Klaarstaan voor mensen met beperking of profiteren van de situatie? (Lisette Mepschen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ehm, is toch een prima prijs? Ik snap je problemen eigenlijk niet. Mijn afspraakjes zijn meestal ook 1000+ euro, dus ik vind dit ook niet zo raar. En, er zijn maar weinig sekswerkers die het bed willen delen met een man met allemaal beperkingen. Hardverscheurend, maar wel de waarheid. Dus, ik snap dat ze in deze niche ook wat extra zal vragen. Als ze te duur is, dan zullen er vast ook weinig klanten zijn. Blijkbaar valt dat wel mee.
Wordt het niet vergoed door de zorgverzekeraar? Ik las daar ooit eens iets over.

Ehm, is toch een prima prijs? Ik snap je problemen eigenlijk niet. Mijn afspraakjes zijn meestal ook 1000+ euro, dus ik vind dit ook niet zo raar. En, er zijn maar weinig sekswerkers die het bed willen delen met een man met allemaal beperkingen. Hardverscheurend, maar wel de waarheid. Dus, ik snap dat ze in deze niche ook wat extra zal vragen. Als ze te duur is, dan zullen er vast ook weinig klanten zijn. Blijkbaar valt dat wel mee.
Wordt het niet vergoed door de zorgverzekeraar? Ik las daar ooit eens iets over.
Geen idee of het vergoed wordt en ik snap ook dat ze meer vragen dan normaal want je moet als dame om kunnen gaan met allerlei beperkingen, ik was net op een pagina die hetzelfde aanbied maar dan voor 450 euro , dat vind ik een veel betere prijs, nogmaals dit is mijn mening en ieder mag vragen voor zijn diensten wat hij of zij wilt

Wat mij een naar na smaakje geeft is waarom moet je er zo grandioos mee uit pakken? Er zijn er genoeg dvps die aan geven in hun dat mensen met een beperking ook welkom zijn.
Waarschijnlijk omdat het makkelijker is zoeken voor de doelgroep(laat ik het zo even noemen).

We weten allemaal hoe kinky en SJ werken qua zoeken, en hoe vaak dingen worden aangeboden die uiteindelijk toch niet mogelijk blijken of zijn.

Vergeet niet dat het vaak kwetsbare mensen zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan