WHEM Kim, House of Dreams, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De link met ervaringen op hun website zijn stuk voor stuk positief
 
De link met ervaringen op hun website zijn stuk voor stuk positief

Met één hele grote uitzondering dan, die wel het vermelden waard is voordat mensen richting Amersfoort afreizen. Het huis zelf vermeldt op hun site dit:

Kim gaat alleen met Nederlandse mannen naar de kamer.

Wat in de praktijk blijkbaar leidt tot dit:

Ik vind het erg jammer dat ik een negatieve recensie moet achterlaten over mijn ervaring/geplande afspraak. Ik geloof best dat Kim een hele leuke meid is/kan zijn, maar voor mij helaas niet gegund.

Bij de deur geweigerd omdat ze helaas niet met 'buitenlandse mannen' afspreekt. Dat staat ergens op de website vermeld. Ik kan me daar heus wel voor inleven ergens. Niet alle mannen met een tintje hebben een goed imago en sexuele voorkeur is ook iets dat we kunnen respecteren maar ik ben een erg knappe, jonge man, gekleed in overhemd en stropdas, slechts lichtelijk getint, niet spierwit maar wel witter dan anderen en kwa persoonlijkheid zo Nederlands als wat. Om je een idee te geven; Enrique Iglesias maar dan wat korter. Moet je zelf maar inschatten of je dat een knappe man vind haha. Hierop vroeg ik dan ook of Kim even zelf wilde oordelen. De gastvrouw (schat van een dame) vroeg het, maar dat kon Kim niet schelen. Heb je ook maar lichtelijk een tintje, dan is daar de deur. Okee toegegeven, jammer dan, bad luck, moving on. Maar vond het wel nodig om een recensie te schrijven over wat in mij ogen puur racisme is. Dat je een sexuele voorkeur hebt, dat is prima, maar oordeel dan eerst zelf. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik de website niet beter had moeten lezen, maar toch.
smile.png
Link naar post.


Ik ben zelf ook half, dus weet dat ik er niet heen hoef te gaan.

Andere wandelaars: een gewaarschuwd mens telt voor twee!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan