WHEM Kira (Dendermonde)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze adverteert op afspraakjes (dus link hier plakken gaat niet). Maar eergisteren mailde ze dat ze een paar dagen niet zou kunnen ontvangen. Als dit idd. maar voor een paar dagen is, zou ze na het weekend terug adverteren, denk ik.
 
advertentie:

2-11-2023​
Kira26 jaarOost-Vlaanderen - Dendermonde
Mannen voor genot​


Hoi mannen, ik ben Kira, een sportief gebouwde geile jonge vrouw met een hoog libido. Ik ben 1m70, 58 kilo en ik heb een mooie volle B-cup. Mijn kutje is altijd mooi geschoren voor je. Ik ontvang vooral thuis maar mits in mijn regio ook op verplaatsin. Ook een clubbezoek is mogelijk met mij mits u me voert. Je kan veel met me bespreken. Ik ben zeer open minded dus shoot. Wat ik niet doe is anaal, sperma slikken of zonder condoom. Vanilla dates bestaan uit knuffelen, likken, pijpen, intiem, tongzoenen, enzovoort. Voor een date van 1u = 200euro 2u = 300euro 3u = 350euro Alles wat buiten de vanilla date valt zoals BDSM, clubbezoek, sauna of langere sessies dan 3u zijn de prijzen te bespreken naargelang de wensen. Ik ontvang elke dag vanaf 14u tot 20u. Hopelijk tot snel, Kira

Mannen voor genot
 
oesje John …. Wat bedoel je met agressief ? Gevochten ?

het lijkt me dat ze nu adverteert als Luna. Ook meteen een andere foto erbij maar de advertentie komt vrij aardig overeen met wat Kira schreef.
 
OK. Heb de daad bij het woord gevoegd en ben is op bezoek geweest. ontvangt op een appartement in de stadsrand van Dendermonde centrum.

Bij aankomst vlot binnen gemogen. En vriendelijk ontvangen met een drankje. Afgerekend en doorgeschoven naar de kamer. Kamer is vrij basic en er zijn wat voorzieningen voor de huisdieren. Opgelet voor de hond en er loopt ook wel een kat rond maar ben dierenvriend en zolang die niet komen meespelen geen probleem.

de sex dan, want uiteindelijk ben ik daarvoor langs gegaan. Had voor vanilla gekozen en heb dat ook gekregen. Tongzoenen, pijpen, beffen, vingeren allemaal geen probleem. Pijpen was zonder condoom maar niet klaarkomen in haar mond. Ook neuken moet met condoom. Dus al bij al een faire date.

wat mij opviel is dat ze een uitgebreide collectie Toys heeft voor wie met haar wat SM wil beleven. Ben zelf el benieuwd wat ze daarbij te bieden heeft maar onvoldoende ervaren en vertrouwen op het met haar meteen te proberen.

ik heb ze dus niet agressief ervaren, wel assertief en ze lijkt me geen dame waar je met haar voeten moet spelen.
 
Gisteravond ook een mailtje verstuurd naar Kira , kreeg vanmorgen al een vriendelijk mailtje terug.
Helaas vind ik 200 voor een uurtje geil plezier te prijzig en heb haar dat ook laten weten. Het is hier al uitgebreid besproken geweest, zolang er zijn die dit willen geven zal de vraag blijven bestaan.
Haar reactie : " ik ben het waard " .
Ok dan.
 
Gisteravond ook een mailtje verstuurd naar Kira , kreeg vanmorgen al een vriendelijk mailtje terug.
Helaas vind ik 200 voor een uurtje geil plezier te prijzig en heb haar dat ook laten weten. Het is hier al uitgebreid besproken geweest, zolang er zijn die dit willen geven zal de vraag blijven bestaan.
Haar reactie : " ik ben het waard " .
Ok dan.
Tja, 200 komt overeen met 150 voor dame + 50 die je anders voor een kamer betaalt ... dus redelijk normale prijs
 
Terug
Bovenaan Onderaan