Recensie Kitty TS, Den Haag 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Komt ie dan! Net geweest. Ben gegaan voor massage en full options. Massage was stevig maar goed. Ze weet de knopen te vinden en mijn pijn punten. Maar goed, ik was er natuurlijk eigenlijk voor extra's.
We begonnen met strelen en toen ik op oorlogssterkte was condoompje om bij haar en mij. Wederzijds elkaar heerlijk gepijpt en wow precies de maat voor mij.
Toen kwam "the magic question"... You like me to fuck you???😋.. YES PLEASE!!!!😍.. Ze heeft me missio genomen daarna hard doggy en toen missio terwijl ze mij klaar trok..
Wat een ervaring..
Is zij waar ik het echtvwarm van krijg?? Nee, niet echt, maar haar gereedschap.. geweldig...
Ik ga vast en zeker terug...
Hoeveel was je hier voor kwijt want ik weet dat haar tarief al hoger ligt dan de overige dames daar vanwege dat "exstraatje" wat ze heeft.
 
Deze week in Den Haag, had de ochtend een bijeenkomst en voordat ik vertrok had ik zin om mij eens lekker te laten masseren. Al vaker op de Rijswijkseweg geweest welk ook prima massages zijn, maar had zin in een dame met een extraatje. Afspraak gemaakt met Kitty. Nooit eerder in die buurt geweest, parkeren ging wel, maar om het een discrete ingang te noemen, nee... Maar goed, niemand kent mij daar. Naar binnen, wat te drinken gekregen en Kitty kwam mij halen. Uitkleden, onder de douche en daarna hielp zij mij met afdrogen, altijd leuk! Op de buik gaan liggen in een warme ruimte. Deed de ogen dicht, had voor anderhalf uur geboekt en wilde gewoon genieten. Kitty kwam erbij, met alleen haar slipje aan, heerlijk lichaam.

Deze dame weet precies wat zij doet en ook de wijze waarop, heel erg lekker! Vanaf het moment dat de olie over mij ging en haar handen kneedde, complimenten! Ik hou wel van een harde massage, had dat ook vooraf aangegeven en zij vulde dat prima in. Mijn rug werd lekker hard gemasseerd, knopen aandacht gegeven, gewoon super! Na een hele tijd zakte zij wat naar onderen, de benen en billen kregen een beurt. Ze smeerde alles goed in en richtte zich eerst op mijn benen, allemaal prima. Daarna kwam zij tussen mijn benen zitten, deze werden wijd gespreid, haar slipje ging uit en voelde in mijn lichaam al de opwinding, wat haar niet ontging. De warme olie over mijn billen, anus, ballen en pik, het voelde heerlijk aan.

Ze begon weer met masseren waarbij zij heerlijk af en toe plaagde, af en toe haar handen over mijn ballen, pik en een vinger langs mijn anus. Ze kwam wat meer "naar boven" zitten en streek met haar handen weer over mijn rug, waardoor ik haar inmiddels hard geworden pik over en tussen mijn billen voelde, zo geil.

Ik vertelde haar dat zij mij wel wat harde mocht aanpakken, wat zij daarna ook deed. Mijn ballen werden door haar in haar handen genomen en zij kneedde die heerlijk, hard maar niet pijnlijk. Moest daarna op mijn knieën gaan zitten, mijn kont omhoog en zij begon mijn keihard geworden pik langzaam af te trekken en likte mijn anus. Dit was een heerlijk gevoel. Na verloop van tijd omdraaien en liggen op mijn rug. Zij was ook hard geworden en zij pakte mijn hand en ik mocht haar trekken. Een heerlijke pik, niet al te groot, maar lekker. Ze kwam dichterbij en we begonnen te kussen. Ik trok haar iets harder en hoorde haar kreunen, terwijl haar tong diep in mijn mond zat. Ze vroeg of ik wat anders in mijn mond wilde, jazeker!

Ze kwam op mijn en stopte haar harde luk in mijn mond, waarna een tijdje zij mij ook begon te pijpen. Dit was door alles zo geil geworden, dat ik echt mezelf verloor. Ik pakte haar bij haar billen en trok haar echt bij mij in mijn mond naar binnen, zij werd ook steeds geiler en deelde mij mede dat ze wilde komen. Kitty richtte zich op en wilde komen op mijn borst, maar ik wilde haar sap in mijn gezicht, ik zag haar daarop heerlijk glimlachen en ze ging met haar lichaam zo zitten dat dit ook zou gebeuren. Ze trok zich klaar en ik mocht het ontvangen. Geen enorme lading, maar voor mij heerlijk om te ontvangen. Ze schokte na, maar meteen ging zij over op mij. Ze vroeg hoe ik wilde klaarkomen, in haar mond deed ze niet, waarop ik zei dat ik in haar handen wilde komen en ik het daarna wilde aflikken. Prima, ze ging voor mij op de knieën, ik stond op en trok me af. Ik kwam, in haar handen, redelijk veel, waarna zij haar handen in mijn mond deed en ik alles van haar vingers likte.

We bleven zo even liggen, we streelde elkaars lichaam en na een poosje ging ik mij douchen en aankleden. Tijdens de douche kwam zij erbij en waste mij en zichzelf. Voor mij al met al een prima anderhalf uur geweest en met een tevreden gevoel naar huis.
Klinkt heel geil, zelf ook maar eens langs gaan
 
Deze week voor het eerst bij een shemale geweest, bij Kitty.
Haar Thaise massage is erg goed, ze heeft er duidelijk verstand van. Ze ziet er goed uit. Piemel is niet groot, maar voor mij was het groot zat zo voor de eerste keer.
Ik vind dat ze het heel goed doet.
Enige minpuntje misschien: tijdens de massage was er geen erotische aanraking, dat kwam pas daarna. Misschien had ik moeten aangeven dat ik dat juist lekker vindt. Ze ontdekte de nodige pijnlijke spierplekken en was daar goed mee bezig. De erotiek daarna was zeker goed, maar had dus tijdens de massage er als opwarmertje al wel een beetje mogen zijn.
 
Ik bel altijd vantevoren om een afspraak te maken. De buitendeur is niet op slot dus je loopt zo naar binnen. De hal door de hoek om en daar is een deurbel. Vervolgens doet Kitty vaak zelf de deur open en ga je met haar naar een kamer. Op de kamer vraagt ze wat je wil: massage, extra's etc. Dan geef je haar het overeengekomen bedrag en loopt ze even van de kamer weg om haar kamerhuur te betalen. In de tussentijd kan je douchen op de kamer en als jij helemaal opgefrist bent is Kitty weer terug en kan het feest beginnen...
 
Van de week ook bij Kitty geweest gezien de goede recensies. Massage was erg goed, ze heeft veel verstand van spiergroepen, etc.
Had last van een paar pijnlijke plekken in mijn rug, en nu weer pijnvrij. Top! De overgang naar het erotisch gedeelte is vrij abrupt en niet echt geil. Elkaar gepijpt en lekker met een Handjob klaar gekomen. Foto's van Kitty zijn wel gefotoshopt, ze is iets te mannelijk naar mijn zin. Maar zeer vriendelijke meid. Ik was 130 euris kwijt voor een 1 uur incl pijpen met condoom
 
Voor vandaag om 12:30 met Kitty via Whatsapp afgesproken. Was er rond 12:20 en werd door de madame met een drankje in een wachtruimte geplaatst. Hoorde de deur open gaan en andere gast aangeven dat hij om 12:30 een afspraak met Kitty had. Ook deze meneer werd in een wachtruimte geplaatst. Hoorde dames in het Thais met elkaar praten. Madame steekt even hoofd om de deur: half een, Kitty? Yep, half een Kitty. Deur weer dicht, weer stemmen op de gang. Deur open en Kitty meldt zich. Laten zien dat ik om 12:30 met haar (of madame) had afgesproken. Moeilijk kijken, ze wist even met de situatie geen raad. Gelukkig moet ik morgenavond toevallig nog op Scheveningen zijn, dus stelde ik voor om het naar morgenavond te verplaatsen. Opluchting in haar ogen en 'thank you baby'.

Mocht de andere 12:30 gast dit lezen: hopelijk was het allemaal naar wens en heb je genoten!
 
Voor vandaag om 12:30 met Kitty via Whatsapp afgesproken. Was er rond 12:20 en werd door de madame met een drankje in een wachtruimte geplaatst. Hoorde de deur open gaan en andere gast aangeven dat hij om 12:30 een afspraak met Kitty had. Ook deze meneer werd in een wachtruimte geplaatst. Hoorde dames in het Thais met elkaar praten. Madame steekt even hoofd om de deur: half een, Kitty? Yep, half een Kitty. Deur weer dicht, weer stemmen op de gang. Deur open en Kitty meldt zich. Laten zien dat ik om 12:30 met haar (of madame) had afgesproken. Moeilijk kijken, ze wist even met de situatie geen raad. Gelukkig moet ik morgenavond toevallig nog op Scheveningen zijn, dus stelde ik voor om het naar morgenavond te verplaatsen. Opluchting in haar ogen en 'thank you baby'.

Mocht de andere 12:30 gast dit lezen: hopelijk was het allemaal naar wens en heb je genoten!
En ben je de andere dag geweest en hoe was het ?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nou ik ben ook bij Kitty geweest nog niet zo lang geleden.

Ik was in het verleden al een paar keer bij Dara Thai geweest, toen altijd bij Jenny die nu bij Mystique zit.

Ik wilde een keer wat anders dus afgaande op de recensies leek de massage van deze ladyboy mij wel wat. Ook afgaande op de foto's was ik enthousiast.

Daar aangekomen deed zij snel de deur open. En daar kwam het eerste minpunt, ze is absoluut niet mijn type. Te mannelijk en ze zag er dus echt niet verzorgd uit. Haar niet netjes, geen make up of wat dan ook. Had ik weg moeten gaan? Wellicht wel, maar ik was benieuwd naar de massage. Ik heb geen extra's genomen.

De massage is al meerdere malen besproken. Dat is heel erg goed. Wel hard en soms wel te hard, maar de knopen waren eruit. Dus dat was heel prettig.

Verder heeft ze me afgetrokken en een paar keer een beetje body 2 body en dat was het. Het erotische gedeelte was kortom een drama. Ik heb verder mijn handjes thuis gehouden.

Plus: de massage
Min: mannelijk uiterlijk, erotische deel, niet geschoren.

Door de goede massage 3 sterren, maar zeker geen herhalingsgevaar.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een paar weken geleden bij Kitty geweest. Telefonisch een afspraak gemaakt.
Eenmaal aangekomen vond ik haar er toch iets mannelijker uitzien als ik gehoopt had. Zoals ook TopSecret010 schrijft dat ze geen make up op had en haar haar ook niet gedaan had. Haar lichaam is wel mooi slank. De massage is goed en ik denk wel de beste die ik gehad heb qua spiermassage. Ze weet precies de plekken te vinden. Ik had echter wel het gevoel dat ik bij de fysiotherapeut op tafel lag, het was weinig erotisch.
Na een half uur vroeg of ik er er eventueel extra's mogelijk waren zoals wederzijds pijpen. Hiervoor 50 euro extra betaald. Ze ging eerst nog verder met masseren en toen even elkaar gepijpt met condoom. Na twee minuten stopte ze er echter alweer mee en begon ze me af te trekken met een soort boodschap dat het bijna klaar was. Maar snel klaargekomen en gedouched en kon na 50 minuten weer weg.
Als je wilt dat je spieren een keer goed gemasseerd worden dan is het een aanrader.
Mocht je op zoek zijn naar iets meer erotisch en contact dan zou ik zelf even verder kijken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik heb mij in ieder geval meer dan prima vermaakt.

Eerst een goede massage, zoals hierboven ook gezegd: niet erotisch, maar ze weet wat ze doet in tegen stelling tot veel van de massagesalons. Daarna het erotische feestje, zoenen/pijpen/seks.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
8
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2139242-kitty
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Van de vorige keer kon ik mij herinneren dat ze de massage heel serieus nam, nou dat heb ik weer geweten.
ik loop momenteel bij een fysiotherapeut, maar daar had ze geen boodschap aan.
Ze ging mij wel even healen, met een hamer (en dan bedoel ik niet haar gereedschap)
Beuken om de spieren en botten en hard masseren. Dat duurde ongeveer 40minuten en we hadden al 10 min voor douchen en omkleden gehad.
Dus snel met de tepels spelen en aan de ... trekken, zodat we het ook nog een "erotische" massage konden noemen.
Nee, niet wat ik verwacht van een Thaise massage door een ladyboy. Ik had vooraf wel duidelijk aangegeven (ben je top?) wat mijn behoefte was.
 
Van de vorige keer kon ik mij herinneren dat ze de massage heel serieus nam, nou dat heb ik weer geweten.
ik loop momenteel bij een fysiotherapeut, maar daar had ze geen boodschap aan.
Ze ging mij wel even healen, met een hamer (en dan bedoel ik niet haar gereedschap)
Beuken om de spieren en botten en hard masseren. Dat duurde ongeveer 40minuten en we hadden al 10 min voor douchen en omkleden gehad.
Dus snel met de tepels spelen en aan de ... trekken, zodat we het ook nog een "erotische" massage konden noemen.
Nee, niet wat ik verwacht van een Thaise massage door een ladyboy. Ik had vooraf wel duidelijk aangegeven (ben je top?) wat mijn behoefte was.
Wat vreselijk, hoop dat je het de volgende keer beter treft. Thanks voor de tip, ik sla deze ladyboy wel over. grrrrrrrr
 
Van de vorige keer kon ik mij herinneren dat ze de massage heel serieus nam, nou dat heb ik weer geweten.
ik loop momenteel bij een fysiotherapeut, maar daar had ze geen boodschap aan.
Ze ging mij wel even healen, met een hamer (en dan bedoel ik niet haar gereedschap)
Beuken om de spieren en botten en hard masseren. Dat duurde ongeveer 40minuten en we hadden al 10 min voor douchen en omkleden gehad.
Dus snel met de tepels spelen en aan de ... trekken, zodat we het ook nog een "erotische" massage konden noemen.
Nee, niet wat ik verwacht van een Thaise massage door een ladyboy. Ik had vooraf wel duidelijk aangegeven (ben je top?) wat mijn behoefte was.

Ik krijg het idee dat je communicatie een beetje te subtiel was en niet zo HEEL duidelijk.

"ik loop bij de fysiotherapeut" - jij bedoelde blijkbaar "je hoeft niet veel massage werk te doen, want dat doet een ander al" .
Zij pakte op "je hebt een echt probleem en behoefte aan een serieuze massage".

(Bij de Thaise salons zonder erotiek - het heet Tok Sen massage , met een houter hamer en soort van houten beitels/stokken . Degenen die daar een opleiding in gehad hebben zijn vanzelfsprekend erg overtuigd van nut en heilzaamheid bij allerlei kwalen waar men in het westen de fysio voor neemt) .

"Ben je top" is ook wat subtieler dan "I want you to fuck me , how much for the extra".

(tenminste, dat is mijn interpretatie van je omschrijving icm voorgaande recensenten - die ook melden dat Kitty ook een professionele massage opleiding gehad heeft) .
 
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.angelmassage-denhaag.com/kitty
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kitty stond al een tijdje op het lijstje en ik ben een aantal weken geleden bij haar geweest in Den Haag. Ze werkt nu bij Angel Massage. De massage zelf was prima. Ik heb gekozen voor body to body. Er kwam ook wat tongzoenen bij, maar daar ben ik eerlijk gezegd niet van en vond het niet lekker met haar. Verder een hele vriendelijke dame. Ik kwam helaas redelijk snel klaar toen ze met haar lichaam en kleine vriend over me heen ging. Daarna was het meer een sportmassage. Ik denk dat ze dat liever doet dan erotische massages, en ze was er ook bedreven in. Niet de meest vrouwelijke trans, maar al met al een redelijke ervaring. Als ik dichterbij zou wonen zou ik af en toe langsgaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan