Recensie Nana, Angel massage, Winschoten 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frisian dick

Wandelaar
57
12/01/23
18
5
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
Www.angelmassage.nl
Totale kosten (in euro)
€ 80 incl drankje
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een aantal weken terug maar weer eens op een maandagochtend naar Winschoten gereden voor een bezoekje aan Angel massage.
Bij binnenkomst had ik eigenlijk geen keuze en mocht ik met Nana mee naar boven (wat ik overigens niet erg vond).
Nana is een wat oudere vrouw maar mooi om te zien.
iK heb gekozen voor een massage van een uur. Eerst gedoucht, daarna heeft Nana nog snel ff gedoucht en toen kon de massage beginnen.
Uiteraard mocht ik eerst op mn buik liggen en werden mijn rug, armen en benen goed gemasseerd. Zo nu en dan werd mijn kleine vriend even aangeraakt maar meer niet.
Aangezien ik behoorlijk op knappen stond heb ik na 20 minuten aangegeven dat ik graag 2 keer klaarkomen wou.
Dit was geen probleem en ik kon me gelijk omdraaien waarna mijn kleine vriend gelijk stevig onder handen werd genomen. Het duurde dan ook niet lang voordat ik zalig klaarkwam. Gelijk daarna werd de keukenrol gepakt en werd mn buik weer ff snel schoon geveegd en mocht ik me weer op mn buik draaien. Wederom werden mijn rug, armen en benen weer gemasseerd met ook weer zo nu en dan even een zachte streling over tussen mijn benen maar meer ook niet.
Toen 10 minuten voor tijd mocht ik weer omdraaien en toen begon ze gelijk weer met mijn kleine vriend te spelen. Nu moest ze echter wel wat meer moeite doen om hem op volledige oorlogssterkte te krijgen en te laten spuiten maar het is haar gelukt.
Hierna ging Nana douchen, daarna mocht ik ook. Toen aankleden en weer naar beneden.

Uiteindelijke oordeel van het bezoek:
De massage was redelijk en ik ben toch 2 keer klaargekomen. Daarom 4 sterren.
Wel mis ik net zoals de laatste 2 keren bij angel massage het "erotische teasen" tijdens de massage en dat is wel erg jammer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan