Klaarkomen in mond/slikken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die moet ook al tegen de 60 lopen ondertussen.
54 is al genoeg. En ik denk wel dat haar leeftijd correct vermeld staat op haar advertentie. Maar wat mij betreft is die leeftijd helemaal geen beperking.
Hoe noemt ze op fetlife?
Ze noemt niet, ze heet ......... op fetlife
Ik zou daar eens proberen op Emmerance, Eulalie, Eufrazie, Marie-Jeanne, Odille, .............

Laatst bewerkt:
Die moet ook al tegen de 60 lopen ondertussen.
Ze is inderdaad wel op weg naar de 60, haar profiel op Redlights zegt 54 jaar. Of dat echt de 100% correcte leeftijd is? Ik geloof het wel maar je weet natuurlijk nooit. Maar wat maken die paar jaartjes verschil dan nog uit?
60 jaar is overigens geen moment dat het met de geilheid over zou zijn, integendeel. Ik heb ooit een dame gekend die toen ze 82 was nog steeds de pannen van het dak neukte. Veel van die jonge meiden konden van haar nog héééél véééél van leren.

Ze is inderdaad wel op weg naar de 60, haar profiel op Redlights zegt 54 jaar. Of dat echt de 100% correcte leeftijd is? Ik geloof het wel maar je weet natuurlijk nooit. Maar wat maken die paar jaartjes verschil dan nog uit?
60 jaar is overigens geen moment dat het met de geilheid over zou zijn, integendeel. Ik heb ooit een dame gekend die toen ze 82 was nog steeds de pannen van het dak neukte. Veel van die jonge meiden konden van haar nog héééél véééél van leren.
Met wie deed ze dat ? Jonge jongens van 65 .

Terug
Bovenaan Onderaan