Klaarkomen voor bezoek dvp ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter149

Wandelaar
42
05/06/25
71
7
Zijn er wandelaars die thuis klaarkomen (middels masturberen) voordat ze een dvp bezoeken ? Ik heb dit enige tijd gedaan aangezien ik geen moeite heb met klaarkomen en dan bij het bezoeken van een dvp anders (te) snel klaarkom, en als je klaarkomt probeert de dvp je vaak ook meteen de deur uit te werken. Dus voor mijn gevoel kreeg ik meer waar voor mijn geld als ik thuis al wat deed. De laatste tijd echter doe ik juist niets thuis van tevoren aangezien ik meestal ook tijdens een wandeling 2 of 3 keer een dvp wil bezoeken en dan dus wat meer kruit op zak heb zogezegd. De eerste keer kies ik dan vaak voor een wat mindere, goedkopere dame waar ik minder van verwacht. De 2e en 3e keer, als het wat langer duurt, dan juist voor een dvp die me meer opwindt.

Zelf ga ik voor langere dates... met behoorlijk wat 'actie' en lekker lang neuken!
Dus... is het natuurlijk zaak om niet 'al te scherp' te staan... nog voor je eraan begint. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders!

Ken jezelf!

Misschien moet je je dvp's wat beter uitzoeken. Ik weet dat het vaker gebeurt dat er dames zijn die nadat je bent klaargekomen je proberen de deur uit te werken. Maar ik heb het in die tientallen jaren dat ik al wandel nog maar uiterst zelden meegemaakt. Heb ik altijd geluk gehad, of heb ik inderdaad een beter keuze?

Op je vraag over eerst thuis masturberen kan ik zeggen dat ik dat niet bewust doe, meestal probeer ik toch wel even op te sparen. Ik kom meestal gemakkelijk en ook wel vlug klaar. Een tweede keer is meestal geen probleem, en met wat goede wil van de dame dikwijls ook nog een derde keer. En zo is dan de afgesproken tijd meestal wel mooi gevuld. Gemakkelijker is het als je al en paar maal bij die dame geweest bent en je mekaar een beetje beter kent.

Nog nooit meegemaakt in tegendeel, ze zal er altijd voor zorgen dat ik meerdere keren kom, ik neem wel minstens 2 uur als ik ga.
Tijd gestolen, wel soms duurt het ietsje minder dan de 2 uur, soms wel stuk langer dan de 2 uur, samen geteld zal ik steeds in het voordeel zijn.

Dat doe ik ook en vervolgens blijf ik thuis. Ik fantaseer over de DVP waar ik heen wil gaan en vervolgens kom ik klaar. Dan heb ik zoiets van "laat maar zitten". Het voordeel is dat dat lekker goedkoop is. Het nadeel is dat je 9 van de 10 keer de DVP niet bezoekt. Soort van drooggeilen zeg maar, behalve dan dat je gewoon thuisblijft en dat de DVP je nooit ziet.

Dat doe ik ook en vervolgens blijf ik thuis. Ik fantaseer over de DVP waar ik heen wil gaan en vervolgens kom ik klaar. Dan heb ik zoiets van "laat maar zitten". Het voordeel is dat dat lekker goedkoop is. Het nadeel is dat je 9 van de 10 keer de DVP niet bezoekt. Soort van drooggeilen zeg maar, behalve dan dat je gewoon thuisblijft en dat de DVP je nooit ziet.
Ieder z'n hobby natuurlijk!

Niks fantaseren bij mij; geen woorden maar daden. Paar dagen opsparen, met genoeg munitie naar mijn afspraak gaan en daar gewoon in real life lekker knallen. En na een paar dagen gaan we weer omdat het gewoon kan. 😜

Ik moet me er altijd toe zetten om te komen, of ik nu een week droog sta of maar 1 dag.

Ik ga nu voor 5 weken (in dit geval de tijd tussen de 2 bezoeken in), ben benieuwd, zit nu op 2 weken (zonder problemen, tot nu toe).

Een tip: probeer deze techniek ook eens met honger krijgen, fantaseren over eten, en niets eten. Ik denk dat je daarmee nog véél meer kan besparen dan met nooit te gaan neuken. :ROFLMAO:
Zijn er wandelaars die thuis klaarkomen (middels masturberen) voordat ze een dvp bezoeken ?
Thuis drinken voor je op café gaat, thuis eten voor je op restaurant gaat. Allemaal tips die het leven betaalbaarder maken.

Zijn er wandelaars die thuis klaarkomen (middels masturberen) voordat ze een dvp bezoeken ? Ik heb dit enige tijd gedaan aangezien ik geen moeite heb met klaarkomen en dan bij het bezoeken van een dvp anders (te) snel klaarkom, en als je klaarkomt probeert de dvp je vaak ook meteen de deur uit te werken. Dus voor mijn gevoel kreeg ik meer waar voor mijn geld als ik thuis al wat deed. De laatste tijd echter doe ik juist niets thuis van tevoren aangezien ik meestal ook tijdens een wandeling 2 of 3 keer een dvp wil bezoeken en dan dus wat meer kruit op zak heb zogezegd. De eerste keer kies ik dan vaak voor een wat mindere, goedkopere dame waar ik minder van verwacht. De 2e en 3e keer, als het wat langer duurt, dan juist voor een dvp die me meer opwindt.
Zie deze topic die ook interessant is gezien de onderwerpen op elkaar lijken.

Zelf bewaar ik zeker een paar dagen tenzij ik echt beregeil ben en voel dat ik zeer opgewonden ben. Maar trgenwoordig hoef ik minder lang op te sparen door veel te sporten en ervoor zorgen dat je genoeg zink, magnesium enz in je systeem hebt en uiteraard goed slapen.

mislukt het, heb je nog de afspraak bij de kapper om het probleem te herstellen.
Het teveel afgeknipte haar meenemen naar de kapper, om er weer op te plakken?? :ROFLMAO:

Ik vind persoonlijk dat de hand aan jezelf slaan een erg belabberd alternatief is voor echte seks. Zelfs al trekt een vrouw me af, dan nog voelt dat beter dan als ik het zelf doe. Heel die entourage, een bloot meisje, je kan overal aan komen, zij komt bij jou overal aan, je teaset jou, pijpen, neuken... Ik ruk dus nooit. Dat is voor mij verloren zaad, vind ik.

Ik merk dat moeilijker klaarkom bij alle posities behalve als ze bovenop zit. Ik ga meestal paar dagen niet aftrekken voordat ik er naar toe ga.
Dat heb ik ook, tot nu toe alleen nog maar kunnen klaarkomen als te me pijpt en bijna toen ze op me zat, maar ze stopte iets te vroeg.

Het teveel afgeknipte haar meenemen naar de kapper, om er weer op te plakken??

Ik vind persoonlijk dat de hand aan jezelf slaan een erg belabberd alternatief is voor echte seks. Zelfs al trekt een vrouw me af, dan nog voelt dat beter dan als ik het zelf doe. Heel die entourage, een bloot meisje, je kan overal aan komen, zij komt bij jou overal aan, je teaset jou, pijpen, neuken... Ik ruk dus nooit. Dat is voor mij verloren zaad, vind ik.
Dat is ook de reden dat ik vaak extensions heb. 😁

Zoals gezegd, ik leg ook bijna nooit meer de hand aan mezelf.
Laatste keer dat ik klaar kwam, is, doordat een dame me heerlijk liet klaarkomen door mij te pijpen (terwijl ik die dag niet echt op mijn gemak was).
En mijn volgende afspraak staat ook gepland, en grote kans dat dat de volgende keer pas is dat ik weer klaar kom.

Laatst bewerkt:
Zoals gezegd, ik leg ook bijna nooit meer de hand aan mezelf.
Masturberen zonder dat je echt met een vrouw bezig bent, is iets voor pubers, vind ik. Als 'het' nog niet echt kan of mag. Als je geil staat voor een meisje maar je durft haar nog niet eens aan te raken. Maar eens je bij de grote mensen hoort, heb je ook seks zoals grote mensen. :ROFLMAO:

Vreemde gedachte.
Ik denk eerder dat je gewoon moet ontdekken en blijven ontdekken, of dat alleen of met iemand anders is, het gaat voornamelijk om het genot hoe je die wilt beleven is aan jezelf.

Dat jij alleen nog maar wilt klaarkomen met een ander en daar eventueel altijd geld aan uit wilt geven, dat is aan jou.
Anderen denken er anders over.

De een wil graag altijd dezelfde dame.
de ander wil nooit 2x dezelfde dame bezoeken.

Dat jij alleen nog maar wilt klaarkomen met een ander en daar eventueel altijd geld aan uit wilt geven, dat is aan jou.
Een leuke vaste levenspartner is hierbij een goede hulp, en iedereen die op deze site zit, hoeft niet hypocriet te doen: betalen om geregeld eens op een andere wei te grazen, is een leuke hobby.
Anderen denken er anders over.
Meestal bij gebrek aan een echte partner en/of geld om een dvp te bezoeken. Tweede keuze seks dus eigenlijk.
De een wil graag altijd dezelfde dame.
de ander wil nooit 2x dezelfde dame bezoeken.
De combinatie van verschillende dames die je 'altijd' gaat bezoeken, is als hobby vrij ideaal. "Dezelfde dame", dat is die van thuis. Maar daar heb je niet alleen seks mee, daar leef je gewoon ook mee. Dat is van een andere orde.
Ik denk eerder dat je gewoon moet ontdekken en blijven ontdekken
Ik heb intussen alles al ontdekt, vandaar mijn idee over seks :)

Een leuke vaste levenspartner is hierbij een goede hulp, en iedereen die op deze site zit, hoeft niet hypocriet te doen: betalen om geregeld eens op een andere wei te grazen, is een leuke hobby.
Ik zeg ook niet dat we nooit betalen, ik zeg alleen, dat het niet altijd nodig is om hierbij een dame bij nodig te hebben.
Waar we eventueel voor betalen.
Aftrekken is gratis en ook zeker wel erg lekker en vermakelijk, om klaar te komen is echt niet altijd een dame voor nodig.

Meestal bij gebrek aan een echte partner en/of geld om een dvp te bezoeken. Tweede keuze seks dus eigenlijk.
Mee on eens, nogmaals, de hand aan jezelf leggen kan ook zeker wel een opluchting geven en heel erg lekker zijn.
En hoeft echt niet het gemis van een dame te zijn.

De combinatie van verschillende dames die je 'altijd' gaat bezoeken, is als hobby vrij ideaal. "Dezelfde dame", dat is die van thuis. Maar daar heb je niet alleen seks mee, daar leef je gewoon ook mee. Dat is van een andere orde.
Ik bezoek meestal dezelfde dame, vind dat zelf echt ideaal, ze weet precies wat ik wil, makkelijk contact.
En weinig moeite voor het maken van een afspraak, mits ze beschikbaar is.

Dat heb ik dus ook regelmatig meegemaakt. Zo spaar je wel een hoop geld uit en is ook beter voor het klimaat (minder autokilometers). 😁

Ik heb hier nog even goed over nagedacht en denk dat ik vrijwel meestal een aantal dagen niet klaarkom voor een bezoek aan een dvp. Maar niet altijd, als mn lul aangeeft erin en eruit te willen gaan, dan weer ik dat ik zal spuiten tijdens een dvp-bezoek. Dus soms 2 dagen achter elkaar😅 maar merk ook dat het bij mij heel erg afhangt van mn nachtrust en voeding en genoeg water drinken.

Er zijn hier verschillende redenen voor maar vooral omdat ik wil klaarkomen. En als ik beregeil ben is de seks ook intenser en lukt het tenminste in die 15/20 min.

Dat heb ik dus ook regelmatig meegemaakt. Zo spaar je wel een hoop geld uit en is ook beter voor het klimaat (minder autokilometers). 😁
Inderdaad, het klimaat wint erbij. Geen latex die in de vuilnishoop terecht komt. Zelfs condooms uitwassen is slecht voor het milieu, gezien die wasproducten ook niet goed zijn voor de natuur. :LOL:

Dat heb ik de laatste maanden ook (en dus ondertussen 4 maanden niet geweest) :) Iedere keer denk ik, blij dat die 150-200 euro nog op mijn rekening staat. Kun je toch veel leuke dingetjes mee doen.

Dat heb ik de laatste maanden ook (en dus ondertussen 4 maanden niet geweest) :) Iedere keer denk ik, blij dat die 150-200 euro nog op mijn rekening staat. Kun je toch veel leuke dingetjes mee doen.
Hoelang duurt het dan voor jullie weer geil zijn, bij mij is dat redelijk snel.

Ik masturbeer ook een uur of 2 voor een bezoek. Ik ga niet om verschillende keren klaar te komen. Na de 1e keer is de goesting toch voor even weg.

Liever het genot hebben van een lang voorspel, lange pijpbeurt en dan nog even neuken. Dan ben je geil, maar niet te waardoor het klaarkomen op het goeie moment gebeurt.

Liever het genot hebben van een lang voorspel, lange pijpbeurt en dan nog even neuken. Dan ben je geil, maar niet te waardoor het klaarkomen op het goeie moment gebeurt.
Precies dat dus!

Lange dates... met uitgebreid voorspel en elkaar lang oraal verwennen. En dan... lang en uitgebreid neuken!

Dus... zorg dragen dat je niet al van bij het begin 'te scherp' staat... zodat je lang kan doorgaan! En dan... die -zorgvuldig opgebouwde- geweldige climax!

Terug
Bovenaan Onderaan