Dit is wel de meest passief agressieve binnenkomer die ik heb gezien hier op het forum
Die 80% is niet wat ik ervaar. Wel weet ik dat misstanden in bepaalde categorieën van dvp's vaker voorkomen dan in andere categorieën, en iedere wandelaar zoekt natuurlijk in een bepaalde vijver, dus de ene komt meer gezeik tegen dan de ander.
Nou sorry hoor.
Hele geruststelling dat je niet graag stoer doet.
Die is er niet.
Dat is nou net wel waar je het mee zal moeten doen, waarom zou dat niet werken?
Ja, die informatie is hier toch ook gewoon terug te vinden tussen de omschreven dames?
Ja, en hier is ook een sub-forum om misstanden van de dames aan te kaarten.
Wat je moet begrijpen is dat deze site ook gewoon een vrijwillig hobby-projectje is van wat forumleiders en een zooitje schrijvers. Wat jij omschrijft is een gigantisch project om alle dames te rangschikken op betrouwbaarheid en blijkbaar ook lekkerheid. En op grond waarvan? Recensies hier? Die kan jij ook lezen, dus als je per se zo'n lijst wil, ga je gang. Maar ja, dat zijn recensies van een uiteenlopende groep. Uitgerekend in deze hobby zij alle inzichten juist belachelijk subjectief. Of moeten we een groepje testers aanwijzen die alle dvp's van Nederland afgaan met een lijst objectieve criteria?
Wat
GR kan bieden, is recensies, en gemelde misstanden, en zelfs topics waar je kan vragen naar bepaalde dames. Als je een dame op het oog hebt, doe een zoekopdracht, kijk wat je kan vinden. Ja tussen de topics die je tegenkomt zal ook geneuzel staan waar je niks aan hebt. Deal with it. Gewoon doorlezen en voor jezelf filteren wat je nodig hebt. Het is niet zo dat we per dame 100'en pagina's hebben waar je doorheen moet. Beetje lezen is toch een kleine moeite vind ik om een inschatting te maken of je je pakweg 200 Euro wel aan die dame wilt besteden.
En zoals gezegd, neem vooral anoniem contact op met een dame die je interessant vindt, en tast de reactie zorgvuldig af. Dat helpt ook een boel.