WHEM Kom jij diep in haar kontje €70 all in.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat de man als gastheer speelt zie je in wel meer advertenties van koppels. Vind zelf het "filmpje kopen om voorrang te krijgen" gedeelte meer verdacht.
 
Het is eigenlijk wel jammer, of ik word echt oud, maar tegenwoordig kun je maar beter niemand meer vertrouwen.
Ik mijmer/denk nog wel eens terug naar mijn 'hoogtijdagen' zo tussen 2003 en 2011, toen social media er nog niet echt was. Online daten was nog ouderwets, kennis maken, bellen, kijken of er een klik is, adres uitwisselen, alles gewoon op vertrouwen. Zoveel leuke en supergeile momenten beleefd...en de mafste gesprekken en ontboezemingen.
Na een mislukt huwelijk probeerde ik dat dit jaar weer te herbeleven, maar ben er wel achter dat de 'spelregels' niet meer zijn wat ze waren.
Camsessies heb ik zelf helemaal niks mee, ik ga voor het echte werk of anders inderdaad een of ander filmpje van 2 min., gratis en voor niks, om dan op die manier maar de druk van de ketel te halen. Maar goed, dat is niet hetzelfde als het echte werk. Het blijft een dingetje, als 'dat gevoel' weer de overhand neemt...
 
Het is eigenlijk wel jammer, of ik word echt oud, maar tegenwoordig kun je maar beter niemand meer vertrouwen.
Ik mijmer/denk nog wel eens terug naar mijn 'hoogtijdagen' zo tussen 2003 en 2011, toen social media er nog niet echt was. Online daten was nog ouderwets, kennis maken, bellen, kijken of er een klik is, adres uitwisselen, alles gewoon op vertrouwen. Zoveel leuke en supergeile momenten beleefd...en de mafste gesprekken en ontboezemingen.
Na een mislukt huwelijk probeerde ik dat dit jaar weer te herbeleven, maar ben er wel achter dat de 'spelregels' niet meer zijn wat ze waren.
Camsessies heb ik zelf helemaal niks mee, ik ga voor het echte werk of anders inderdaad een of ander filmpje van 2 min., gratis en voor niks, om dan op die manier maar de druk van de ketel te halen. Maar goed, dat is niet hetzelfde als het echte werk. Het blijft een dingetje, als 'dat gevoel' weer de overhand neemt...
Gewoon zakelijk blijven en geen gevoelige info geven.

Plaatjes van jezelf in kleren en uit de kleren op een 2/3e nummer wat je gebruikt voor op Whats App en de DVP heeft al een beter beeld. Met Whats App zakelijk kan je dat doen en kost niks. Natuurlijk allemaal zonder je gezicht.. en niet op plekken waar te achterhalen valt wie je bent..

En tsja als je eenmaal wat ouder bent gaat het moeilijker worden om die jonge dames te verleiden! Goed hygienisch zijn, maar de sportschool gaan en wat leuk goud om je armen en nek, lekkere geurtjes en dan moet het wel lukken toch.
 
Laatst bewerkt:
Ach, ik zal geen doorgewinterde sly fox meer zijn en wellicht wat roestig door 6 jr huwelijk en trouw, maar wel jong van geest en probeer wel het leeftijdsverschil in de gaten te houden.
Wat me vooral opvalt is dat in 10 jr het enorm onpersoonlijk en wantrouwend is geworden, door de wederzijdse angst die social media teweegbrengt. Het verziekt wel 'de markt' in die zin. Angst en woede zijn doorgaans slechte raadgevers.
En ja, dat pak bankbiljetten was ik overigens kwijt op mijn eerste date. Maar dat lag geheel aan mezelf.
Die jongedame kan en zal ik niks verwijten, mezelf wel.
Nadien ontdekte ik ook pas deze site en las een herkenbaar verhaal: dat soms echt je paal alle denkwerk overneemt van je brein. Daar ben ik dan niet alleen in. En de waarschuwingen, jongens nog aan toe, ik was zelf ook aan het overwegen om met bepaalde dames af te spreken, maar gelukkig net op tijd hier eea gelezen en geleerd!
 
Hier is sl eerder over geschreven, maar kan het niet zo snel terug vinden, dat krijg je ook met die rare topictitels zoals deze ook.
Ik meen wel dat het niemand is gelukt om een afspraak te maken.
 
Ach, ik zal geen doorgewinterde sly fox meer zijn en wellicht wat roestig door 6 jr huwelijk en trouw, maar wel jong van geest en probeer wel het leeftijdsverschil in de gaten te houden.
Wat me vooral opvalt is dat in 10 jr het enorm onpersoonlijk en wantrouwend is geworden, door de wederzijdse angst die social media teweegbrengt. Het verziekt wel 'de markt' in die zin. Angst en woede zijn doorgaans slechte raadgevers.
En ja, dat pak bankbiljetten was ik overigens kwijt op mijn eerste date. Maar dat lag geheel aan mezelf.
Die jongedame kan en zal ik niks verwijten, mezelf wel.
Nadien ontdekte ik ook pas deze site en las een herkenbaar verhaal: dat soms echt je paal alle denkwerk overneemt van je brein. Daar ben ik dan niet alleen in. En de waarschuwingen, jongens nog aan toe, ik was zelf ook aan het overwegen om met bepaalde dames af te spreken, maar gelukkig net op tijd hier eea gelezen en geleerd!
Inderdaad altijd opletten.

Om welke dames gingen het? Heb je er al een paar gevonden met een lichaam en geest waar je graag voor betaad? Of doe je dit niet zo lang?
 
Inderdaad altijd opletten.

Om welke dames gingen het? Heb je er al een paar gevonden met een lichaam en geest waar je graag voor betaad? Of doe je dit niet zo lang?

Deze dame, ze nam met mij contact op:
Ik had zelf wat geplaatst.
De overige had ik hier in 'wie heeft ervaring met' geplaatst, nooit mee afgesproken. Lijken me ook fake inmiddels.
Verder geen kwaad woord over haar qua wat ik verwachtte voor de date, alleen daarna werd het een ander, duur verhaal door mijn naïeve goedwillendheid. Dat snap ik dan wel weer.
Ze is erg mooi en lekker (als je op valt of het eens wil beleven) en onverwacht slim/gehaaid/gewiekst.
Maar goed, dit dwaalt nogal van de originele melding af.
 
Deze dame, ze nam met mij contact op:
Ik had zelf wat geplaatst.
De overige had ik hier in 'wie heeft ervaring met' geplaatst, nooit mee afgesproken. Lijken me ook fake inmiddels.
Verder geen kwaad woord over haar qua wat ik verwachtte voor de date, alleen daarna werd het een ander, duur verhaal door mijn naïeve goedwillendheid. Dat snap ik dan wel weer.
Ze is erg mooi en lekker (als je op valt of het eens wil beleven) en onverwacht slim/gehaaid/gewiekst.
Maar goed, dit dwaalt nogal van de originele melding af.
Zij nam met jou contact?? Dan weet je al genoeg!

Geen plaatjes niks. Maar je was uiteindelijk niet gegaan?
 
Deze dame, ze nam met mij contact op:
Ik had zelf wat geplaatst.
De overige had ik hier in 'wie heeft ervaring met' geplaatst, nooit mee afgesproken. Lijken me ook fake inmiddels.
Verder geen kwaad woord over haar qua wat ik verwachtte voor de date, alleen daarna werd het een ander, duur verhaal door mijn naïeve goedwillendheid. Dat snap ik dan wel weer.
Ze is erg mooi en lekker (als je op valt of het eens wil beleven) en onverwacht slim/gehaaid/gewiekst.
Maar goed, dit dwaalt nogal van de originele melding af.
Ik pas daar sowieso me op advertenties zonder foto, zonder veel tekst maar vooral zonder 06 nummer.
Als ze contact met jou opnemen en ineens (vage)hoge prijzen en vooruit betalen moeten de alarmbellen wel gaan rinkelen
 
Dat zegt helemaal niets, kan ook gewoon tijdelijk offline zijn, heb de advertentie al heel vaak gezien en er is ook al eerder over geschreven.

Dat is zeker waar. Het schiet me te binnen dat deze advertentie meestal overdag actief is.
Ja, en dan is het maar net wat je er voor over hebt.
Eerst langs een of andere gozer/kleerkast moeten en betalen en dan maar zien.
Ik zou er ook niet voor gaan...vroeger wel, maar nu krab ik me wel 2 keer achter mijn oren en tussen de ballen...
Ik doe tegenwoordig aan PR en dan weer de balans opmaken ;)
 
Zij nam met jou contact?? Dan weet je al genoeg!

Geen plaatjes niks. Maar je was uiteindelijk niet gegaan?

Oh, zij kwam wel degelijk bij mij langs, en inderdaad geen plaatjes van haar.
Zij zoekt, weet ik inmiddels wel zeker, naar mannen die zelf 'betaald contact' ads zetten op SJ.
Ze stuurde zo'n berichtje wat je dan even kan zien van hoe ze eruit ziet en ja, ik was in the mood.
Ik heb niks aanbetaald, pas op het laatst huisnr doorgegeven en ze was er.
Ik zette ook niet voor niets zelf een ad op die site en was gewoon benieuwd.
Ze is een studente (zegt ze), met een veel te dure smaak en rare ideeën, maar goed, wel een goddelijk lichaam.
Nadien samen naar een pin en ergens haar afgezet.
En daarna pas in wat tikkie's getrapt. Hopelijk nu wel duidelijk?
 
Oh, zij kwam wel degelijk bij mij langs, en inderdaad geen plaatjes van haar.
Zij zoekt, weet ik inmiddels wel zeker, naar mannen die zelf 'betaald contact' ads zetten op SJ.
Ze stuurde zo'n berichtje wat je dan even kan zien van hoe ze eruit ziet en ja, ik was in the mood.
Ik heb niks aanbetaald, pas op het laatst huisnr doorgegeven en ze was er.
Ik zette ook niet voor niets zelf een ad op die site en was gewoon benieuwd.
Ze is een studente (zegt ze), met een veel te dure smaak en rare ideeën, maar goed, wel een goddelijk lichaam.
Nadien samen naar een pin en ergens haar afgezet.
En daarna pas in wat tikkie's getrapt. Hopelijk nu wel duidelijk?
Daarom betaal ik altijd cash en niks via tikkie...
Vaak kan je er vanuit gaan dat het dan oplichting is (uitzonderingen daar gelaten), het is jammer dat de oplichters het hebben verpest voor de dames die wel echt en eerlijk zijn
 
Dat is zeker waar. Het schiet me te binnen dat deze advertentie meestal overdag actief is.
Ja, en dan is het maar net wat je er voor over hebt.
Eerst langs een of andere gozer/kleerkast moeten en betalen en dan maar zien.
Ik zou er ook niet voor gaan...vroeger wel, maar nu krab ik me wel 2 keer achter mijn oren en tussen de ballen...
Ik doe tegenwoordig aan PR en dan weer de balans opmaken ;)
Voorzover ik me herinner uit het bestaande topic is het niemand gelukt om een afspraak te maken.
Overigens is dit topic nu vervuild door een andere discussie, waardoor alles door elkaar loopt.
 
Ik pas daar sowieso me op advertenties zonder foto, zonder veel tekst maar vooral zonder 06 nummer.
Als ze contact met jou opnemen en ineens (vage)hoge prijzen en vooruit betalen moeten de alarmbellen wel gaan rinkelen

Voor alle duidelijkheid: Ik heb geen cent vooruitbetaald.
Ze was er, de eerste afspraak kwam ze 100% na. Prachtige verschijning, oneindig lange benen, tepels gepierct, friste zichzelf nog extra op, enz.
Het gaat erom dat ze de verstandhouding sugardaddy/-girl ineens nogal anders interpreteert na het eerste contact en dan afspraken niet meer nakomt en maar blijft zeuren om geld/goederen. Golddigger dus. Maar goed, dat moet ook wel, als je er zo bij loopt...maar ik was wel even heel gelukkig met haar.
 
Voorzover ik me herinner uit het bestaande topic is het niemand gelukt om een afspraak te maken.
Overigens is dit topic nu vervuild door een andere discussie, waardoor alles door elkaar loopt.

Excuses, ik zal een recensie plaatsen over de andere dame.
Maar je hebt tweemaal helemaal gelijk. Ik dwaalde nogal af.
Maar dan nog: voor 7 tientjes bare in een dameskontje is natuurlijk een 'way of life', maar goed...
Zeker dan ook nog in combinatie met 'eerst filmpjes kopen'.
Dat bracht mij op dat onbestemde gevoel.
 
Ik pas daar sowieso me op advertenties zonder foto, zonder veel tekst maar vooral zonder 06 nummer.
Met 06 zou niet zo veel moeten uitmaken. Een nummer is zo geregeld. Beste gewoon bij de DVP blijven die
Oh, zij kwam wel degelijk bij mij langs, en inderdaad geen plaatjes van haar.
Zij zoekt, weet ik inmiddels wel zeker, naar mannen die zelf 'betaald contact' ads zetten op SJ.
Ze stuurde zo'n berichtje wat je dan even kan zien van hoe ze eruit ziet en ja, ik was in the mood.
Ik heb niks aanbetaald, pas op het laatst huisnr doorgegeven en ze was er.
Ik zette ook niet voor niets zelf een ad op die site en was gewoon benieuwd.
Ze is een studente (zegt ze), met een veel te dure smaak en rare ideeën, maar goed, wel een goddelijk lichaam.
Nadien samen naar een pin en ergens haar afgezet.
En daarna pas in wat tikkie's getrapt. Hopelijk nu wel duidelijk?
Ah duidelijk, bedankt voor de tip!
 
Excuses, ik zal een recensie plaatsen over de andere dame.
Maar je hebt tweemaal helemaal gelijk. Ik dwaalde nogal af.
Maar dan nog: voor 7 tientjes bare in een dameskontje is natuurlijk een 'way of life', maar goed...
Zeker dan ook nog in combinatie met 'eerst filmpjes kopen'.
Dat bracht mij op dat onbestemde gevoel.
Way to AIDS bedoel je haha.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan