Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind de donderdag ook de leukste dag. Goede mix van leeftijden. Voor ieder wat wils😄. Ik denk dat de affiche die Ivan gedeeld heeft wel een topdag zal worden. De 13de.
Er staat NIna en friends nieuw gangbang concept.
De tekst die er verder staat maakt het niet echt duidelijk.
Is er dan iemand genaamd NIna die met heel veel mensen een gangbang gaat doen of komen er nog meer bij de friends?
Want in eroxx zijn Huisvrouwen toch?
Dat weerhoudt mij ook een beetje.. omdat het dan toch weer anders is ..
Maar misschien moet ik het ook gewoon een kans geven..

Er staat NIna en friends nieuw gangbang concept.
De tekst die er verder staat maakt het niet echt duidelijk.
Is er dan iemand genaamd NIna die met heel veel mensen een gangbang gaat doen of komen er nog meer bij de friends?
Er is iets anders te doen dan, staat niet op de website. Kijk eens bij het topic afspreken bij Ivan zijn berichten. Bericht #2508 blz 84😉

Die mensen zijn de gangmakers in de clubs , daar is absoluut niks mee .
Iedere club heeft ze ' in dienst ' om het zo te noemen .
Alleen worden ze gesponsord door de club , iedere club doet dat op zijn eigen manier al is het is niet aan mij om uit te leggen hoe dat geregeld word .
Zonder deze stellen/single vrouwen zou een clubavond veel moeilijker op gang komen en de sfeer lang niet zo goed zijn .

Die mensen zijn de gangmakers in de clubs , daar is absoluut niks mee .
Iedere club heeft ze ' in dienst ' om het zo te noemen .
Alleen worden ze gesponsord door de club , iedere club doet dat op zijn eigen manier al is het is niet aan mij om uit te leggen hoe dat geregeld word .
Zonder deze stellen/single vrouwen zou een clubavond veel moeilijker op gang komen en de sfeer lang niet zo goed zijn .
Niet iedere😉
Waar ik normaal dus heen ga heeft dit dus niet.
Wat ik dus ook prettig vind.. en ik kan je vertellen ze zijn ook zeker niet nodig om de sfeer op gang te brengen of goed te zijn.
Dus daarin ben ik het niet met je eens🤭
Ik zelf zou het persoonlijk ook fijner vinden als een man voor mij kiest omdat hij me ook echt wil, niet omdat hij er voor betaald krijgt.
Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Ik kijk even of het Eroxx gaat worden of waar we nog meer naartoe kunnen uitwijken.
Tot nu toe vind ik de thema's ook maar verwarrend haha
Er is iets anders te doen dan, staat niet op de website. Kijk eens bij het topic afspreken bij Ivan zijn berichten. Bericht #2508 blz 84😉
Gevonden!
Dus dat is dan een friend van nina ofzo?
Iig dus iets met een gangbang middag. Is zij dan 1 van de (betaalde) aanwezige vrouwen? Moet ik dat zo zien?

Maar als stel kun je ook 1 op 1 op zo'n dag of met bijv andere mannen of stel stel actie?
Of is het dan overal alleen maar gangbang haha

Laatst bewerkt:
Niet iedere😉
Waar ik normaal dus heen ga heeft dit dus niet.
Wat ik dus ook prettig vind.. en ik kan je vertellen ze zijn ook zeker niet nodig om de sfeer op gang te brengen of goed te zijn.
Dus daarin ben ik het niet met je eens🤭
Ik zelf zou het persoonlijk ook fijner vinden als een man voor mij kiest omdat hij me ook echt wil, niet omdat hij er voor betaald krijgt.
Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Ik kijk even of het Eroxx gaat worden of waar we nog meer naartoe kunnen uitwijken.
Tot nu toe vind ik de thema's ook maar verwarrend haha

Gevonden!
Dus dat is dan een friend van nina ofzo?
Iig dus iets met een gangbang middag. Is zij dan 1 van de (betaalde) aanwezige vrouwen? Moet ik dat zo zien?

Maar als stel kun je ook 1 op 1 op zo'n dag of met bijv andere mannen of stel stel actie?
Of is het dan overal alleen maar gangbang haha

Nina is de eigenaresse van Eroxx. Zij doet zelf niet mee.

Maandag- en donderdagmiddagen zijn vergelijkbaar, met af en toe een thema als 'masquerade' of 'bukkake', waar ze dan een paar keer in de middag een soort van centraal 'show/orgie-moment' organiseren, passend bij dat thema.

De focus op wel of geen 'huisdames' vind ik een tikkeltje overdreven en onnodig. Niemand loopt daar met een halsband (nou ja, niet met dat erop dan toch 😉).

De beste manier om te weten te komen hoe het gaat en of je het wat vindt, is niet zoveel vragen, maar gewoon erheen gaan!

Nina is de eigenaresse van Eroxx. Zij doet zelf niet mee.

Maandag- en donderdagmiddagen zijn vergelijkbaar, met af en toe een thema als 'masquerade' of 'bukkake', waar ze dan een paar keer in de middag een soort van centraal 'show/orgie-moment' organiseren, passend bij dat thema.

De focus op wel of geen 'huisdames' vind ik een tikkeltje overdreven en onnodig. Niemand loopt daar met een halsband (nou ja, niet met dat erop dan toch 😉).

De beste manier om te weten te komen hoe het gaat en of je het wat vindt, is niet zoveel vragen, maar gewoon erheen gaan!
Ah zo dan weet ik wie NIna is en snap ik het beter haha

Dat mag jij overdreven vinden maar dat is voor mij inderdaad om te ontdekken of ik het iets vind dat deze rondlopen en dus ook het mannelijk publiek daarvoor komt.
Wat ik dus nog niet heb ervaren bij de andere club waar ik normaal heen ga

En zoals aangegeven wil ik dit inderdaad een kans geven😉
Maar ik zie niet het probleem in van vragen stellen erover.
En als ik het niets vind ben ik ook zo weer weg dus no worries.

Ik hoop dat deze maand een gaatje ontstaat voor een donderdag zo ja laat ik dit wel weten.

Eroxx en Amai zijn niet goed vergelijkbaar. Beide leuke clubs.
Eroxx heeft wat breder publiek.
De huisdames storen niet en er zijn veel meer niet betaalde dames en koppels. Dus geen belemmering. Het buffet in Eroxx is beter en de club is wat moderner. Er is alleen geen jaccuzi zoals Amai wel heeft.
Ik zou gewoon eens gaan om te ervaren. Je gaat zeker plezier beleven... ook in Eroxx kies je zelf met wie en waar je wat doet . Dus ook 1 op 1 is mogelijk

De huisdames storen niet en er zijn veel meer niet betaalde dames en koppels. Dus geen belemmering. Het buffet in Eroxx is beter en de club is wat moderner. Er is alleen geen jaccuzi zoals Amai wel heeft.
Ik zou gewoon eens gaan om te ervaren. Je gaat zeker plezier beleven... ook in Eroxx kies je zelf met wie en waar je wat doet . Dus ook 1 op 1 is mogelijk
Dank je fijn antwoord!
Jammer geen jacuzzi haha ik zag in climax dat die ze weer wel hebben. Die staat ook nog op mijn lijstje om te ontdekken.

Belofte maakt schuld. Eerder had ik beloofd een verslagje te doen van bezoek aan de Masquerade Extreme 23 Oktober. @IvanXL vernoemde mijn aanwezigheid al.
Ik was net aanwezig voordat de eerste ceremonie begonnen was. Ik liep wat rind en trof al snel wat bekenden waaronder Fluo en haar vriend. We hadden het kort over koetjes en kalfjes en de geweldige avonturen die ze in Cap d'Agde beleefd hadden (Fluo beschrijft die uitvoerig op FL). Maar Fluo moest al weer in de rij voor de ceremonie.
Ik sloot me aan bij de toeschouwers op de tweede rij naast een knap Nederlands stel wat voor het eerst bij deze Masquerade was. Ze vertelden dat ze vroeger veel bij de EWS parties in de Amai kwamen maar die waren helaas gestopt. Het was een fijn gesprek, maar al kijkend naar haar prachtige lijf kam ik aardig in de stemming.
Ik kon me aansluiten bij haar mening dat de ceremonie slappe hap was. Het lijkt eerder op een aankondiging van een miss verkiezing of de uitreiking van een sportprijs hoe de DJ constant door de micro schalt. Dit maakt ook dat veel gasten gewoon zonder masker in afwachting van een snelle onthulling aan hun piemel staan te sjorren. Volgens mij kan dat met veel meel ceremonieel, stilte en spanning. Geef ook de mannen instructies laat de dames meer teasen ipv direct met elkaar te gaan vozen. Afin, ze liet me al weten dat ze hiervoor geen tweede keer zouden langskomen. Een beetje meegaand in hun teleurstelling liep ik richting Fluo die mee snel in andere modus bracht door haar heerlijke pijpkunsten. Wat een expert zeg, wat een passie, mijn pik ging tot oo de laatste cm haar keel in totdat ik te stijf werd om de bocht om te gaan. Ze wilde geneukt worden op de gynostoel waar ze inder een horde van mannen genomen werd. Die had haar tweede portie al te pakken (Volgens Ivanxl had ze voordat ik er was al 40 mannen verorberd)
Na wat rondlopen zag ik dat Ivan zich had aangesloten bij een groepje jonge Nederlanders in het kleine kamertje (zie zijn verslag). Terug in de disco zag ik het gemaskerde Nederlandse stel weer, blijkbaar waren ze niet meteen vertrokken en ze keken wat rond. Ik
Liep naar achter de disco bar. Waar het een grote orgie was, prachtig om te zien. Het Nederlandse koppel passeerde me en we hadden superkort oogcontact en een glimlach. Ik besloot te volgen baar achter. Bij de tralies legde ik hun uit dat die gesloten konden worden, mochten ze samen nog wat willen doen. 'Is prima zij de man', 'kom maar mee en sluit de poort'

Pff daar stond ik dan fitte vent van in de 50 tegenover een bloedmooie dame. Ik schatte haar 35, ze had een prachtig figuur, slank, kleine borsten (voor mij liever dan EE++)
We kusten haar en begeleiden haar in de sling. We spreiden haar benen, hij keek toe en ik ging op zoek naar haar klitje. Jeetje wat was ze al geil. Toen ik haar lippen voelde verkrampen keek ik op en zag dat ze hubby aan get pijpen was. Ze hing wat te hoog en dat maakte dat ze er nauwelijks bij kon. De sling is wat dat betreft lastig. Maar niet voor wat ik in petto had. Mijn pik stond alweer strak en na een cd en war glij was het tijd om haar te gaan neuken. Kijkend richtin de poort zag ik alweer een horde toeschouwers gluren. Ze genoten mee. Ik pompte en pompte in haar strakke maar natte kutje tot ze met haar ogen wijd toen bijtend op haar lippen klaar kwam. Ik volgde niet veel later waarop haar man mijn positie overnam en door ging en haar liet spuiten door zijn pik snel tussen haar lippen te bewegen. Wat een schouwspel. Na wat naspelen vertrokken voor een douche. Ze wilden blijkbaar geen verdere deelnemers.
Na een douchebeurt wat gegeten, er waren weer nieuwe stellen binnengekomen en de volgende ceremonie kwam alweer op gang. Ik sloot aan bij twee feansralige dames, maar helaas er werd niet geneukt.
Bij de derde ceremonie stond ik op de eerste rij en werd na promotie act van de DJ gekozen om plaats te nemen bij Fluo en een knappe metgezellin. Ik werd zowaar door de twee samen gepijpt. Ze sloegen niets over. Mijn ballen in de ene mond en mijn pik in de andere. Tussendoor zei Fluo jij gaat mij nu wel neuken hè! Ik dan toch op dr middelste poef vol in het publiek met Fluo aan de gang. Zeker 5-6 minuten alle posities gehad. Totdat ik het niet meer hield Fluo wil zaad, ze is ongenadig. Ik gaf me gewonnen

Die is er enkel buiten met goed weer :giggle:

Eroxx

Donderdag 06 november 2025

Bukkake xTreme (11:30 - 18:00 uur)

Bukkake, het maandelijkse cumfestijn!
Bij binnenkomst rond 12:30 uur, al een gezellige drukte, een groezelig mistig sfeertje, aangenaam warm. Dat mistig sfeertje, het mistkanon dat op de frigo aan het restaurant staat spoot geregeld een wolkje mist over de dansvloer. Had iets erotisch, zo een wolkje mist dat werd weggeslingerd! Ja, is wel leuk, meer doen! Achteraan de discobar waren er hier en daar al wat aarzelende verkennende pijprondjes bezig die even na 13:00 waren uitgegroeid tot een orgie op het bed daar aan het filmdoek. 2 meisjes, een hoop geile mannen, een derde meisje wou er bij, ging niet, dan maar de zetel op. Achter de ero-ruimtes, de traliekooi, ik denk niet dat die een kwartiertje heeft leeggestaan, daar was de ganse namiddag wel wat spektakel te zien, meestal waren er 2 meisje tegelijk aanwezig met een deel mannenSK8.jpg

Succubus
Halloween nog maar net achter de rug, en weer een Succubus (vrouwelijke demon uit het voorgeborchte van de hel, doel : mannelijke slachtoffers beroven van hun cum) in de Eroxx, en zelfs een die zich zelf een Succubus noemt
Even voor half twee, Linda was er natuurlijk ook, we waren wachtende op 'het ritueel', stonden kortbij de grote poef in de dancing, we zullen al maar beginnen zei ze : langzaam ging ze door de knieën en nam zachtjes mijn eikel op haar tong, en daar bleef die ook effe liggen, de cumsucker, dat is een man die meestal het cum van de ondergespoten meisjes aflikt was er ook, toevallig stond hij naast me, alé toevallig, komt me meestal effe pijpen. De cumsucker keek dus toe hij Linda even haar pijpkunsten tentoonstelde aan de aanwezigen. Het ritueel werd aangekondigd door de DJ, Linda stopte, de 'Cumscucker' nam over en pijpte gretig tijdens de opkomst van de meisjes. Met 10 waren ze in de eerste ronde. Wie gaan we van kortbij volgen, alle 10 dat gaat niet. Nu, ik had al op SDC gezien dat er een zekere 'SUCCUBUS' ging komen, en die heb ik daar nog al ooit aan het werk gezien. Als je die bezig ziet, dan krijgt Bukkake zijn ware betekenis. Laat die toch niet toevallig net voor mij aan de ronde poef plaatsnemen, pik uit de mond van de 'Cocksucker' verwijderd, en de eerste cumshooters stonden al rondom haar, trouwens ook veel ander geil volk rond de andere meisjes, maar focus op de Succubus. De DJ gaf het sein dat er cum mocht gespoten worden! Net voor het CUM sein, staat @Tallboy Brabant naast me, hij had me herkent. Nu zijn naam past volledig bij hem! Altijd leuk iemand van het forum te ontmoeten. Dus, die Succubus, op de knieën voor de poef, een man of 4, 5 voor haar, en daar spoot de eerste cum vlak recht in haar gezicht, en nummer 2 ook een lading, gedeeltelijk in haar mond, druipend over haar kin, en nummer 3 , daarna een kerel, meestal aanwezig op donderdag een straal cum, een rechte lijn vanaf haar neus tot op haar voorhoofd, en die bleef mooi liggen, sommige dachten dat ze daar gepijpt gingen worden, nee, nee, niks van, spuiten, cum op gezicht en in mond. 13:50 uur, overal werd er nog duchtig cum gespoten, focus nog steeds op die Succubus. Ze begon al aardig vol te hangen, maar nu stonden er een deel mannen voor haar, die eigenlijk te lang moesten rukken, rukken en geen cum. Op andere plaatsen rondom de poef waren ze al overgegaan tot neuken of waren ze er al mee gestopt en werd er verderw22.jpg gedaan op andere plekken. 14:00 uur, nog steeds cum voor de succubus, een oog zat al dicht, dik, stroperig cum werd in lange stralen gemikt in haar ogen, een lange sliert hing aan haar kin te bungelen. Linda naast me, vond het pokke-geil, ik met een vinger door dat cum op haar gezicht en tot in haar mond, ze zoog het cum eraf, opnieuw met vinger, deze maal over voorhoofd dat zat het cum dik op mekaar, met een brokje cum op mijn vinger terug op haar tong en doorslikken. 14:10 uur, iedereen in de nabijheid van de succubus was uitgespoten, haar andere oog zat ondertussen ook deels dicht, iedereen met de nodige afstand in een boog rond haar, respect, verbazing, verwondering, geilheid, verbaasde blikken, verdwaasde blikken, voldane blikken. Ze stond langzaam recht, met handdoekje in haar hand, van plan om het cum weg te vegen, ik nam handdoekje weg, en zei : laten hangen! Kleine glimlach op haar gezicht. Ze liet haar met cum bedekte gezicht zien aan iedereen die in een al iets ruimere cirkel rond haar stonden, sommige nog steeds rukkend. Een bijzonder lange sliert aan haar kin, welke ik nog met mijn vinger heb mogen wegwerken tot tussen haar lippen. Toen ging ze richting de discobar; We waren het er met meerdere over eens : dit is BUKKAKE! How mensen!! Fuck!
Rondje 2 heeft ze niet mee gedaan, rondje 3 wel, maar dat heb ik niet gevolgd, ik moest vroeger doorgaan naar huis.Fu7.jpg

Ik ben geen laadpaal!
Linda had een bijzonder knap, zwartharig meisje, Marokaans?, Turks?, Arabisch?, gezien met een vriend. Ja, dat was wel iets voor haar. En als Linda iets wil hebben, dan gaat ze er voor. Na de eerste bukkake ronde, had ze een gesprekje met hun tweetjes, Engelstalige. Ik moest meekomen van Linda. Maar de vriend van de zwartharige wou alleen met Linda en zijn vriendin in een kamertje met de deur op slot. Deuh! Ik en de vriend van Linda konden dus beschikken. Zij met hun 3 naar achter, wij er met ons 2 achteraan, beiden kamertjes met deur waren bezet, dus uiteindelijk in de grote ruimte met de ovalen nissen terecht gekomen. het zwartharig meisje tegen de muur in de hoek, daar kon niemand aankomen, haar vriend ervoor dan Linda, naast Linda haar vriend, en aan de andere kant lag ik comfortabel. Dadelijk 10 extra mannen bij ons in de ruimte, sommige kwamen bij op de matras. De meisje met mekaar aan het spelen, beurteling de vriend aan het pijpen, vele handjes die Linda graag hadden willen betasten, sommige lukte het, andere niet. Linda met kontje mijn richting uit, kontje werd goed beschermd door haar vriend. Linda poesje aan het likken van meisje, overal handjes, behalve aan het meisje, daar kon niemand aan. Ik redelijk geil, met harde paal in handje, maar kon niet aan Linda haar poesje geraken, met momenten zaten er zoveel mannen daar op de matras dat we geen kant op konden. De vriend van het zwartharig meisje wou Linda gaan neuken, 4 rijden dik moesten de mensen achteruit op de matras alvorens hij in juiste positie kwam te zitten. Zijn half harde pik werd in de poes van Linda gehangen, terwijl Linda haar tong in een ander poesje zat, er werd geneukt, er werd gekreund, vooral door het meisje, na een half uurtje, denk ik, hadden ze er genoeg van, de orgie werd ontbonden, de aanwezigen dropen het af. ha, wie stond er aan de andere kant van de open ovalen nis te kijken. A. de mooie grote blonde, waar ik tegenwoordig een goed contact mee heb, tepels hard 360° graden ronddraaien, strelen, al eens een orgie op de grote poef van kortbij meegemaakt. Ik dus geil van die matras af, zij bleef in de nis opening staan,Naamloos3.jpg achter haar een bende geile jongens, haar man naast haar, ik nam door de nis opening, ik stond tenslotte nog steeds in die kamer, die zo goed als leeg was, haar tietjes zachtjes vast, een brede glimlach, ze bukt zich en neem mijn pik in haar mond, eerste keer dat ze zo iets doet bij mij. How se. Aan de andere kant van de kamer, de gang waar A. dus stond, mooi voorovergebogen, dadelijk een deel mannen die hun kans zagen. Want als je A. wil neuken, dan moet je op tijd opstaan. Laten we het als volgt zeggen : het is geen poesje om zonder handschoenen aan te pakken! Maar hoe mooi stond ze daar toch voorovergebogen, wat een mooie gespierde rug, kontje richting geile mannen, haar man stond naast haar hoofd welk op mijn pik zat gespietst. Nu, haar man is ook wel een beetje bi, blijkbaar heeft hij me al eens ooit vastgehad in de darkroom, maar hij durft nog niet in het publiek, moeten we dringend eens iets aan doen! Controle op rubber rond pik door haar man en de eerste schoof in haar poes, mijn pik werd nog steeds gepijpt en afgetrokken, met momenten te ruw naar mijn goesting. Wat een mooie zachte blonde haren heeft die zeg, ik had haar hoofd volledig vast bij haar haren. Ze zoog met momenten gretig op mijn paal terwijl ze geneukt werd. De eerste neuker deed het flink, niet te lang, hard, stevig, volgens mij heeft ze het zo graag. Er was geen commentaar. Volgende ook, rubber check, erin, ik kon alles zien want had vanuit de nis zicht op haar rug en dus ook de harde pikken die in de poes verdwenen. Ik dacht dat het nr 3 was, die wat te lang naar haar zin haar neukte, op een gegeven moment draait ze zich om en zegt : Ik ben geen laadpaal hé! Ja, dat is effe schrikken zo een opmerking vooral voor de nog aanwezige geile mannen die denken te mogen neuken. De volgende erin, dat was dezelfde man, die bij de succubus zijn cum perfect spoot op haar neus en voorhoofd. Die was opnieuw geil. Mooi staaltje neuken getoond. Ondertussen was een andere man bij me in de kamer gekomen die mijn kontje vasthield terwijl ik nog steeds gepijpt werd door A. Als ze me wat te ruw werd, dan nam ik haar keel vast en bracht haar hoofd tot voor mijn ogen, ondertussen werd ze verder geneukt. Mijn kontje werd gretig opgesperd, nu door twee handjes, door iemand die ik niet zag. Een andere neuker, kreeg ook een vrij harde opmerking : Ga je me nog neuken of ga je doen alsof. Blijkbaar slappe pik die er niet inging, maar toch neukende bewegingen doen! Hola, niet bij haar. Zolang als ze iets in haar mond had zitten kwamen er geen opmerkingen, dus ook mijn duim in haar mond gestoken, how se, die werd al even gretig gezogen als mijn pik. Geil! Daarna, ben ik uit het kamertje gekomen en heb haar nog fijn vastgenomen. Rondje 3 ging beginnen... eventjes gevolgd, maar moest vertrekken....

KitanaNew.png

Kort maar nat en krachtig

Op donderdag 6 november rond de middag, belde ik mijn vriend op z'n werk en vroeg of hij nog afspraken had. 'Nee, hoezo?', vroeg hij met een dikke gniffel. 'Uhh… nou…' Meer woorden waren er niet nodig om van elkaar te weten wat een goede invulling/ opvulling van de middag zou kunnen zijn. Enige twijfel was, dat we er niet voor 14.00u konden zijn en om 16.30u alweer weg moesten. Toch willen we deze kans niet laten schieten. Ik ben er tenslotte eigenlijk al helemaal klaar voor; ik ben gedoucht, geschoren en heb zelfs mijn sexy lingerie al aan, i.v.m. een boudoir fotoshoot in de ochtend. En niet geheel onbelangrijk; Zin In Pik.

86a33e32-682a-4e02-8bb9-3c09e44bd2b6.jpg

Mijn vriend weet niet hoe snel hij zijn werk moet afraffelen, naar huis te scheuren en de boel gaat scheren. 3 Kwartier later parkeren we op een 3e​(?) parkeerplek waarvan we het bestaan niet eens wisten. Jeej, wat staat het er vol! Ik ben benieuwd hoe druk het binnen voelt. Dat blijkt soortgelijk met onze andere keer Eroxx, maar toen waren we zowat als eerste gearriveerd en als laatste weg, dus geen idee van de drukte van de parking.

Ik sta te popelen om mijn brave kleding in de locker te proppen en met zwarte, kanten lingerie, jarretels en een partij hoge hakken de dancing te betreden. We slaan gelijk rechtsaf om een kijkje te nemen in de speelruimtes, nog voordat we een eerste drankje nuttigen. We weten allebei; vandaag gaan we ervoor, er is weinig tijd te verliezen. Een gesprek met een gast wat naar mijn mening teveel over koetjes en kalfjes gaat, heb ik dan ook even geen zin in. We gaan een klein hapje eten en vlot terug naar de traliekooi om het geile tafereel wat er gaande is, te aanschouwen. 2 Vrouwen worden doggy genomen, terwijl ze door de tralies gretig andere pikken afzuigen. De neukende man wenkt me meermaals verbaal en non-verbaal om naast hen plaats te nemen. En hoe zelfzeker ik de dancing binnen stapte, zo aarzelend ben ik nu. Ik weet nog even niet wat ik precies wil en alle handjes op mijn billen zijn op dit moment nog niet helpend, eerder irritant. Mijn ogen zijn echter al wel even gericht op een fucking mooie, gespierde vent, die al een kwartier met zoekende blik en bobbel in z'n boxer rondjes loopt. Ik spreek hem aan; 'kun je niet kiezen waar je wilt aansluiten?' Er volgt een super fijn, relaxt gesprek en we voelen direct een klik. Toch breken we het even af, om naar de bukkake ceremonie te gaan kijken. Deze deed me niet veel, ik heb geen bukkake gezien. Dan gaan we ons eigen showtje maar creëren; in de buurt van de bar trek ik besluitvaardig de boxer van m'n vriend naar beneden en begin zijn heerlijke Pik te likken en zuigen. Ik kick erop als ik met mijn tong voelbaar over zijn aders mag glijden. Ik kijk afwisselend hem aan en werp dan weer een blik in de dancing. En daar staat ineens R., op 4 meter afstand. Met een vinger wenk ik hem onze richting in en een paar tellen later heb ik 2 meer-dan-heerlijke pikken in mijn handen en mond. Op mijn knieën voor hen, mijn aandacht verdelend over de 2 beste pikken van de dag. Binnen een minuutje ben ik omsingeld door –tig hongerige mannen, die helaas even pech hebben. Ik spuug om en om op de dikke, beaderde pikken en trek en zuig ze in hun beste harde vorm. Mijn kutje begint te bonken en stuurt mijn brein en benen erop aan om naar de speelruimtes te gaan. Zij wil ook aandacht, meedoen, gevuld worden.

We kiezen het matras vlakbij de traliekooi. We winden er geen doekjes om, ik wil gelijk naar een van mijn meest favoriete scenes; doggy genomen worden door de ene pik, en bij elke stoot de andere pik dieper in mijn mond. De Pik van mijn vriend vult me heerlijk en hard op terwijl hij mijn billen stevig beet pakt. Onderdanig kijk ik naar boven, naar de dominante kop van R. Ik voel en hoor aan alles dat de heren genieten. En blijkbaar niet alleen deze 2 heren; achter ons staat het 3 rijen dik. Waar ik een half uur geleden nog soort van ongemakkelijk werd van de handjes van alle passanten, ben ik nu in een roes gekomen. Ik voel extra vingers bij mijn clitje, billen, borsten, buik.. Ook mijn handen graaien erop los en ik trek meerdere pikken. Damn, lekker dit hoor. Ik draai op mijn rug en laat me door de 2 heren tegelijk vingeren. Mijn uitzicht staat nog steeds op mijn netvlies, wat is het druk! Een kerel duwt mijn been wat verder open en naar beneden, zodat hij beter zicht heeft op mijn kutje. De heren lijken op elkaar ingespeeld en vaginaal en clitoraal word ik door hun vingers verwend. Ik grijp naar de gespierde onderarm van R. en kijk wederom naar zijn woest-geile kop. Ik begin van top tot teen te shaken en kom hevig klaar. De handdoek is geen overbodige luxe, pff.. wat ben ik nat. Na mijn orgasme moet iedereen even 20 seconden van mijn poes afblijven anders spring ik tegen het plafond. Maar als de 20 seconden voorbij zijn, gaan we lekker verder. De temperatuur in het hokkie loopt op en de mannen beginnen te zweten. Mijn vriend heeft even genoeg hard werk geleverd; vanuit kniezit pijp ik hem klaar en de cum spuit op mijn tong en achter in mijn keel. Niks bukkake, zijn warme, lekkere zaad slik ik tot de laatste druppel door.

Nog een hapje, drankje en tegen beter weten in weer naar de speelruimtes. We hebben namelijk écht geen tijd meer, maar toch lopen we snel even een rondje. Als de tijd geen rol had gespeeld, had ik nu als een sletje op mijn knieën op de poef willen zitten. Maar helaas, het wordt toch de douche. Hoewel helaas? Daar stapt ineens een man van >1.90m. met een pik in verhouding, naast ons de douche in, samen met zijn rondborstige gelegenheidspartner. Ik voel me vrij, sexy en geil en vanuit die mood duurt het niet lang voordat ik onder de warme straal, genomen word door de al opgeladen Pik van mijn vriend, terwijl ik de anaconda van die gast beet neem en mijn borsten verwend worden door de vrouw.

Onze horloge dwingt ons om deze scene te beëindigen, maar het was zeker voer voor onze komende orgasmen én… het plannen van een volgend bezoek.

Terug
Bovenaan Onderaan