WHEM Kimnl Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi Massage_Fan.
Laatste keer dat ik daar geweest was, was iets van 6 jaar geleden. Dus ik weet niet of het nog relevant is, maar ik wil toch mijn evaring opschrijven.
Mijn eerste indruk van het huis viel me eigenlijk tegen. En dan bedoel ik qua inrichting. Niet elke kamer heeft een douche, dus je moet met badjas of handoek door het huis lopen naar een douche ruimte.Als je zit te wachten op een dame en toevallig komen andere klanten binnen, dan wordt je af geschermd door kamerscherm. Heb ik een keer meegemaakt dat ik naar een gang moest en daar hadden ze een stoel neergezet, werd ik ook helemaal afgeschermd. Nou gelukkig ben ik niet claustrofobisch, maar ik voelde me wel vernederd. En zeker als je de dames hoort lachen.
Maar ondanks dat ben ik toch een paar keer in dit massage salon geweest. De rede is omdat ik een klik had met 2 dames . Met de Roemeense Julia en met Issabella. En ik zie ook dat Issabella weer terug is dus meschien weer een keer afspreken. Deze 2 dames gingen weg en met andere dames had ik geen klik plus dat dit wat duurder is dan een Thaise massagesalon is de reden waarom ik niet meer naar salon Kim ben geweest.

Dit is een late reactie, maar ik vroeg me zelf ook af hoe het is nu met massagesalon Kim.
Ben jij zelf in de tussentijd ook naar massagesalon Kim geweest?
 
Ik ben zelf vrijdagavond richting Kim in Rotterdam gereden. Werd ontvangen door een vriendelijke dame, waarna ik plaats mocht nemen in een stoel bij de balie. Ze wilde me voorstellen aan de 2 vrije dames, maar er kwam net een andere bezoeker binnen. Mij boeide het verder niet zoveel, ze kennen me daar toch niet, maar er werd in alle haast een kamerscherm voor me getrokken om me uit het zicht van die andere bezoeker te halen. Na dit tafereeltje kwamen de dames alsnog langs, zagen er beiden prima uit (1 donkere dame en nog een getinte dame, Katja). Was er eigenlijk speciaal naartoe gereden om eens te genieten van een nuru-massage (heb deze ervaring nog niet gehad). Ik koos eerst voor de donkere dame, 1,5uur, maar die kon blijkbaar maar een uurtje. De andere dame kon wel 1,5uur, maar had eigenlijk niet zoveel zin in die nuru-massage, want het was koud buiten en die gel word ook snel koud....je doucht gewoon na de massage, dus ik zag er het probleem niet echt in, maar heb me om laten praten richting een tantra-massage met warme olie en heb nog een tientje extra betaald voor douchen met de dame, wat erg prettig was. Daarna op het bed van elkaars lichaam genoten. De dame gaf tijdens de massage nog aan dat als ze een klik voelt, dat er ook tegen bijbetaling meer mogelijk was. Nou, aangezien ik niet veel meer mee had genomen dan wat de behandeling kostte, heb ik daar maar vriendelijk vanaf gezien, wat geen probleem was (heb haar nadien overigens wel een fooitje achtergelaten, wat ze wel op prijs kon stellen). Ze kwam tijdens het gedeelte bodymassage best gevaarlijk dichtbij mijn gezicht met haar borsten, dacht toen die zijn de mijne...begon haar tepels te likken wat ze wel fijn vond (doorgaand iets wat onder intiem valt). Tijdens het stimuleren van haar borsten gleed ze met haar poes zodanig geil over me heen dat ze spontaan klaar kwam. Vroeg ze of ik ook tegelijk klaar was gekomen, maar daar is bij mij wel wat meer voor nodig dan droogneuken 😅.
Daarna nog een milde penismassage ontvangen en trok ze me klaar. Daarna beiden afzonderlijk nog gedoucht en liep ze me naar de deur toe. Leuke dame die Katja en zeker voor herhaling vatbaar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan