Eroxx
Donderdag 11 september 2025
Fluo xTreem GangBang (11:30 - 18:00 uur)
Orgasme Cat. 5 !
Bij het openzwaaien van de deuren van de disco, 12:30 uur, al een hevige gangbang bezig, bed, voor de discobar, een 10 tal geile jongens, daar tussenin een in fluo gehulde FLUO, een fluo party zonder een FLUO met fluo outfitje is geen fluo party. Haha, 6x fluo, wel duidelijk zeker dat FLUO er was. 2 lezers ontmoet die deze verhalen wel weten te smaken. Na een paar gangbang rondjes op poef en bed had Fluo zin in de gynaecoloogstoel. Een machtige knip in de vingers en het personeel bracht de stoel vanuit de sling ruimte naar de dancing. Fluo erin en een van mijn trouwe lezers zijn pik in gereedheid, ik beetje poesje open gehouden, pik er zorgzaam in en neuken. Een deel volk errond, hij bleef redelijk lang en passioneel haar neuken, maar wat een oerkreet, wat een orgasme, wat een ontlading, how mensen, zo schreeuwen, der stond ineens 30 man te kijken, die dachten dat we daar iemand aan het martelen waren, hard ongemeen luidruchtig klaarkomen, heb ik daar nog al ooit eens gehoord, was blijkbaar dezelfde. Echt how! De ganse Eroxx heeft dat orgasme gehoord. Het kan niet anders zijn dan dat er ruggenmerg is gespoten, als alle cum op is, daarna het wit van je ogen wegschoten hebt, begin je aan het ruggenmerg, vandaar deze luidruchtige kreun! Denk ik. Of niet? Vanaf nu worden net zoals bij orgies ook orgasmes ingedeeld in categorieën, zoals bij orkanen. En we hadden er een, de zwaarste, Cat. 5! Nu, tijdens dit ongehoord fenomeen, was er een knap koppel aan het toekijken, mooie vrouw met buikspieren, howla, knappe kerel, ook buikspieren, ze waren met mekaar aan het geilen tijdens de show van Mr. Orgasme (geef ik trouwens een 10 voor). Even later gingen ze naar achteren, iedereen had zich zodanig verschrokken van dit explosieve cum-shot, dat Fluo van de stoel afkwam en de geile vertoning werd ontbonden...
Je MOET haar aanraken
...achter waren ze(dat koppel) met mekaar aan het fletsen. Uiteindelijk was de locatie gekozen : gynaecoloogstoel naast de grote spiegel aan de grote poef. Ik naast haar gaan staan, dadelijk nog een deel andere mannen erbij, haar eigen man haar aan het neuken. Ik vroeg aan haar als ik ze mocht aanraken. Dat moet je aan hem vragen, haar man dus. Ik dezelfde vraag aan haar man! Je MOET haar aanraken. Ok! Goddelijke buikspieren, kleine zalige tietjes, harde tepels, geweldig met stoppels bezaaid poesje, ondeugend kopje. Nu, de andere mannen mochten haar ook aanraken. vele handen aan haar, zachtjes strelen, al neukend pik in en uit van haar man, mijn hand al eens richting klitje, pik ging eruit, vingers over poesje, nat, whoesh, die was geil, pik er terug in, tietjes aaien, poesje aaien, zij mijn pik vast en in ander handje een andere pik. Na een tijdje zei haar man, jij moet haar neuken, ok, condoom omgedaan, man neukte nog verder, pik uit haar poes en ik richting poes, vliegt er toch niet een zwarte kerel tussen haar benen, die wou zijn pik erin steken, haha, die werd effe teruggefloten, die mocht na mij. Anderen eerst! Pik erin, heerlijk poesje, ook meerdere vingers erbij gedaan, klitje zachtjes geklopt en het had niet veel nodig, daar squirtte ze, met mijn pik nog in haar poesje, squirt tegen mijn buik, druipend over mijn ballen, net op tijd benen uit mekaar anders was het in mijn schoentjes,ik mijn pik eruit en weer een straal squirt tegen me aan! Ahzo, ik met mijn pik op die klit geslagen, pik in poes, handje op klitje, stout klitje, pik op klitje en daar was ze weer, weer net op tijd mijn benen uit mekaar, squirt tegen mijn buik, druipend langs mijn pik en benen, net op tijd kunnen afvegen met handdoek, bijna schoentjes. Het zal wel over zijn dacht ik, pik er terug in, geneukt en na een tijdje kwam die alweer, en iedere keer hield die effe haar adem in en spande die buikspieren effe op. En squirt, ja, en waar denk je, juist, whoesha tegen mijn buik en ballen. En pik eruit en weg van tussen haar benen, handdoek zoeken, ik droop, dsjezus, wel geil, en hopla, daar was de zwarte man, hup pik erin. Afgeveegd en terug naast haar, middelvinger op klitje, geklopt met vinger terwijl er een pik in haar zat, en jawel, squirt en stevige buikspieren. Terug haar man haar aan het neuken en nog verschillende malen een klein fonteintje gezien van squirt, fuck mensen, die was geil.
14 tattoos
...rechtstaand tegen de muur met de cirkelvormige opening aan sauna kant. Daar kwam ik Linda tegen, zo net aan dat witte bed en de muur. In een mum van tijd had Linda mijn pik hard met haar zachte aanrakingen, en niet onbelangrijk, daar hangt een straffe blacklicht lamp, dus al mijn 14 tattoos waren zichtbaar voor iedereen, met mijn pik in haar hand, haar mond over mijn tepel, komt er plots een handje door die ronde venster die uitkijkt op de sauna, haha, die knappe met de buikspieren, die man was die daar rechtstaand op de zetel aan het neuken, zij met haar hoofd door die ronde opening, ook aan een tepel van mij aan het voelen, ik zeg : dit is Linda, Oh, ja nou, we kunnen misschien op het bed? Ja is goed. Nu moet je weten, doordat Linda daar al effe met me stond te geilen, was daar geen doorkomen meer aan, die ganse gang stond geblokkeerd van geil volk, 10 handjes tegelijk aan Linda. Met zijn allen het bed op, het koppel met de buikspieren, ik, Linda en vriend en nog enkele die aan Linda zaten. De knappe met buikspieren op de knieën voor me, haar man lag op de rug dwars, daarnaast Linda bereikbaar voor mijn handjes, en aan de poes van Linda enkele geile pikken en geile tongen. Ik pik in die knappe, effe weerstand en toen schoot hij ineens volledig naar binnen. Whaaa. Bh'tje uitgedaan, zodat we beter aan die kleine tietjes konden, niet alleen strakke buikspieren maar ook geweldige rugspieren, terwijl zij haar man pijpte met momenten samen met Linda, ik in 1 handje een tietje en in de andere een tietje van Linda, aan de poes van Linda geraakte ik niet. Fijn mijn pik volledig in haar poes, rustig, stevig, zachtjes, gealigneerd geneukt, vingers erbij 2, 3, klitje geklopt, klitje vastgenomen, pik er nog in, fuck die squirtte weer in mijn handje, en iedere keer verontschuldigde ze zich dan! Linda geregeld heftig aan het hijgen, kreunen, met tong en vingers in haar poesje. Op een gegeven moment kwam
@JANNICOLE erbij, rechtstaand tegen het bed. Tepels en poep van Nicole binnen handbereik, haha, 3 meisjes binnen handbereik. Fuck, die Nicole had een geile blik in de ogen, en werd daar ook effe meedogenloos afgeneukt, ook met het handje van
@D 🍆🍆 . (de pussykiller). Geil, ik zat tussen 2 neukende partijen. Heb ik al meer gemerkt, neuken zet anderen aan tot neuken.
@D 🍆🍆 . heeft daar ook Linda van pik voorzien, vlak naast me, ik zat nog steeds met een gespierde rug en buikspieren in mijn handjes, pik er nog volledig in, en nat die poes, druppen, mijn vingers waren doorweekt, how mensen, zelden iemand gezien die zo geil was. Na toch wel een dik 1.5 uur daar te liggen vozen , zeg ik : ik neem pauze, zij deden nog lekker verder. Ik iets gaan drinken in dancing, ik denk dat een 20 min later iemand tegen me zei : die zijn daar nog bezig, ik terug, waren ze net over mij aan het opscheppen tegen iemand, ja daar is hem, glunderende geile ogen, ik terug dat bed op, en weer pik in die poes. Ja, anders moeten we het nu doen, of seffens zegt ze tegen haar man. Ik zo : wat doen? 2 pik in de poes. Oh, zeg ik : dat is mijn specialiteit

. Hoppa, ik moest gaan liggen, zij bovenop me, pik gulzig in haar poes, man langs achter zijn pik erbij, maar lukte niet zo goed. Omgedraaid, man onder zij bovenop, ik langs achter! Yes. 2 pik in de poes. Na een tijdje vraag ze aan mij, ben je bi? Ik : yep. Dat had ze beter een uur eerder gevraagd, hupla, zij en haar man tegelijk mijn pik aan het afzuigen, ik de pik van haar man vast terwijl zei hem pijpte. Awel zegt ze, dat heb ik hem nog nooit zien doen! Yes. Ook die geweldige buikspieren van die man gingen nu door mijn handjes. De man met 'de koude handjes' was er ook, die kwam ook even van mijn pik proeven, toen zaten ze met 3 tegelijk aan mijn pik te zuigen. Geradbraakt ben ik na een 2 tal uren van dat bed afgeraakt...
Net niet in het kontje
...begint
@D 🍆🍆 &
@V 🔥 samen met Linda en vriend toch geen orgie op de grote poef. Alé dan, ik ertussen in. Linda de poes van
@V 🔥 in de mond,
@D 🍆🍆 . zijn pik in
@V 🔥 en dan in de mond van Linda, bwa geil, zien we niet vaak daar, en terug in de poes, en terug in de mond. Mijn pik belande in de mond van
@V 🔥. Verschillende mannen dachten Linda te neuken, maar waren niet hard genoeg.
@D 🍆🍆 . wel. Hup pik in Linda, Linda poes in de mond, ik tietjes van Linda vast en geregeld een klets op de poep. Tijd voor een pik in het kontje van Linda dacht
@D 🍆🍆 . Lukte niet zo dadelijk, ik een gans zakje glij op poepje gedaan,
@D 🍆🍆 . schuift zijn pik in het kontje, voorzichtig, alé dat dacht hij toch, dat hij erin zat, haha, bleek dat Linda haar poes hem terug gretig had opgeslokt. 17:00 uur, godmiljaar time flies, tijd om naar huis te gaan,..ik heb hun daar achter gelaten .. zou er nog een pik in het kontje geraakt zijn...????...
Godver, wat was iedereen toch weer zo pokkegeil de ganse namiddag, wat is dat toch daar de laatste tijd. Maar eindelijk eens samen met Linda in een orgie beland. Fuck Linda wat was je geil! Fluo xTreem GangBang.
Fluo Horny xTreem GangBang moet dat eigenlijk zijn!