Kom jij klaar tijdens een bezoek bij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

In hoeveel % van de bezoeken bij een dvp kom je minimaal 1 keer klaar?

• Totaal aantal stemmers
    354
Je bent nog jong zeker ? Gaat wel over als je wat ouder bent , en heb je ook meer controle er over
Bij mij juist andersom. Toen ik jonger was had ik daar veel meer controle over. Nu ik al wat op leeftijd ben lukt mij dat veel slechter en met een goed voorspel van de dame is het intiem veel te snel klaarkomen wat ik zeer jammer vind

Bij mij juist andersom. Toen ik jonger was had ik daar veel meer controle over. Nu ik al wat op leeftijd ben lukt mij dat veel slechter en met een goed voorspel van de dame is het intiem veel te snel klaarkomen wat ik zeer jammer vind
Ja! Want zo mis je natuurlijk wel een erg groot deel van de 'fun'!
Merkt trouwens dat vele DVP's het wel lekker vinden... als je als man wat meer controle hebt... en wat langer kan doorgaan!

Merkt trouwens dat vele DVP's het wel lekker vinden... als je als man wat meer controle hebt... en wat langer kan doorgaan!
Absoluut waar, behalve bij de ramen als je enkel €50,- betaalt, wat ik meestal doe. Ik kom namelijk beregeil altijd en dan red ik de 30 min niet eens🤣 - heb als regel echt minimaal 2 dagen (bij dames met zeer goede service, bij normale dames minimaal een week niet ejaculeren). Wel handig want als ik mezelf aftrek, dan weet ik dat ik de komende 2-7 dagen geen dvp zal neuken.

Absoluut waar, behalve bij de ramen als je enkel €50,- betaalt, wat ik meestal doe. Ik kom namelijk beregeil altijd en dan red ik de 30 min niet eens🤣 - heb als regel echt minimaal 2 dagen (bij dames met zeer goede service, bij normale dames minimaal een week niet ejaculeren). Wel handig want als ik mezelf aftrek, dan weet ik dat ik de komende 2-7 dagen geen dvp zal neuken.
Moraal van het verhaal: 'Ken jezelf'... and have fun!

Klopt Marco. Maar ik doe met mijn vaste dames altijd minimaal 1.5 tot 2.5 uur en dan minimaal 2x klaarkomen dan duurt het de 2e en eventueel 3e wel veel langer dus kan de dame ook optimaal genieten.

Kom altijd klaar. Alleen een jaar 15
Terug zat ik aan de anti deprisiva. Toen lukte t niet altijd. Maar vond ik niet erg als ik lekker geneukt had
Oef ja anti depressiva is een killer voor je libido. Goed om te horen dat jij hersteld bent, niet iedereen die dat gebruikt, hersteld ook daadwerkelijk als je stopt.

Een tijdje nadat t uit ging met mn vorige relatie was ik nogal depressief geworden en toen wilde mn huisarts me antidepressiva geven en toen heb ik vriendelijk bedankt en ben ik gwn volle bak gaan sporten en dvp's neuken in doublet: beste plek als je moet opstarten na een breakup. Daar zijn toch de meeste lieverds: de mama's en geleen pas later bezocht

Laatst bewerkt:
Beste anti-depressiva is sporten en dat het liefst ELKE dag. Ik ga zelf dagelijks een uur aan de gewichtenn en dan dagelijks 1 uur lopen. Veel sporten zorgt r ook voor dat ik t langer volhoud ☺️.

Het sporten in de gym is voor mn hoofd hart en longen en zorgt voor sterke spieren, maar het lopen en het liefst 1-2 uur per dag houdt je ontspannen en slank want lopen is beter voor vetverlies/ behoud van lage vetpercentage dan hardlopen.

Laatst bewerkt:
Een enkele keer vroeger in het begin van mijn wandelcarriere, maar daarna geen last meer van gehad. Merk wel als ik alcohol op heb dat het dan wat langer duurt en er wat meer moeite gedaan moet worden.
Tsja... zaak is om géén alcohol OP te hebben... maar samen een fles bubbels te kraken! Word je beiden een beetje 'tipsy'... en vooral een stuk geiler!

En... de meeste DVP's kunnen een goeie fles bubbels trouwens best smaken!

Tsja... zaak is om géén alcohol OP te hebben... maar samen een fles bubbels te kraken! Word je beiden een beetje 'tipsy'... en vooral een stuk geiler!

En... de meeste DVP's kunnen een goeie fles bubbels trouwens best smaken!
Als die dvp die dag al eerder enkele klanten had, en telkens een fles bubbels moest kraken, denk ik niet dat zij eenzelfde ervaring zal hebben dan de nog nuchtere klant... Die DVP wordt zogezegd geil voor verschillende 'lieven' op zo een werkdag hoor. Jij bent natuurlijk haar speciale klant, net zoals al die anderen :) That's life... :)

Terug
Bovenaan Onderaan