Recensie Kimberly, Boom 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Eunuch

Newbie
14
22/10/22
12
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/je-stiekeme-tropische-passievrucht-wil-je.html
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Kimberly een paar keer bezocht en die was echt goed in wat ze deed. Maar volgens mij geen dienstverlening persoonlijker dan dit. Dus wie weet heeft een ander een heel ander gevoel erbij. Wat lange maar heerlijke slanke donkere meid met stout gezichtje. Precies als op de foto's. Ze had hetzelfde setje aan. Absoluut geen prof, meer het type stille genieter. Precies zoals je ze kan tegengekomen als je op vakantie bent op een Caribisch eiland. Lekker gevoelige tepels. Als je eraan zoog werd ze steeds natter en wilder. Hoe wilder ze werd, hoe beter alles voelde. Perfect diep pijpen. Zoenen begon ze zelf mee. Daar merk je aan dat het geen Afrikaanse is. Hoewel het voor mij altijd een beetje vreemd voelt om een DVP te zoenen. Standje 69. Pff, wat had ik een moeite om niet voor het neuken al alles in haar mondje te lozen. Daarna rubbertje erom en zij kroop boven op me in strakke omhelzing en schokkend, strak met haar klitje schuivend tegen mijn onderbuik.
Het was te geil om zo overdonderd te worden door haar geneuk dat ik al na paar minuten klaarkwam. Intens en lekker.
Het is een beetje een stil type. Niet eentje die als een prof meteen al weet wat te doen. Initiatief neemt ze zodra ze wat is opgewarmd. Ben er 3 keer geweest nu. Als ze je iets beter kent praat ze ook iets meer. Maar ja, zou ze wel meer initiatief nemen en meer praten, dan was ze misschien wel de "perfecte dvp" maar dan is dat echte, dat authentieke ook weg. Bij mij is het nu juist die "perfecte dvp", die precies weet hoe ze iedereen een perfect gevoel kan geven, waar ik niet geil van word.
Ik ben al een paar keer teruggekomen bij Kimberly en dat ga ik zeker nog vaker doen. Ze is niet het type prof, dus of ze altijd bij iedereen hetzelfde trucje kan doen, zoals de perfecte dvp standaard doet, weet ik niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan