WHEM Kimberly/Carol, Amersfoort, priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CactusJack

Vaste klant
180
23/11/21
242
20
Iemand ervaring met Kimberly uit Amersfoort?
Ze staat al even op Kinky en adverteert (volgens mij) ook al een tijdje onder de naam Carol, alleen dan met weggephotoshopte tattoos…
Ik vind dat ze er prachtig uit ziet maar zeker die dubbele advertentie maakt dat ik het niet zo maar durf te vertrouwen…
Als er ervaringen zijn, goed of slecht, dan hoor ik het graag!
 
Begin dit jaar heb ik een halfuurtje met Carol afgesproken. Het is even geleden dus geen volledige recensie:

Afspraak maken voor dezelfde middag ging soepel, opvallend: ze vraagt dan al duidelijkheid wat je tijdens de date verwacht, handig! Ontvangst was toen op een nette centrale locatie. Carol is een vrij kleine slanke Zuid-Amerikaanse (?) dame met een prominente, geholpen voorgevel. Bij de leeftijd zul je vast een paar jaar bij mogen tellen maar ze ziet er zeker goed uit, komt goed overeen met de foto's. Ze spreekt voldoende Engels en is ontspannen genoeg voor een beperkt gesprek. Douchen vooraf, pijpen (op bed) was redelijk diep en nat, zoals gevraagd, wel een beetje gedoe met doekjes. In verschillende standjes geneukt.

Naar mijn smaak een goede dienstverlening voor € 100, niet om voor om te rijden maar als ze in de stad is zeker de moeite waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan