D 🍆🍆
Newbie
- 15
- 28/07/25
- 49
Hey hey ik ben wel in de Fleur van mijn slijtage heOuwe loodgieter![]()

Voel je vrij iets te schrijven... Altijd leukLijkt wel of hier enkel nog maar Ivan en co komen … voor rest geen reviews te bespeuren![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHey hey ik ben wel in de Fleur van mijn slijtage heOuwe loodgieter![]()
Voel je vrij iets te schrijven... Altijd leukLijkt wel of hier enkel nog maar Ivan en co komen … voor rest geen reviews te bespeuren![]()
Een loodgieter die zorgt dat alles overstroomt daarHey hey ik ben wel in de Fleur van mijn slijtage hedie ouwe loodgieter kan je nog iets leren
![]()
Wat ik er over te schrijven heb is voor al dat elk moment anders is daar , de ene keer meer kans om te kunnen spelen dan andere keer, en voor al ouder publiek 40+ Voor jonge heren zoals ik (35) ,soms niet altijd even prettig , Al is er soms wel en lekker hollands jong ding om mee te spelen ,of en mooi milfje maar meestal zijn het wel de dame van en koppel of single vrouwen die er wat verrichten van actie ..Hey hey ik ben wel in de Fleur van mijn slijtage hedie ouwe loodgieter kan je nog iets leren
Voel je vrij iets te schrijven... Altijd leuk
In mijn ogen doen de single mannen het allemaal verkeerd.... Sla een babbeltje, flirt, dans....Wat ik er over te schrijven heb is voor al dat elk moment anders is daar , de ene keer meer kans om te kunnen spelen dan andere keer, en voor al ouder publiek 40+ Voor jonge heren zoals ik (35) ,soms niet altijd even prettig , Al is er soms wel en lekker hollands jong ding om mee te spelen ,of en mooi milfje maar meestal zijn het wel de dame van en koppel of single vrouwen die er wat verrichten van actie ..
Is al geprobeerd hoor , en babbetlje willen proberen maar dan vaak genoeg boze blikken van de partnerIn mijn ogen doen de single mannen het allemaal verkeerd.... Sla een babbeltje, flirt, dans....
Je Piet uithalen en direct richting gezicht vd vrouw is het niet hoor.
En ja leeftijd heb je niet in handen. Wijzelf zijn 50.
Volgende keer zal ik ook weer eens wat schrijvenLijkt wel of hier enkel nog maar Ivan en co komen … voor rest geen reviews te bespeuren![]()