Recensie Kitty, Angel massage, Winschoten 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frisian dick

Wandelaar
57
12/01/23
18
5
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.angelmassage.nl/
Totale kosten (in euro)
€ 80 incl drankje
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje terug weer eens op bezoek geweest bij Angel massage.
Bij binnenkomst kon ik kiezen uit 3 mooie dames. Nora, noy en kitty (of katy).
Nora was in mijn ogen de mooiste maar omdat ik al eens kennis had gemaakt met Nora (wat ik toen niet heel bijzonder vond), toch maar gekozen voor Kitty.
Noy is een oudere vrouw waar ik ook zeker graag nog eens mee af wil spreken.

Heb gekozen voor een massage van een uur voor €80.
Op de kamer aangekomen eerst betaald, daarna kon ik douchen en ging Kitty nog even naar beneden.
Toen ik klaar was kwam Kitty ook net weer binnen en kon ik gelijk op mn buik op bed liggen. Kitty begon erg rustig met mn benen te maseren en ik dacht eerst dat het wel eens een slechte date kon worden.
Maar gelukkig begon ze steeds wat harder te masseren en bouwde ze de druk langzaam op. Op een gegeven moment pakte ze de olie erbij en toen gaf ik aan dat ik graag 2 keer wou klaarkomen omdat de druk weer behoorlijk hoog was.
Ik kon me gelijk omdraaien en ze begon me gelijk heerlijk af te trekken waardoor ik ook erg snel klaarkwam. De boel werd even schoon gemaakt en ik mocht me weer omdraaien. Daarna ging ze weer verder met mn rug en benen en dat deed ze erg goed. Op een gegeven moment mocht ik me weer omdraaien en begon ze langzaam maar lekker mn kleine vriend te masseren waardoor die alweer snel op oorlogssterkte was, en weer duurde het niet heel lang voordat ik klaarkwam. Daarna heeft ze mn voorkant nog even gemasseerd en toen was het alweer tijd om te douchen en afscheid te nemen.

Kort samengevat, kitty is een mooie dame en ze kan de massage erg goed opbouwen van zachtjes naar hard. Helaas kun je het wel zien als een massage en lekkere aftrekbeurt appart van elkaar want tijdens het masseren word totaal geen aandacht besteed aan de kleine man en dat is wel erg jammer.
Desondanks toch 4 sterren omdat de massage wel erg lekker was en omdat ik wel 2 keer heerlijk klaar ben gekomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan