Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey!

Nieuw hier op dit forum, was vroeger wel actief op het oude forum. Na lange tijd in een relatie terug vrijgezel en zin om nog eens een feestje te doen zoals vroeger. Nu vielen mijn ogen op de fluo extreme gangbang donderdag 11 september in Eroxx. Weet iemand of daar ook gangbangdames zijn of is het daar enkel te doen met de dames die langskomen en dames van koppels? Wat ook leuk is natuurlijk. Bedankt voor jullie info en zodra ik terug een feestje gedaan heb schrijf ik mijn ervaringen neer!
Groetjes

Eroxx

Donderdag 04 september 2025

Bukkake xTreem Party (11:30 - 18:00 uur)

Bukkake, op donderdagnamiddag! Top event. Vorige maand Bukkake was top, niet normaal, lees hier verslag voor diegene die niet weten waar ik het over heb.
Zou dat te evenaren zijn vandaag??? 12:25 uur aangekomen, van alle kanten kwam er volk van de parking richting inkom. How se. Cumliefhebbers der lage landen verzamelden zich voor een namiddag cum-fun!

Fluo.jpg
Yep, ze was er weer, 'Our Favourite Slut', Fluo. Bij binnenkomst op het bed voor de discobar al omringd door een man of 7, neuken, pijpen. Jongens stop, het is Bukkake. Maar zo kennen we haar, geen saaie entree, maar deuren openzwaaien van de disco en patat een orgie.
De Queen of Gangbang, weer terug op de namiddag events en met een mooi kleurtje opgedaan tijdens een strandvakantie. Bukkake rondje nr 1, even na 13:30 uur, een 10 tal meisjes zittend op de poef in de dancing, handdoekjes ver weg, jaja, we gaan alles laten hangen zoals het gespoten wordt. Iedereen klaar? En spuiten maar! Er werd nog nadrukkelijk afgeroepen door de DJ : niks te neuken, spuiten mond gezicht tieten! Fluo ook op de poef, ik van kortbij mee aan het volgen.Eerste geile jongen met tot de nok gevulde ballen met het zilte cum, even pijpen, een paar geile blikken van Fluo, en daar kwam hij, en hoe, miljaar, de eerste straal vloog over Fluo haar hoofd, de volgende in haar gezicht, mond , nek, tieten, buik, meer dan 10 stralen kwalitatief cum, en net toen Fluo dacht, die is uitgespoten, kwamen er weer verschillende grote stralen cum, er waren trouwens nog plekjes op Fluo haar body die nog niet bedenkt waren met het goedje. Vol hing ze! How mensen, en dat van ene! En laten hangen, een sliert druppend vanaf haar kin langzaam tot op haar tieten. daar was de volgende, vrij snel, whoesh, en de volgende whoesh, en whoesh, en whoesh, en na een 7 tal flinke cumshots hing ze vol van boven tot beneden aan haar poes. Het stevige cum heb ik effe uiteen gewreven over haar tietjes en vooral dan de tepels. En net zoals de Masquerade is opgetild naar een 2.0, mogen we toch wel zeggen dat de Bukkake ook gerust Bukkake Next Level is. Bukkake 2.0. Yes! 2 meisjes heb ik gevolgd, alle 10 dat is niet te doen. Dat andere meisje waarvan ik lang heb gedacht dat het een jongen was, how mensen, echt. Die zat op haar knieën voor de poef, maar die heeft cum gehad, zij had zwarte haren, maar daar was na een klein half uur niks van te zien, vol dat die hing, echt. En er bleef gespoten worden, alle meisjes waren al in pauze modus, de dieje niet, fenomenaal, als ik zeg 30 x cum in en op haar gezicht, minstens, volgens mij meer! 87.jpg

Handje & pik
Traliekooi, D-🍆🍆. en zijn vrouw V 🔥 samen met @Wifey and her husband , maar dan zonder haar man. Ze was alleen daar. D. haar aan het neuken, zij op haar rug, benen in de lucht, V. Wifey aan het strelen, tieten kneden. Hard en stevig werd er geneukt. Zweetdruppels op D. zijn voorhoofd. papieren doekje genomen en afgeveegd, en verder doen, godver. Maar dat geneukt is natuurlijk saai na een tijdje, en dan komt het handje, het handje van de Pussy Killer! Maar hij moest voorzichtig zijn, niet helemaal erin die hand, kalm aan, nu die hand ging toch weer redelijk ver, en met wat glijmiddel misschien nog wat verder, zakje glijmiddel op D. zijn handje gedaan, en dat ging al een stuk beter, Wifey kreunen, zweten en hijgen, handje net niet volledig erin en eruit. Tijd voor het handje van zijn vrouw V. , dat is wat smaller aan de pols, en die ging er vlotjes volledig in, omringd door verbaasde blikken van de toeschouwers, niemand durfde nog inademen, ging die hand op en neer, alé je zag enkel nog de onderarm, de rest, tsja, weg, in de poes. Ik zeg tegen D., volgens mij gaat er nog een pik bij, der is nog plaats. Denk je? Heel zeker. Hup, die pik erbij, naast het handje van V. , maar dat was toch wat teveel voor Wifey. Terug het handje van D. op en neer. Ik de tepels van Wifey tussen de vingers, een squirtbeurt, squirt dat tussen de tralies doorvliegt. En waar komt dat dan terecht. Juist! In mijn gezicht. V. met de poes boven de mond van Wifey gaan zitten, tong van Wifey in de poes van V. handje van D. nog steeds in de poes van Wifey. Schitterend. Ondertussen werd er afgeroepen voor Bukkake rondje 2....

Cum op tietjes
..;deze 2de ronde, nog meer meisjes op de poef, ik terug bij Fluo en een andere knappe dame met strakke coupe en stevige mooie tieten. De meisjes die te laat binnen kwamen voor de eerste rond konden het niet geloven dat Fluo zo ondergespoten was tijdens sessie nr.1. Die hadden dat zelf wel eens willen ervaren. Maar het ging iets moeizamer tijdens deze ronde, was al het beste en sterkste cum al gespoten?? Nee, toch niet, daar werden de tieten en mond e gezicht van de 2 meisjes bedolven. Ik het cum uiteen gewreven bij de knappe dame, dat vond ze wel geil. Met slierten cum aan de mond dacht ze mij ook kon laten komen, ze wou mijn cum. Maar ik hield het langer vol dan zij kon pijpen, haha. Haar man vond het geweldig dat ze me niet kon laten spuiten. Dat meisje dat tijdens eerste ronde zo volkomen was ondergespoten, kreeg weer de volle laag, weer hing die vol, die kon zelfs niet meer fatsoenlijk uit haar ogen kijken, die zaten dicht van het cum. Ik mijn pik in haar met cum verzadigde mond erbij gestoken, fuck geil, die nam me vast bij mijn benen, die haar handen dropen van het cum, dsjezus, jawel vanaf nu is het geen Bukkake meer, we spreken vanaf nu van Bukkake 2.0.84.jpg
Je zit al int kontje
In de traliekooi en knappe slanke, mooi kopje, strakke geile coupe, mooie slanke benen met tattoos, klein strak kontje, whow, wel meer gezien daar dacht ik. Werd mooi gracieus geneukt door een man in verschillende standjes, 2 andere mannen zaten erbij maar daar had ze zo ging zin in zag ik. Toen ze mij zag staan voor de tralies stak ze haar hand uit, ze lag op haar rug, ze wou mijn pik grijpen, maar ze lag te ver weg, dus nam ik haar hand en hield die vast terwijl ze verder geneukt werd. met de bene in de lucht zag ik dat de man zijn pik vanuit het kutje richting kontje bracht en hem daar vlotjes in stak en verder neukte. Hmm, ze had mijn aandacht. Ik zag dat ze nog steeds mijn pik wou grijpen. Ik vroeg, moet ik bij in de kooi komen? Ja knikte ze. een van de mannen maakte plaats voor me en dadelijk zat mijn pik in haar mond, terwijl ze nog verder geneukt werd, nog steeds kontje. Toen de man klaar was, lag haar kutje weerloos te snakken naar vingers, met 3 vingers erin, pik in haar mond en het nodige volk dat toekeek en haar tietjes vastnam door de tralies, nam ik een condoom en vroeg als ze op haar knieën voor me kwam zitten. Ik schoof mijn pik erin, fuck mensen, strak kutje, ik zei dat hardop, poeh wat een strak kutje, daar moest ze mee lachen, paar keer op en neer, ik nam een zakje glijmiddel, ik dacht, dan gaan we eens iets soepeler laten verlopen. Glij op pik en terug neuken. Ja, dat was al beter. Na een tijdje stevig er voleldig in ging ik met mijn hoofd naar haar oor en fluisterde in haar oor : Ik zag dat je daarnet in het kontje geneukt bent geweest, mag ik dat ook eens proberen? Zegt ze : maar je zit er al in!!! Ik dacht : WTF !!! Dit houde toch niet voor mogelijk. Ik mijn handje richting haar poes , geen 3 maar 4 vingers erin, inderdaad ik zat in haar kontje al geruime tijd. Nu die 4 vingers heb ik dan maar laten zitten en verder geneukt. Wat een sletje was me dat. How seg, ik had gewoon niet door dat ik niet in het kutje zat. How mensen, wat een geil ding was me dat seg. Whaahhh.187.jpg

Laat de poes maar spuiten!
15:50 uur, bijna tijd voor me om naar huis te gaan, ah, Fluo start nog een nieuwe orgie, bed achter de discobar. Ik had dadelijk een goed positie, een pijp positie en terwijl de eerste pik in Fluo belandde zat mijn pik ver diep achter in haar keel te rammen. Mijn pik werd vastgehouden door de cumswallower, dat is een man die het cum van de meisje aflikt na een cumshot. Die hield haar hoofd in bedwang samen met mijn pik. Ja, dan krijg je me pas echt goed geil, als ik ondersteund word. Die knappe dame van rondje nr.2 kwam erbij, cum werd er gespoten op haar tieten, ondertussen was ik Fluo aan het neuken, de met cum bedekte tieten wreef ik verder uit van de dame en met mijn ander handje had ik die tiet van een Afrikaanse vast met een hemels stralende glimlach. Nog steeds ondersteund door de cumswallower die mijn pik begeleidde, in en uit Fluo. Geil. Ik heb Fluo dan maar in goede handen gelaten van @TheOneAndOnlyJ (puppy). Die knappe dame werd verder geneukt, haar hoofd over de matras van het bed, doe maar zei haar man, pak ze maar, rechtstaand knielend door mijn knieën liet ik mijn pik zakken in haar open mond. Die haar man is ook wel bi volgens mij, want terwijl ik was afgedaald in haar mond had hij langs achter mijn ballen vast. Met mijn pik in haar mond, omhoog en omlaag, ballen mooi vastgehouden door haar man, zei ze : laat de poes maar eens spuiten, de poes was vrijgekomen en ik was ze al aan het strelen, glijmiddel, 3 vingers erin en nog 4 andere van de andere hand. Ze gaf aanwijzingen hoe ik mijn vingers moest houden, en ja hoor, mijn handje werd lekker nat. Fuck, dat is ook een geile, was al effe geleden dat ik haar nog eens gezien had.
Vette Bukkake en veel van cum doordrenkte meisjes. Top.
En dan die kamertjes met de deur dicht, met 4 of waren het 5 personen @Stefan74 , geen zuurstof, dan die deur open, miljaar wat een atmosfeer, precies de mergelgrotten van Kanne. Paddestoelen kweken ze daar ;).

KitanaNew.png

Terug
Bovenaan Onderaan