Kom jij klaar tijdens een bezoek bij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

In hoeveel % van de bezoeken bij een dvp kom je minimaal 1 keer klaar?

• Totaal aantal stemmers
    222
Tussenstand 15/6: de resultaten laten een sterk rechtsscheve verdeling zien waarbij 86% van de respondenten aangeeft dat ze het gedrag in 90-100% van de gevallen vertonen. Dit wijst op een J-vormige distributie met een uitgesproken ceiling effect - de meeste mensen clusteren bij de hoogste scores, wat typisch is voor sociaal wenselijke antwoorden of routinematig gedrag.
Ik vraag me stiekem toch af wat je met zo'n wetenschappelijke uiteenzetting hier hoopt te bereiken. Ik zag je in de poll over bezoekfrequenties al verdedigen dat mensen met masteropleiding de kwaliteit van jouw poll zouden begrijpen, ik denk dat je met deze insteek in de context van dit forum toch een beetje je doel voorbij schiet. Er is een reden waarom ze bij het EenVandaag opinie panel deze uitleg achterwege laten. Ik ben zelf wetenschappelijk geschoold maar moest zelf toch even door wat gangen in m'n hoofd graven bij dit bericht 😅

Dat gezegd hebbende, heb 90% ingevuld, met name in mn beginperiode lukte het niet altijd, vond ik ook niet erg, later wel rechtgetrokken.

Beste wandelaren,

Misschien gek, maar dit is het enige wat ik dus bijhoud omdat ik het extra genieten vind als ik klaarkom in een condoom diep in een dvp, het liefst in doggystyle.
Nu... 'klaarkomen'... 'hard spuiten'... is natuurlijk wel een erg lekker hoogtepunt, maar is voor mij niet het belangrijkste van een betaaldate!

Wat wél belangrijk is: me helemaal kunnen uitleven met een vrouw die er ook zichtbaar van geniet... en me aanmoedigt om vooral door te gaan!
En dan... samen een hoogtepunt bereiken... dat is het summum (alhoewel ik me daar bij betaalsex natuurlijk geen illusies maak!)

Laatst bewerkt:
Twee of drie keer niet gelukt, maar dan zit ik altijd nog veel dichter tegen de 100 procent dan 90, dus 100 ingevuld.

Vrijwel nooit door neuken. Mijn kabouter valt bijna altijd in slaap als ie zijn regenjas aan heeft. Pijpen zonder condoom is het enige wat goed bij me werkt, als de dame er tenminste iets van kan, want bij een enkele dame vraag ik me echt af wat ze in hemelsnaam aan het doen is.

Ik weet dat het ook bij mij vooral tussen de oren zit, maar mijn hoofd uitschakelen en puur mijn gevoel volgen is nog steeds iets wat ik niet goed kan, of eigenlijk niet kan, nou ja soms heel even, maar uhm dat dus.

Ik moet best wel een eind reizen naar de dichtstbijzijnde ramen. Dus als ik ga probeer ik 2 dames te bezoeken. Dan is het de rit waard.

Dus ik ga bij 1 dame langs, en daarna ga ik een half uurtje rondlopen door de binnenstad om mijn balzakjes te vullen. Maar ik merk dat ik mijzelf toch wel vaak overschat. Een half uur is niet genoeg om op volle sterkte te komen. Het tweede bezoek kom ik 50% van de tijd dus niet klaar. Wat ik wel vervelend vindt. Want voor mij is dat wel het doel.

Ik vraag me stiekem toch af wat je met zo'n wetenschappelijke uiteenzetting hier hoopt te bereiken. Ik zag je in de poll over bezoekfrequenties al verdedigen dat mensen met masteropleiding de kwaliteit van jouw poll zouden begrijpen, ik denk dat je met deze insteek in de context van dit forum toch een beetje je doel voorbij schiet. Er is een reden waarom ze bij het EenVandaag opinie panel deze uitleg achterwege laten. Ik ben zelf wetenschappelijk geschoold maar moest zelf toch even door wat gangen in m'n hoofd graven bij dit bericht 😅
Trouwens... vanuit een 'wetenschappelijk' standpunt... is een steekproef van pakweg 136... natuurlijk véél te klein!

Dat gezegd hebbende, heb 90% ingevuld, met name in mn beginperiode lukte het niet altijd, vond ik ook niet erg, later wel rechtgetrokken.
Oh ja zo vat ik het samen in mn hoofd en vandaar dat ik het zo deel, maar goed punt, bereik ik niets mee en komt miss raar over en dat is niet mn insteek.

Oh ja dat over die master was mijn manier om te zeggen dat ik me een beetje beledigd voelde alsof ik die andere polll niet heb gezien + wilde aangeven dat het wel degelijk andere vragen zijn met hele andere uitkomsten. Maar het is prima zo hoor, no biggie 😊.

Of ik klaarkom hangt af van het tijdstip van de dag (bij een ochtenddate lagere kans op succes), de warmte (te koud is niet goed, te heet ook niet), mijn zenuwen (bij een 1e keer bij een nieuwe dame kost het vaak meer moeite) en de kunsten van de dame. Al een paar keer mezelf klaar moeten trekken, omdat het door trekken of neuken net niet lukte. Klaar gepijpt worden is nog nooit gelukt helaas. Daarvoor wil ik ooit nog naar Joke.

Vervelend zeg zo'n ED: erectiestoornis.

Heb je wellicht veel stress/ last van je nek en schouders? Vanuit mn directe omgeving heb ik gehoord dat dagelijks minimaal 2 uur lopen en naar de sauna gaan, je enorm kan helpen bij ED's die een psychologisch oorzaak hebben.
Ik heb wel een stressy job ja. Ik voel de stress niet altijd, maar ik schijn het wel te uiten (klemmen van mijn tanden bvb). Ik let wel hard op mijn houding, dus schouders zijn ok. Sauna is hier niet echt een dagelijkse zaak, en 2 uur lopen is... 1h40 langer dan ik momenteel aankan 😁.

Maar zal proberen in te passen.

Als ik klaarkomen uitstel om lang van de seks te genieten, dan is het vaak moeilijk om later nog klaar te komen tijdens penetratie, dan wordt het met de hand afmaken.
Soms kies ik om in haar klaar te komen (in condoom), maar dan is het wel wat snel voorbij. Een enkele keer komt er een tweede ronde, maar dan kom ik niet meer klaar.

Nu, ja... sauna, lopen...
Zoek zelf uit wat voor jou (best) werkt... en geef dat dan systematische plaats in je agenda!

Voor mij bijv. doet een (lange) wandeling in een rustige bosomgeving wonderen: kan ik m'n batterij weer helemaal opladen! kan ik er weer helemaal tegenaan!
Zeker weten! Als ik zelf gestrest ben, stop ik bv helemaal met koffie drinken. Dat helpt mij enorm maar dat zal wel aan mij liggen

Ik heb 70%in gevuld .om dat het niet altijd lukt kan komen geen klik met een dame of zelf niet helemaal top .het fijnst is natuurlijk klaarkomen ,maar ik hou ook van knuffelen en strelen hier kan ik ook van genieten ben al wat ouder kan ook daar mee te maken hebben dat ik af en toe voor te jong kies 25-30 die hebben dan minder gevoel met mij ,een oudere dame 35-40+ hebben meer gevoel bij een oudere man vinden het leuker denk ik , en gepijpt worden kom ik ook altijd beter klaar ,met neuken als de condoom er om gaat word hij wel minder stijf ,zit ook in mijn boven kamer denk ik ,vind ik wel jammer 😌

Bij mij is het moeilijker bij een dame waarmee het 'klikt'. Eén favoriete dame waar ik 10 tot 15 keer ben geweest, ben ik maar 1 keer klaargekomen. Bij de meest ongeïnteresseerde dames gaat het bij mij het makkelijkst.

Dus waar ik het meest geniet, kom ik niet klaar, waar ik het minst geniet is het geen probleem.
Oh dit heb ik ook! De raamdames die aardig tegen me zijn, daarvan weet ik dat ik niet zal klaarkomen en die vermijd ik altijd, heel vreemd haha.
Maar dan bedoel ik echt aardig, die dan vragen hoe het met me is en of ik een leuke week heb gehad. Of als ze veel praten ofzo, dan krijg ik meteen een vriendschappelijke vibe.

De stille sexy dames die je uitdagend aankijken, yes i'm in, dan heb ik er vaak meer zin in. Maar aardig en lief: nope dan verdwijnt bij mij de zin om ze lekker hard te neuken. Bij prive-ontvangst is dat wel anders want dan ga ik meestal ook meer voor een GFE ervaring.

Oh ja zo vat ik het samen in mn hoofd en vandaar dat ik het zo deel, maar goed punt, bereik ik niets mee en komt miss raar over en dat is niet mn insteek.
Oh als dit gewoon je interne monoloog is fair enough, ik wilde gewoon even je verwachtingen temperen mocht je van plan zijn deze site als wetenschappelijke denktank in te zetten.

Oh dit heb ik ook! De raamdames die aardig tegen me zijn, daarvan weet ik dat ik niet zal klaarkomen en die vermijd ik altijd, heel vreemd haha.
Maar dan bedoel ik echt aardig, die dan vragen hoe het met me is en of ik een leuke week heb gehad. Of als ze veel praten ofzo, dan krijg ik meteen een vriendschappelijke vibe.

De stille sexy dames die je uitdagend aankijken, yes i'm in, dan heb ik er vaak meer zin in. Maar aardig en lief: nope dan verdwijnt bij mij de zin om ze lekker hard te neuken. Bij prive-ontvangst is dat wel anders want dan ga ik meestal ook meer voor een GFE ervaring.
En dan zeggen ze dat vrouwen vaak op bad boys vallen, omgekeerd gebeurt het ook zie ik nu!

Ga altijd voor 30 min GFE, met 1x finishen. Klaarkomen lukt altijd, soms is het wel eens wat lastiger. Komt dan vaak door hitte op de kamer (killing!), of dame die idd bij begin date té vriendelijk is, en een héle uitgebreide babbel met me doet (aan einde date graag dames ;)) Maar ook in zulke situaties finish ik, dames maken het dan trekkend/pijpend af. In mijn jongere jaren deed ik vaak vluggertjes bij de ramen, niet zelden met wat drank op, ook dan nooit problemen met finishen. Herinner me dat ik 1x ben weggegaan zonder klaar te komen, dame was 'vrij ruim' waardoor er geen gevoel was. Had natuurlijk moeten vragen me op andere manier te laten komen, maar ik was er op dat moment klaar mee.

Dat lief zijn vind ik wel leuk, maar doe dat leuke babbeltje maar aan het einde van de date. Als ik arriveer, zit ik toch in soort van focus 🤪 uitgebreide babbel dan over whatever wat leidt me dan af.
Ja eigenlijk is dat het! Aan het eind is het prima maar meestal krijg ik die vriendelijkheid aan het begin en dat vermindert mn zin enorm en daardoor ook dat ik terugkeer

Zo hebben we allemaal onze 'lijst die werkt'. 😃
Is zo. Is bij mij ook echt niet zo dat ik zwijgend binnen stap ofzo :ROFLMAO:Babbeltje is er ook altijd wel bij aanvang date, maar een wat meer uitgebreide babbel graag aan het eind van de date. Onlangs nog met een dame over haar nieuwe appartement in thuisland gehad. Foto's kreeg ik te zien op haar telefoon. Supertof dat ze dat even met me deelde ❤️ en fijn dat ze dit aan einde date deed.

Als beginneling ga ik niet stemmen.
Ik kwam namelijk in het begin nooit klaar, alleen de laatste 2 keren is het me wel gelukt om klaar te komen.
Met andere woorden, doordat ik het niet toeliet (in mijn hoofd) kan ik niet altijd klaarkomen.

Terug
Bovenaan Onderaan