Klaarkomen in mond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zoek graag naar cim, is dominant, vind ik leuk als je ziet dat ze zich ervoor extra inzetten dat het eraan gaat komen.
Maar nog gevoeliger ben ik als ze dan blijven sutsen en doordoen met pijpen. In ruil om te blijven doorgaan spuit ik nog liever niet in de mond maar dat ze direct na het kwakje terug verder pijpen tot hij even terug slap hangt. Als ze maar blijven verder pijpen na het spuiten.
Ik ben nog niemand tegengekomen die geen cim aanbiedt maar wel direct na het klaarkomen verder pijpt en het laatste drupje sperma eruit wil zuigen.
Heeft dat ook een benaming of afkorting als je wil dat ze verder pijpen na het klaarkomen?
 
Dus... oplossing gevonden!
Ze pijpt je eerst stevig... tot je bijna komt. En dan spuit je over haar borsten. En, meteen daarna pijpt ze je opnieuw... en zuigt het laatste sperma uit je pik!

Maar! Let op!
Want op dat moment ben je wel érg gevoelig! Hou je zelf niet lang vol!
 
Hoe doen jullie dat op bijvoorbeeld een gangbang, je buurman spuit haar mond vol, spuit je je kwak er gewoon bij of wacht je even totdat alles weg is.
Ik merk dat ik mij er soms even overheen moet zetten, voordat ik mij laat pijpen met sperma in haar mond 🙈😅
 
Ik vind het geil als ik zie en voel hoe een dvp mij laat genieten van mijn uitstoot van zaad in ruil voor wat geld. Als de rest is een leuke fantasie in het hoofd van genietende mannen. :)
Ik wel een aantal jaren geleden. Ik had een pijpdate van een dame die ik mocht oppikken bij een soort vakantieresort. Prachtige dame overigens 😍. Net buiten het park pikte ik haar op en we reden naar een parkeerplekje. Daar heeft zij mij heerlijk gepijpt met gevoel en passie. Toen ik klaarkwam begon ze te hummen zoals een kat aan het spinnen is als het bevalt. Ze bevestigde het ook nog in woorden dat ze het heerlijk vond en ging door tot de laatste druppel 💧
"Zo je kan je kleren weer aantrekken hoor, want hij is helemaal schoon" 🤣
Helaas nooit meer gezien daarna...
 
Laatst bewerkt:
Hoe doen jullie dat op bijvoorbeeld een gangbang, je buurman spuit haar mond vol, spuit je je kwak er gewoon bij of wacht je even totdat alles weg is.
Ik merk dat ik mij er soms even overheen moet zetten, voordat ik mij laat pijpen met sperma in haar mond 🙈😅

Niet dat het iets uitmaakt maar ben je dan niet een beetje BI sexueel als je die lul van je steekt in haar mond die net voor je is volgespoten en je hier op stond te kijken? Zelfs wanneer ze alles heeft uitgespuwd, als je daar live bij bent en nog mee blijft doen en jezelf ook nog klaarkomt in die mond. Dan vind je alles toch geil, een vent zien klaarkomen in haar mond, geef mij maar 2 vrouweljke dvp die mij verwennen en dat ze allebei je helemaal aflakkrn als je klaarkomt. Andere venten zien spuiten, gaat me veel te ver. Maar ieder zijn ding.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me heerlijk. Nog maar 1x meegemaakt lang geleden. Snowballen nog niet. Niet veel dames in het privehuiscircuit die dit doen, klaarkomen in de mond toestaan, om nog maar te zwijgen van snowballen. Of althans: niet die paar keer dat ik het gevraagd heb.

Nee Joke, nee, af, koest, nou weet ik het wel 😉🤣
 
Mijn Renate pijpt me altijd klaar zonder condoom, ze slikt het door en pijpt verder. Soms schreeuw ik het uit, ze vindt dit heel geil. Ook steekt ze dan een vingertje in mijn kont, dit is echt fijn en ben dan niet te houden. Ze gaat lekker door tot ik nog een keer klaar kom. Daarna likt ze me helemaal schoon en mag ik mij weer aankleden.

Renate is dat lieve meisje van de tippelzone van toen.
Pijpkoningin van Groningen
 
Kan een dame HIV krijgen als die bewuste klant er goed uitziet, super verzorgd, de nodige pillen slikt en die dvp zonder te weten het sperma slikt... ? Seks zonder condoom, 100% gevaar (als die klant HIV heeft). Slikken van sperma, hoe gevaarlijk is dat? De kans dat een willekeurige klant HIV heeft, is natuurlijk niet groot. Maar in deze stelling dus denken dat die dvp pech heeft en met een besmette persoon te maken heeft. En wat als jij een week later door diezelfde dvp je laat pijpen tot het einde met slikken enz, enz, ... ja dan kom je terecht in de beerput van nzc forum waar er liever niet over gesproken wordt, maar in werkelijkheid het wel een stinkende put is van verhalen waar men liever niet over praat om de geilheid te bewaren. Sta je voor een geile dvp, vergeet je natuurlijk alles en beleef je gewoon het avontuur. Dat weet ik ook. Het vlees is zwak, en men wilt zoveel mogelijk genieten. Maar wat een dvp met anderen doet, sperma slikken, enz, enz, sperma in haar mond van de lelijkste gast die je ooit bent tegengekomen op de trein, daarna begint ze lekker aan jou jonge heer te sabbelen. Smakelijk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan