Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je kan dus maar moeilijk meespeken met dingen die je nooit gedaan hebt...
ik heb dat ooit heel lang geleden eens gedaan, maar dat was absoluut niet mijn ding, zeker met de wetenschap dat je het ook gratis kan krijgen zonder er veel moeite voor te doen.
Dus bezocht in Melody Pleasure in de Geleenstraat...

Je kan m'n recensie erop nalezen.
Dat weet ik nog wel.
Dat heb ik eerlijk gezegd nooit zo goed begrepen, om voor haar nou speciaal naar Holland te reizen.
 
Het is soms wel te idioot hoor, die prijzen.
Maar die zou ik lekker links laten liggen.
Me de hele dag focussen op dames die enorm hoge prijzen rekenen, ik heb wel wat beters te doen dan mijn tijd te verspillen aan iets wat…. niks oplevert. 😊
Ik verspil er liever ook geen tijd aan, maar het is onvermijdelijk bij het raadplegen van de advertenties dat je tijd kwijt bent aan lezen van de tekst om te ontdekken of de dame van de foto haar diensten verleent voor een schappelijke prijs.
 
Het valt in ieder geval niet onder basisbehoeftes zoals voedsel en een dak boven je hoofd
Velen gaan nu beweren dat seks een basisbehoefte is. Zelf denk ik dat dit intimiteit is. Een knuffel, kus, gezelschap. Je zag dit goed toen we terug open mochten na de pandemie. Veel klanten gaven aan gezelschap en aanraking gemist te hebben. Om er even te toe doen bij iemand anders. Dit samen met erkenning is inderdaad een basisbehoefte. In mijn opinie kan je dit ook elders krijgen. Hiervoor hoef je niet naar een DVP te gaan.
Zoek een hobby, bouw een band op met mensen en knuffel eens.

Wil jij daarentegen heel de Kamasutra afgaan en is masturbatie niet genoeg voor je + is dating niet je beste kwaliteit dan zijn DVP's wel nodig. Maar omdat mensen zich anders niet kunnen behelpen maakt seks/ prostitutie geen basisbehoefte.
 
De meeste dames vragen wat ze willen, binnen bepaalde grenzen (150e pu of bijvoorbeeld 250e pu) want er zijn altijd klanten die vinden dat ze het waard zijn of klanten die 100% afhankelijk zijn van dvp's (voor sex, knuffel, luisterend oor).
Vanuit het oogpunt van een dvp kan ik me wel voorstellen om zo hoog mogelijk in te zetten. De meeste dvp's rollen in het vak door schulden of foute vrienden om tijdelijk zsm veel geld binnen te harken. Je hoort zelden iemand die zegt in de toekomst wil ik dvp worden. Vaak heb je sex met mannen waar je normaal geen natte poes van krijgt. Het is snel geld maar zeker niet makkelijk. Dus om in de tijd dat je als dvp actief bent snap ik wel dat dvp's grenzen op zoeken met wat ze kunnen vragen. Ook is het een vak vol risico's. Ziektes, diefstal, betrapt worden door omgeving (veel dvp's doen het toch stiekem op een enkele uitzondering na) etc.
Kortom: zo snel mogelijk veel geld verdienen in je prime als dvp!
 
Maar omdat mensen zich anders niet kunnen behelpen maakt seks/ prostitutie geen basisbehoefte.
Anders zouden er wel toeslagen beschikbaar zijn, tijdens de energiecrisis kregen de laagste inkomens toeslagen om hun energierekening te betalen omdat het onder een basisbehoefte valt, vooralsnog worden er geen toeslagen uitgekeerd om een dvp te bezoeken
 
Anders zouden er wel toeslagen beschikbaar zijn, tijdens de energiecrisis kregen de laagste inkomens toeslagen om hun energierekening te betalen omdat het onder een basisbehoefte valt, vooralsnog worden er geen toeslagen uitgekeerd om een dvp te bezoeken
Dat zou nog eens wat zijn een toeslag krijgen van de staat om dvp's te bezoeken. Jimmy for president 🤣
 
Dat heb ik niet nodig Marco, gfe, zoals jullie dat noemen, zoek ik niet bij de hoeren.
De meeste mannen gaan er mijn inziens heem, om even snel de zak te kloppen.

Maar ieder zijn ding, maar het blijft mij keer op keer verbazen, die mannen die denken dat een dvp, het zelfde is als een vriendin
Een DVP is zeker niet hetzelfde als een vriendin!

Maar -zeker als je ze een beetje weet te vinden- is de sex met een DVP zo ongelooflijk veel beter, geiler, intenser... dan wat je van een gemiddelde vriendin kan verwachten! Haha!
 
Velen gaan nu beweren dat seks een basisbehoefte is. Zelf denk ik dat dit intimiteit is. Een knuffel, kus, gezelschap. Je zag dit goed toen we terug open mochten na de pandemie. Veel klanten gaven aan gezelschap en aanraking gemist te hebben. Om er even te toe doen bij iemand anders. Dit samen met erkenning is inderdaad een basisbehoefte. In mijn opinie kan je dit ook elders krijgen. Hiervoor hoef je niet naar een DVP te gaan.
Zoek een hobby, bouw een band op met mensen en knuffel eens.

Wil jij daarentegen heel de Kamasutra afgaan en is masturbatie niet genoeg voor je + is dating niet je beste kwaliteit dan zijn DVP's wel nodig. Maar omdat mensen zich anders niet kunnen behelpen maakt seks/ prostitutie geen basisbehoefte.
Intiemiteit is idd een basis behoefte. En zoals je zegt een knuffel gezelschap. Is belangrijk, dat vind je bij vrienden en familie.

Een kus (op de mond) vind je enkel bij je partner of dvp. Ik kan niet oordelen voor iemand anders maar mastruberen is niet het zelfde als sex. In verglijking is mastrubatie leeg het einge wat he hebt aan mastruberen is dat de sex drift wat verholpen word,het orgasme en dat het wat ontstrest.

Maar wat sex zo leuk maakt heb je niet. De passie de huid en warmte van iemand voelen. Het plezier van iemand te laten genieten en de genegenheid.
 
Laatst bewerkt:
Nu paar jaar gescheiden. Al aardig wat dvp's mogen ervaren. Een aantal daarvan goed tot zeer goede ervaring mee. Alle facetten die sex leuk maken komen dan voorbij. Mijn ex tikte dat level niet aan, ook niet in de beginfase toen we het nog deden als de konijntjes. Een zeer goede dvp weet ook precies hoe ze je gek moet maken, met mijn inmiddels ex had ik die ervaring niet.
 
Al jaren betaalde ik 150 per uur. Dat dat nu gemiddeld 200 geworden is vind ik niet zo gek.

En bij de privé dames klinkt 150 per uur prachtig. Maar als je dan het extra pakket neemt (bijv. zoenen-beffen-pzc) voor 100 euro ben je alsnog 250 kwijt.
Zit je op dezelfde prijs.

Maar het is niet zomaar van €150 naar €200 gegaan, maar van €150 all-in naar €200 zonder extra's.

Dus als je dezelfde dienst wilt als de €150 van een aantal jaar geleden, zit je al gauw op €300 en dat is een verdubbeling.

Als het van €150 all-in naar €200 all-in was gegaan, dan had je er (bijna) niemand over gehoord.
 
Maar het is niet zomaar van €150 naar €200 gegaan, maar van €150 all-in naar €200 zonder extra's.

Dus als je dezelfde dienst wilt als de €150 van een aantal jaar geleden, zit je al gauw op €300 en dat is een verdubbeling.

Als het van €150 all-in naar €200 all-in was gegaan, dan had je er (bijna) niemand over gehoord.

Dan zoek ik blijkbaar anders.
Ik ben niet enorm op zoek naar maand-in-maand-uit weer een compleet nieuwe dame.
Kortom: mijn vaste dames zijn diegene die ik het meest bezoek.
Die zijn van 150 all in naar 180/200 all in gegaan.
Dames die 200 rekenen en vervolgens voor zoenen 50 pzc 50, en het meest trieste beffen 50 rekenen, die sla ik met liefde over.

Alle dames die zich hebben aangemeld vanaf april 2024 kunnen zo de kliko bak in, wat mij betreft dan.

Ik wens ze veel succes, maar succesvol zullen ze nooit worden. Zie daarom ook het enorme verloop, per dag een andere naam, tarieven die plots weer dalen. Veel te mooie foto's die gewoon niet kunnen kloppen, alleen maar om desperate mannen te lokken. Kortom: rode vlaggen alom.

Allemaal signalen die duidelijk maken dat hysterische prijzen rekenen toch niet zo lonend is als sommigen hier suggereren.
 
Dan zoek ik blijkbaar anders.
Ik ben niet enorm op zoek naar maand-in-maand-uit weer een compleet nieuwe dame.
Kortom: mijn vaste dames zijn diegene die ik het meest bezoek.
Die zijn van 150 all in naar 180/200 all in gegaan.
Dames die 200 rekenen en vervolgens voor zoenen 50 pzc 50, en het meest trieste beffen 50 rekenen, die sla ik met liefde over.

Alle dames die zich hebben aangemeld vanaf april 2024 kunnen zo de kliko bak in, wat mij betreft dan.

Ik wens ze veel succes, maar succesvol zullen ze nooit worden. Zie daarom ook het enorme verloop, per dag een andere naam, tarieven die plots weer dalen. Veel te mooie foto's die gewoon niet kunnen kloppen, alleen maar om desperate mannen te lokken. Kortom: rode vlaggen alom.

Allemaal signalen die duidelijk maken dat hysterische prijzen rekenen toch niet zo lonend is als sommigen hier suggereren.

Ik moet dan wel zeggen dat ik dat vooral zie in Noord-Holland. In andere provincies zie ik vaak wel gunstigere prijzen, maar dat is voor mij meestal niet te doen.

Daar komt bovenop dat ik eerder een half uurtje zal boeken, en dan zijn de extra's in verhouding duurder tov het instaptarief, waardoor je vaak zelfs het drievoudige betaalt tov een aantal jaar geleden.
 
Als je niet veel wil betalen dan moet je naar oplossingen zoeken klagen over de hoge prijzen maar ze tegelijkertijd ook blijven betalen zal je niet helpen je bent immers zelf onderdeel van het probleem want je blijft de hoge prijzen maar betalen.

Oplossing nr.1 naar goedkope prive-ontvangst dames zoeken die binnen je budget vallen die bestaan nog steeds kwestie van goed zoeken.

Oplossing nr.2 ga naar een raamdame inplaats van een prive-ontvangst dame, een bezoek van een halfuur bij een raamdame is vaak goedkoper dan bij een prive dame scheelt je 50 euro per bezoek.

Oplossing nr.3 zoek een vaste dvp de kans dat je bij haar zonder bijbetaling extra service krijgt is vrij groot en vaak krijgen vaste klanten korting.

Oplossing nr.4 vraag dames naar korting er zullen altijd dvp's zijn die voor minder geld willen werken vragen staat altijd vrij dus je doet niets verkeerd.

Oplossing nr.5 woon je dicht bij de Duitse of Belgisch grens probeer je geluk daar eens te beproeven de prijzen zijn daar lager.
 
Als je niet veel wil betalen dan moet je naar oplossingen zoeken klagen over de hoge prijzen maar ze tegelijkertijd ook blijven betalen zal je niet helpen je bent immers zelf onderdeel van het probleem want je blijft de hoge prijzen maar betalen.

Oplossing nr.1 naar goedkope prive-ontvangst dames zoeken die binnen je budget vallen die bestaan nog steeds kwestie van goed zoeken.

Oplossing nr.2 ga naar een raamdame inplaats van een prive-ontvangst dame, een bezoek van een halfuur bij een raamdame is vaak goedkoper dan bij een prive dame scheelt je 50 euro per bezoek.

Oplossing nr.3 zoek een vaste dvp de kans dat je bij haar zonder bijbetaling extra service krijgt is vrij groot en vaak krijgen vaste klanten korting.

Oplossing nr.4 vraag dames naar korting er zullen altijd dvp's zijn die voor minder geld willen werken vragen staat altijd vrij dus je doet niets verkeerd.

Oplossing nr.5 woon je dicht bij de Duitse of Belgisch grens probeer je geluk daar eens te beproeven de prijzen zijn daar lager.
Oplossing nr. 6, ga een avondje naar de kroeg, en versier een meid. Kost je een paar drankjes en hoop lol

Oplossing nr 7. ga je nichtje of neefje een ophalen bij de lagere school, dan kom je genoeg gescheiden vrouwtjes tegen, die ook van een avontuurtje houden. Kost geen cent, hooguit een leuk gesprek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan