Recensie Klassedame/Sofie, Zele 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
waar de wandeleer en zijn vrienden deze slechte reviews vandaan halen laten we zomaar. een ding is zeker ik en een paar vrienden zijn onlangs bij haar geweest en alles was daar dik in orde .mvg
Waar ik en mijn vrienden deze slechte reviews vandaan halen? Nogmaals; dit zijn mijn vrienden niet. En waarom noem jij mij hier bij uitstek? Heb je überhaupt de andere recensies wel eens aandachtig gelezen? Dan ben ik nog wel diegene die zo respectvol mogelijk probeer te blijven. Houd gewoon eens op met uw onzin. Zoals vele anderen heb ook ik wel door wat er aan de hand is. En als jij en een paar vrienden er onlangs geweest zijn, waarom vernemen we er niets over? Wij zijn allemaal wel benieuwd om jullie goede ervaringen te lezen. Maar nee; een lidmaatschap aanmaken om uitgenomen twee berichten te zetten in dit topic en dan nog mij vernoemen bij uitstek.🤔 Net zoals "Banaan" op voorgaande pagina die vlak na lidmaatschap enkel hierop (positief) reageert maar niets van details. Heeft blijkbaar ook moeite met het woord "Belgische". Net zoals de dame waar dit topic over gaat. Allebei schrijft men "Belgiche". Vraag me af waarover die andere verwijderde berichten gingen van Banaan. Zoals hij in eerste bericht schrijft; "dat er straks bijna geen 'Belgiche' dames meer zijn". Lijkt verdacht veel op wat "Sofie Zele" neerzet in advertentie, alsook telkens met diezelfde schrijffout(en).
 
Laatst bewerkt:
Maw dat is zij zelf of een vriend van haar dat zulke positieve reacties hier neer zet zo doorzichtig.
Heb het al gezegd een dame die goed in de markt ligt zet zo geen advertentie op redlicht zegt veel over haar zelf.
Gewoon mijden die handel.
 
ik denk niet dat hij gauw zal gaan, lid geworden op 22 mrt en ging een paar weken duren - nog geen recensie van geen enkele vrouw en is vooral actief in dit topic - iets met omhoog duwen zou je zowaar denken
 
Als ze een beetje moeite doet voor haar klanten is ze de meest sexy geilste bbw die je kan vinden. Alleen jammer dat ze de ene klant verward met de andere en spijtig om menig slechte ervaringen te moeten lezen. Vroeger was ze fantastisch!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 3 x proberen afspreken met deze dame, maar nu geef ik het op. 3 x gaat de afspraak op het laatste nippertje toch niet door, telkens om de meest uiteenlopende redenen. Eveneens vervelend is dat deze dame je dan op alle mogelijke momenten van de dag (zelfs om half 1 's nachts) je ofwel belt, sms't, whatsapp't vanaf verschillende nummers. Verre van leuk als er ook nog iemand anders in je huis leeft en je telkens het 1 of ander moet verzinnen als de onvermijdelijk vraag komt "wie was dat?".
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan