Klaarkomen in mond/slikken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zoek ook zo'n (snel spuiten slikken en wegwezen) adresje, liefst in NBr of Noordelijk Belgie.
Geen uren of zo, sex.
Binnen, betalen, spuiten slikken en tot de volgende keer.

Voorheen kon ik terecht bij Inge / Kelly in Kaatsheuvel, daarna een paar keer bij Greetje in Stabroek geweest.
Beide prima maar helaas zijn ze allebei gestopt...

Iemand een tip?
 
Ik zoek ook zo'n (snel spuiten slikken en wegwezen) adresje, liefst in NBr of Noordelijk Belgie.
Geen uren of zo, sex.
Binnen, betalen, spuiten slikken en tot de volgende keer.

Voorheen kon ik terecht bij Inge / Kelly in Kaatsheuvel, daarna een paar keer bij Greetje in Stabroek geweest.
Beide prima maar helaas zijn ze allebei gestopt...

Iemand een tip?

Weet niet hoe je er bij komt dat Greetje gestopt is @Deksel maar zij stopt pas als zij in haar graf ligt volgens mij en dat is gelukkig nog niet aan de orde.

Verder kan je https://www.girlsreview.nl/threads/jeske-jessica-breda.2406/page-2#post-457644 benaderen als snel slik adres.
 
Ik zoek ook zo'n (snel spuiten slikken en wegwezen) adresje, liefst in NBr of Noordelijk Belgie.
Geen uren of zo, sex.
Binnen, betalen, spuiten slikken en tot de volgende keer.

Voorheen kon ik terecht bij Inge / Kelly in Kaatsheuvel, daarna een paar keer bij Greetje in Stabroek geweest.
Beide prima maar helaas zijn ze allebei gestopt...

Iemand een tip?
Red Scarlet in Grobbendonk (Belgie)

 

Silkt ook volgens advertentie https://old.redlights.be/profiel/geisha-5/

Aan de prijzen te zien van Lotte ligt het hoogte extase onvergetelijk moment ergens rond minuut 40-45 (sorry, kon het niet laten)
 
Ik zoek ook zo'n (snel spuiten slikken en wegwezen) adresje, liefst in NBr of Noordelijk Belgie.
Geen uren of zo, sex.
Binnen, betalen, spuiten slikken en tot de volgende keer.

Voorheen kon ik terecht bij Inge / Kelly in Kaatsheuvel, daarna een paar keer bij Greetje in Stabroek geweest.
Beide prima maar helaas zijn ze allebei gestopt...

Iemand een tip?
Greetje is nog steeds aktief hoor ... ze gaat wel op termijn stoppen maar nu nog niet. Zou alleen niet te lang meer wachten
 
In Den Bosch had je ene Kelly een mooie blonde die cardates deed en je voor 50 euro klaar pijpte... ben op zoek naar zo iemand en hoeft wat mij betreft niet te slikken, zolang ze maar door pijpt tot de laatste druppel. Als er aanraders zijn dan hoor ik dat graag.
 
In Den Bosch had je ene Kelly een mooie blonde die cardates deed en je voor 50 euro klaar pijpte... ben op zoek naar zo iemand en hoeft wat mij betreft niet te slikken, zolang ze maar door pijpt tot de laatste druppel. Als er aanraders zijn dan hoor ik dat graag.
Heb ik ook gehad, zoog hem helemaal leeg. Dan portier open en spuugde ze het uit! Daarna bij een tankstation afgezet.
 
Heb ik ook gehad, zoog hem helemaal leeg. Dan portier open en spuugde ze het uit! Daarna bij een tankstation afgezet.
Ook geweest idd. Ze pijpte me zo lekker dat ik al binnen 3 minuten dreigde klaar te komen. Toen ik vroeg om het even wat rustiger aan te doen zei ze dat dat eigenlijk niet de bedoeling was, maar toen streelde ze toch mijn ballen en trok me langzaam af waardoor het ietsje werd uitgesteld. Uiteindelijk toch lekker in haar mondje klaargekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan