WHEM Kimberly

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Femdipal62

Stamgast
Forumpionier
581
09/07/21
194
Alweer geld in de vuilbak .
Kimberly ontvangt in Sint-Niklaas en zegt in haar advertentie dat ze eind de 30 j is nee dus op zijn minst 10 j ouder dat ze niet met haar voorkant op de foto's staat is nu wel begrijpelijk een buik tot in Tokio en hygiene ook al niet denderend lag overal overhoop .
En dan de sex al had ik daar niet veel zin meer in beneden alle peil geen tongzoenen amper pijpen net het topje en vingeren deed pijn zei ze . Heb haar na een halfuur bedankt zonder klaar komen weer naar buiten 150 euro armer.
Zit er nu echt niets goeds in Sint-Niklaas of omstreken heb nu al verschillende damens gehad in Sint-Niklaas nog geen enkele keer ben ik tevreden buiten gegaan . Denk dat ik mijn regio wat ga verplaatsen naar het Gentse daar toch al meerdere keren goed geweest.
Maar Sint Niklaas nee daar moet je echt niet zijn denk ik of als iemand een tip zou hebben en zeg dan aub niet Evi met haar dikke borsten en buik want daar ben ik ook al geweest die is nog ouder zo een 15 j ouder dan haar 43 j op haar profiel ook beneden alle peil dus ik laat Sint Niklaas voorlopig links liggen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan