 'in de mond', met haar vinger wees ze op haar tong. Natuurlijk niet echt duidelijk voor iedereen, dus ik tegen de aanwezigen : 'Jongens, in de mond spuiten of gezicht' . De man naast me had het begrepen en spoot een straal cum over haar mond, fuck geil. En nog een die vrij snel kon spuiten, weer vol in haar gezicht, fuck geil, zo geil, dat ik ook mijn cum spoot, een deel op en in haar mond, ze lag tenslotte nog steeds zo goed als tussen mijn benen, de rest in haar oog, die was volledig dicht, ik moest even aan een gezegde denken, en is geruime tijd dicht gebleven, geregeld kwam haar man af en toe wat cum

oplikken, de 3 laatste druppels heeft hij uit mijn eikel weggezogen. Nog een stuk of 4 jongens vrij kort na mekaar...cum, gezicht, mond , tong, voorhoofd, en er begon zich al een vijvertje van cum te ontwikkelen in haar nekholte, how se, dan zijn we goe bezig, heb ik nog eens gezien bij haar. Eigenlijk zou daar zo een bordje moeten staan : Bukkake In Progress, dan is dat duidelijk voor iedereen. Na een 10 tal cumshots, misschien meer, ging ze rechtop zitten, alles droop nu over hara gezicht richting tietjes, het nekvijvertjes kwam droog te staan, ze ging op haar hurken zitten voor de grote poef, rug tegen de poef, ik op mijn knieën tot bij haar, zodat ik langs achter haar hoofd kon vasthouden en van zeer kortbij cum kon zien spuiten, dadelijk weer een lading nieuwe mannen rondom haar die gretig cum op haar gezicht spoten, ik haar hoofd in mijn handen, een stuk of 6 - 7 cumshots weer, zelfs op mijn vingers omdat ik haar kin vasthield om haar mond open te houden, laten aflikken door haar uiteraard. Neemt daar toch niet een uitgespoten kerel een handdoek, die wou dat komen opvegen. STOP! In godsnaam, dat moet blijven hangen, onze queen neemt dat zo mee naar huis, er wordt niks opgeveegd, dat blijft allemaal mooi hangen en dat laat ze opdrogen, zo gaat ze ook naar de kleedkamer, druipend, nog al ooit eens gezien, is blijkbaar een fetish van haar! Terug op haar rug op de poef, haar man haar weer aan het neuken, weer verschillende cumshots in gezicht, mond, neus, haren. Zie ik daar plotseling die jongen kerel, welke ik vorige week heb geleerd hoe hij Nawelle met stijl dient te neuken. Ik deed teken, heb jij nog cum. Yep! Ik zeg hier spuiten, bukkake! Liet hij zich eerst even lekker pijpen, door een mond druipen van cum, ik denk dat we ondertussen toch al aan een 20 tal cumshots waren geraakt, misschien meer. Nee, lukte niet, hij wou neuken, ok, uitzonderlijk mocht hij van haar man zijn pik in haar poes steken, hij moest dan wel cum op haar poesje spuiten. Deal! Mooi staaltje neuken gezien, ondertussen nog verschillende cumshots, sommige nog in hun oren gefluisterd ; 'in mond

spuiten', die blikken dan in die ogen, oh mond! Ja mond! De jonge kerel trok zijn pik, zelfs zonder condoom in de poes uit de poes, en spoot zijn cum boven op haar poesje, langs heeft dat daar niet gelegen, want haar mond kwam over haar heen gebogen het opslurpen vanaf het poesje. Fuck geil! Toen was het pauze, iedereen in de nabijheid was zijn cum kwijt, druipend van cum naar de toog in de disco. Verbazing uiteraard bij de tooghangers bij zo een aanblik, spijt van enkelingen dat ze er niet bij waren geweest.