WHEM Kimberly - Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lovemachine

Meubelstuk
1.765
12/08/21
6.894
10

Iemand ervaring met Kimberly? De foto`s en advertentie is exact wat ik zoek: slank, blond, Nederlands, 24 jaar, in voor anale sex en in de buurt. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar soms komen dromen toch uit. Ben benieuwd of iemand haar al ooit bezocht heeft, waar ze ontvangt als dat in een privehuis is (BtoB, Hofstraat, Mecklenburgstraat, enz.), hoe ze is tijdens de date en dan in het bijzonder hoe het is om haar in haar kontje te neuken.
 
Vrijdag Hoogeveen (date afgesproken voor de volgende dag, toen was ze al gevlogen. Zou vandaag weer in Hoogeveen zijn)
Zaterdag Purmerend, Raalte
Zondag Eindhoven…
Ben benieuwd, ik verwacht fake.
Ik zou de gok niet wagen, maar hopelijk zit ik er naast.
Geen voorkeur voor de F1 van Monaco ?
 
Laatst bewerkt:
ze adverteert ook in Belgie, en in Italie... dank voor het delen van je screenshots, duidelijk een boevenbende, als je betaald hebt gaat de deur echt niet open, want ze zit waarschijnlijk helemaal niet in dat pand
 
ze adverteert ook in Belgie, en in Italie... dank voor het delen van je screenshots, duidelijk een boevenbende, als je betaald hebt gaat de deur echt niet open, want ze zit waarschijnlijk helemaal niet in dat pand
Dat laatste toch wel, want live locatie gedeeld, bevond zich echt daar of ze zijn wel érg goed. :cool:

Anyway, had al voorgevoel dat het niet klopte, bleek dus ook. :cautious:
 
emand Kimberly in levende lijve ontmoet?
Ga jij die 'overboeking want geen contante betaling mogelijk' maar proberen :LOL:
100% oplichting natuurlijk.
Cash is king en zeker bij hoeren.
En daarnaast, als iemand geen cash wil dan kan je ook gewoon gezellig binnengelaten worden en voor het neuken een overboeking doen.
Als je buiten moet blijven staan en overboeken...veel succes :ROFLMAO:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan