Knuffel salon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PickleRick.

Moderator
Forumleiding
Forumpionier
1.855
13/07/21
2.495
30
Voor mij zou alleen knuffelen niet genoeg zijn, maar ik ga zelf toch echt meer voor het intieme dan de sex zelf. Gewoon alleen naakt, zoenen, en aanraken zou ik ook plezier van hebben, maar dat vind ik het volle tarief dan weer niet waard. Ik denk dat er meer dan genoeg vraag is naar 'softere' opties, maar er geen speciaal aanbod is.
 
Lol toen Ik het las dacht ik meteen "dit ga ik doen"
Ik knuffel altijd met mijn dvp, vind ik heerlijk.
Ik ben niet meer zo Jong dat ik elke dag sex Kan hebben....er moet wel hier en daar een rustdag tussen zitten. Dan is een knuffel sessie toch heerlijk.
Een van mijn vaste DVP die heerlijk Kan knuffelen vind het niet leuk als ik niet klaarkom, het voelt voor haar alsof ze haar werk niet goed doet, terwijl ik zonder probleem uren met haar zou kunnen knuffelen.
 
Lol toen Ik het las dacht ik meteen "dit ga ik doen"
Ik knuffel altijd met mijn dvp, vind ik heerlijk.
Ik ben niet meer zo Jong dat ik elke dag sex Kan hebben....er moet wel hier en daar een rustdag tussen zitten. Dan is een knuffel sessie toch heerlijk.
Een van mijn vaste DVP die heerlijk Kan knuffelen vind het niet leuk als ik niet klaarkom, het voelt voor haar alsof ze haar werk niet goed doet, terwijl ik zonder probleem uren met haar zou kunnen knuffelen.
Ja! Een aantal DVP's -ongeacht hoe lekker de sessie was- vinden het dan blijkbaar 'dat ze iets niet goed gedaan hebben- als de man niet klaarkomt...

Moet je het op het eind nog overtuigen 'dat het wél erg lekker was met haar'!
 
Terug
Bovenaan Onderaan