Eroxx
Zondag 07 september 2025
Topless On Sunday (14:00 - 20:00 uur)
14:45 uur aangekomen, boven aan de inkombalie een knappe blonde tegen mij terwijl ik mijn schoentjes aan het dicht binden was : ken je mij nog? Ik : euh, ja zeker, van hier. Fuck knap ding. Geen Topless zonder Femke, vandaag met vlindertjes op de tepels. Tietjes stevig gekneed zoals aangeleerd toen ze me besprong en dan zodanig de focus op die goddelijke buitenaardse blitse tieten, dat ik niet door had dat ze geen slipje aan had. Normaal leg ik mijn handjes op haar kontjes als ze zo in mijn nek hangt, maar die dekselse tieten, focus weg, handjes op de verkeerde plaats. En dan zet ik ze terug op de grond en dan tilt ze haar minuscuul rokje omhoog, whaaah, poesje, poesje had naakt tegen me aangezeten en ik wist het niet. Godver...wacht jij maar!
Zijn alle meisjes hier zo geil?
Mah, wat een verrassing, Nawelle was er met Captain Solo, hier op het forum hadden ze vorige week gezegd dat ze de maandag 08/09 er zouden zijn, ik had ze al effe niet meer gezien. Ik was al een reden aan het verzinnen om maandag een halve dag verlof te gaan nemen. Maar dat was niet meer nodig. Rustig begonnen achter op het bed achter de discobar. Ik aan het toekijken hoe ze de eerste geile mannen hun pik hard pijpte, condoom wordt met de mond over je pik geschoven, neuken dan maar. Verschillende jongens, achter mekaar, geen overrompelende drukte , zalig, na een tijdje, mijn pik hard, kwam in haar vizier, ja, dat wordt voor haar gaan staan, pik in mond, terwijl er nog een in de poes zit en een andere zijn pik al in haar handje ligt. Tijdje bij haar gaan liggen, strelen, poesje als het pik-vrij is, olie, een zalig poesje dat die heeft, echt, niet te doen, kan ik de ganse namiddag aaien, hup een pik erin, zijn op handjes en knieën, kon ik vingers op klitje leggen, tieten vastnemen, terwijl ze de jongens hard liet komen. Een van de jongens wou op haar tietjes spuiten, zij deed teken van in haar mond, had hij niet goed begrepen, ik zeg : je moet in haar mond spuiten. Kijkt hij zo vol ongeloof, ik zeg : doe maar, whoesh, een flinke lading over haar gezicht, gedeeltelijk in haar mond. Er was een jongen die op zijn rug lag, zij erboven op, kon ik haar echt goed vastpakken om te strelen. Die jongen wou 2 pikken in de poes. Ik denkt dat hij dat gevraagd had, was me niet duidelijk, ze kijkt naar mij voor te zeggen : effe 2 pikken in de poes ahja ik stond pokke-hard, want anders gaat dat niet lukken, ik moest er als 2de bij in geraken, die man benen tegen mekaar, kontje van Nawelle achteruit, pik van man in poes, en de mijne er voorzichtig bij, ja, dat is vet cool, even zo geneukt, ik stil blijven zitten, die man zijn pik op en neer, dan hij stil, ik pik op en neer, dan samen tot op een gegeven moment zijn pik eruit floepte en hij in mijn ballen zat te porren, haha, deze battle had ik gewonnen. terug naast haar, terug pik in mond, andere pik naast haar, die in haar mond, zegt die man tegen me : zijn alle meisje hier zo geil? Ik zeg : je eerste keer? Yep. Ik zeg : je moest eens weten, de geilheid van sommige, daar moet nog een woord voor bedacht worden. Die man zijn pik in Nawelle en zijn vingers in de poes van een ander meisje dat erbij was komen liggen. Hij vond het geweldig. Even later na nog een deel mannen, neuken, poesje aaien, benen masseren, pijpen, bijna pauze voor Nawelle,...komt Captain Solo(haar man) meedoen. Cool, Nawelle op de knietjes, mijn pik in de mond, Captain's pik in de poes, zo een tijdje geneukt tot hij zijn cum over Nawelle's rug deed belanden, mijn pik mocht nog even rusten in haar mond. Een kleine anderhalf uur daar bezig geweest. Nawelle behoorlijk in het zweet geneukt. En zij niet alleen...
Ik wil in de sling!
Ik nog lekker hard langs de disco naar
Nr.10 , yep ze was er ook met haar man, ze was net iemand aan het pijpen, zij gehurkt, de pik rechtstaande, dadelijk een deel andere jongens erbij, haar aan het betasten. Staat ze recht, zegt ze tegen me : Ik wil in de sling! Hmm dat kon wel eens goor worden. Wij daar naar toe, gevolgd door een deel geile jongens. In de sling benen uit mekaar en eerste pik ging erin. Die geile jongen had een boxershort aan, welke een beetje gezakt was om zijn pik er uit te laten. Ik dacht : die gaat eraan, die boxershort. Pik ging in de poes, ik stond naast haar, tieten in bedwang houden, vinger over klitje, er werd goed en stevig geneukt en eigenlijk kwam ze al vrij snel, snel en hard, hard en vernietigend squirtte ze, zo overweldigend dat de pik er nog half in zat, de straal squirt vloog tegen de onderbuik van de jongen, door de kracht van de straal spatte dat ook terug op haar buik en alle kante op. Geschrokken trok neuker nr 1 zijn pik terug uit de poes welke nog steeds squirt zat na te gutsen. How mensen, wat een ontlading, dan denk je dit kan niet meer overtroffen worden, dit was top, het volgende orgasme gaat iets minder zijn, minder squirt, nee, nee, niks van. Effin, boxershort nr 1 doorweekt. Kandidaat nr. 2 , ook met boxershort aan, ene beetje laten zakken, pik eruit, pik in poes, ik zeg : je boxer gaat eraan geloven! Neuken, hard en weer stevig, al een deel toeschouwers daar in die ruimte, vloer al goed zompig, ik haar tepels vast en in de lucht omhoog trekken en geregeld klitje masseren als ik eraan kon, en daar kwam ze weer, heviger als de eerste keer, zo hevig dat ze zich afzette met haar voeten in de kettingen, gekromd, met holle rug, kwam ze een halve meter omhoog, die pik uit de poes gefloept natuurlijk, die jongen dacht wat nu...een straal squirt kwam uit die poes, niet normaal weer, mooi in een boog spoot ze haar squirt over de schouder van de neuker recht tegen het T-shirt van een toeschouwer die naast hem stond, de volgende straal kwam tegen de neuker zijn borstkas, en de volgende stralen ook. Boxershort nr. 2 om zeep. Vloer drassiger. Staat er een geile man naast me en vraagt : zou ik dat squirt met mijn mond mogen opvangen, maar natuurlijk zei ik, hij dus postgevat tussen haar benen, zijn tong in de poes, dat heeft niet lang geduurd en daar kwam ze weer, mensen wat een lading in die man zijn gezicht en mond, je kon dat vergelijken alsof je een glas water in je gezicht gegooid krijgt. Fuck. How seg! Volgende zijn pik erin, er waren nog moedige jongens aanwezig, sommige hadden al schrik gekregen, want als Nr.10 klaar komt, die kreten, die ontlading, dat squirt, dat is schrikken voor sommigen. Effin, boxershort nr 3 ook naar de kloten. Toen nog veel aarzelende mannen met zwaaiende pikken, heb ik haar nog eens laten squirtten met mijn handje, squirt naar de aanwezigen geflapperd. Die vloer kletsnat daar achter gelaten, volgens mij hing er zelfs squirt tegen de muren. Maar goed dat ik mijn botjes aan had. Hoorde ik daar een kikker kwaken op de achtergrond...
Pik in oog
Achter aan de grote poef, in de grote open nis, aan het neuken met een paar jongens,
V 🔥 & Nathalie, een deel toeschouwers, een deel flapperende zwaaien pikken,
V 🔥 lag met haar hoofd uit de nis, Nathalie lag in de nis benen in de lucht pik in poes. En natuurlijk omdat
V 🔥 met hoofd uit nis lag, dachten sommigen, hey, effe met ons pikken in die haar gezicht swaffelen, misschien dat we gepijpt worden, nu dat mag, en als je geluk hebt wordt je gepijpt, maar als je opmerkt dat ze geen interesse toont in die zwaaiende pikken, blijf daar dan niet staan, en al zeker niet met 3 pikken, probeer je geluk op een ander plaats.
D 🍆🍆 (haar man) was het beu en ging om de matras in de nis staan, zijn pik swaffelend voor die 3 jongens hun gezicht, haha, volgens mij had zijn pik iemand zijn oog geraakt, ja, dat vonden niet zo leuk, maar ze hadden de boodschap begrepen.
Cum in mijn schoentje
Terug bij Nawelle, weer een tijdje naast gelegen terwijl jongen na jongen haar kwam neuken, verschillende heeft ze zittend op de jongens gedaan, ik rechtgestaan, pik in haar mond. Een van de jongens op de rug zei : oh wat een gladde ballen heb jij, ik zeg doe maar, en hij nam ze in zijn handje terwijl hij liggend Nawelle neukte en ik mijn pik die in Nawell's mond had zitten. Geil. Na een tijdje verschillende jongens te hebben laten komen, was er weer een die 2 pik wou doen. Ok, Nawelle deed teken dat hij op zijn rug moest liggen, zij erbovenop, ze grijpt mijn pik en doet er een condoom over, ik doe teken met 2 vingers om te zeggen : 2 pik in kut? Yep, een stralende glimlach, ik er langs

achter bij, how mennekes, dat was nog geiler dan de eerste keer. verschillende koppels aan het toekijken, was ook wel een speciaal showke. Beide pikken tegelijk op en neer, een tijdje zo geneukt. Niks in haar mond, gelukkig kwam
D 🍆🍆 dat even oplossen, zo nu was ze compleet opgevuld. Later ik zat naast haar op knieën pik in haar mond, knappe jongen aan de andere kant pik in de buurt van haar mond, die spuit plotseling zijn cum, een massieve straal cum van een 40 cm lang vliegt over haar mond en gezicht en de eerste 2 - 3 centimeter van die straal recht in mijn schoentjes, de rest viel neer op haar mond, gezicht nek. Daar moest ze mee lachen, die had ze niet zien aankomen. Vet geil zo van die flink ver spuitende pikken, krijg je extra punten voor bij Nawelle.