Kom jij klaar tijdens een bezoek bij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

In hoeveel % van de bezoeken bij een dvp kom je minimaal 1 keer klaar?

• Totaal aantal stemmers
    348
Bij mij juist andersom. Toen ik jonger was had ik daar veel meer controle over. Nu ik al wat op leeftijd ben lukt mij dat veel slechter en met een goed voorspel van de dame is het intiem veel te snel klaarkomen wat ik zeer jammer vind
Ja! Want zo mis je natuurlijk wel een erg groot deel van de 'fun'!
Merkt trouwens dat vele DVP's het wel lekker vinden... als je als man wat meer controle hebt... en wat langer kan doorgaan!

Merkt trouwens dat vele DVP's het wel lekker vinden... als je als man wat meer controle hebt... en wat langer kan doorgaan!
Absoluut waar, behalve bij de ramen als je enkel €50,- betaalt, wat ik meestal doe. Ik kom namelijk beregeil altijd en dan red ik de 30 min niet eens🤣 - heb als regel echt minimaal 2 dagen (bij dames met zeer goede service, bij normale dames minimaal een week niet ejaculeren). Wel handig want als ik mezelf aftrek, dan weet ik dat ik de komende 2-7 dagen geen dvp zal neuken.

Absoluut waar, behalve bij de ramen als je enkel €50,- betaalt, wat ik meestal doe. Ik kom namelijk beregeil altijd en dan red ik de 30 min niet eens🤣 - heb als regel echt minimaal 2 dagen (bij dames met zeer goede service, bij normale dames minimaal een week niet ejaculeren). Wel handig want als ik mezelf aftrek, dan weet ik dat ik de komende 2-7 dagen geen dvp zal neuken.
Moraal van het verhaal: 'Ken jezelf'... and have fun!

Klopt Marco. Maar ik doe met mijn vaste dames altijd minimaal 1.5 tot 2.5 uur en dan minimaal 2x klaarkomen dan duurt het de 2e en eventueel 3e wel veel langer dus kan de dame ook optimaal genieten.

Terug
Bovenaan Onderaan