Koppel hoort 25 jaar celstraf eisen..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JokePrive

Meubelstuk
DVP
Supporter
Forumpionier
3.695
01/07/21
13.390
Site
Koppel hoort levenslange straf en 25 jaar cel eisen voor moord op twee mensen


Daar heb ik ooit mee samengewerkt he? Ongelofelijk dat zij/hij dit heeft gedaan. Blijkbaar doet drugs je intelligentie slinken...
 
Koppel hoort levenslange straf en 25 jaar cel eisen voor moord op twee mensen


Daar heb ik ooit mee samengewerkt he? Ongelofelijk dat zij/hij dit heeft gedaan. Blijkbaar doet drugs je intelligentie slinken...
Dat is wel even schrikken Joke.
 
Ik wist het al eventjes Rony, maar dit kwam vanavond ook op het nieuws.

Maar je moet wel ongelofelijk koekoek zijn in je kop als je reageert dat het het waard was. Je vermoord samen 2 mannen, gaat met geld smijten van 1 vd slachtoffers en dan is dat prima in hun ogen.

Dat soort lui mogen ze voorgoed opsluiten en de sleutel weggooien.
 
Ik wist het al eventjes Rony, maar dit kwam vanavond ook op het nieuws.

Maar je moet wel ongelofelijk koekoek zijn in je kop als je reageert dat het het waard was. Je vermoord samen 2 mannen, gaat met geld smijten van 1 vd slachtoffers en dan is dat prima in hun ogen.

Dat soort lui mogen ze voorgoed opsluiten en de sleutel weggooien.
ik zag het vandaag langs komen Joke, bij het nieuws.
Ik vond het allemaal nogal raar, ze hadden die man vermoord en die lag nog gewoon in zijn bed, terwijl de vrouw gewoon mannen ontving in het huis van de vermoorde man.
Die sporen toch niet.
Je hebt groot gelijk, gooi de sleutel maar weg
 
Zekers! Deed er gangbangs mee en heb haar een hoop keren verdedigd naar mannen toe.

Ze zei ooit tegen mij dat ze net zo'n type was als Raven v Dorst, dus niet een trans! En dat moest ik telkens uitleggen aan al die mannen die bij mij kwamen klagen. Reuze vermoeiend.
 
Zekers! Deed er gangbangs mee en heb haar een hoop keren verdedigd naar mannen toe.

Ze zei ooit tegen mij dat ze net zo'n type was als Raven v Dorst, dus niet een trans! En dat moest ik telkens uitleggen aan al die mannen die bij mij kwamen klagen. Reuze vermoeiend.
Die Raven van Dorst vind ik ook een eng figuur sorry dat ik dat zeg, maar wat is ze eigenlijk ? een Trans?

Iets anders Joke, ik keek even op je site, zit je inmiddels al op de achterdam in Alkmaar of nog niet?
 
Officieel is Raven een tweeslachtig persoon: hermafrodiet
'S' zei dat ook te zijn.

En nee ben nog steeds niet in Alkmaar, moet echt daar snel heen. Maar ben ook afhankelijk v Cor, die wil altijd weten waar ik mijn diensten aanbiedt. En die werkt nogal veel...
 
Die Raven van Dorst vind ik ook een eng figuur sorry dat ik dat zeg, maar wat is ze eigenlijk ? een Trans?

Iets anders Joke, ik keek even op je site, zit je inmiddels al op de achterdam in Alkmaar of nog niet?
Raven is wat mij betreft één van de leukste tv-persoonlijkheden, oprecht en lekker direct, daarnaast is het ook nog eens een geweldige muzikant.

Off-topic maar omdat er een vraag over werd gesteld, Raven is geen trans maar een intersekse, de i in lhbtqia+, wat in de volksmond nog wel eens hermafrodiet wordt genoemd maar niet helemaal de juiste benaming is.
 
Officieel is Raven een tweeslachtig persoon: hermafrodiet
'S' zei dat ook te zijn.

En nee ben nog steeds niet in Alkmaar, moet echt daar snel heen. Maar ben ook afhankelijk v Cor, die wil altijd weten waar ik mijn diensten aanbiedt. En die werkt nogal veel...
Ik begrijp het. ik was alleen benieuwd.
fijn weekend
 
Raven is wat mij betreft één van de leukste tv-persoonlijkheden, oprecht en lekker direct, daarnaast is het ook nog eens een geweldige muzikant.

Off-topic maar omdat er een vraag over werd gesteld, Raven is geen trans maar een intersekse, de i in lhbtqia+, wat in de volksmond nog wel eens hermafrodiet wordt genoemd maar niet helemaal de juiste benaming is.
Dank voor de toelichting.
 
Doodstraf werkt in de praktijk bar slecht. Gezien het aantal mensen dat de USA al heeft omgebracht van wie later bekend werd dat ze niet schuldig waren aan hetgeen ten laste was gelegd kun je stellen dat het systeem al zelf heeft aangetoond te falen. Ook zitten kandidaten voor de doodstraf door allerlei oorzaken vaak vele jaren, soms tientallen jaren, in de dodencel, hetgeen peperduur is. Voorts zijn de middelen om iemand keurig netjes en fotogeniek om het leven te brengen beperkt en worden de middelen vaak knullig ingezet waarmee het land zichzelf voor schut zet.
Dat lijkt mij niks voor ons Nederland waar eigenlijk alles toch ongelooflijk veel beter is geregeld dan in het buitenland.
 
Blijkbaar doet drugs je intelligentie slinken...
Inderdaad en het doet letterlijk iets met je brein. Met name de poedersnuivers, dat merk je op een bepaald moment als ze paranoïde worden.
Doodstraf werkt in de praktijk bar slecht. Gezien het aantal mensen dat de USA al heeft omgebracht van wie later bekend werd dat ze niet schuldig waren aan hetgeen ten laste was gelegd kun je stellen dat het systeem al zelf heeft aangetoond te falen.
Exact mijn idee. Fouten zijn dan onomkeerbaar.
De rechtsgang is anders in USA dan hier.
Gelukkig wel. Schuld bekennen in ruil voor een lagere straf. Zoiets moet je toch tegen de borst stuiten als je terechtstaat terwijl je daadwerkelijk onschuldig zou zijn. (niet zoals de personen uit dit bericht)
 

Ik zweer dat ik die (profiel) foto eerder heb gezien op internet. Heeft dat mens ergens nog een twitter ofzo staan?



Ja dus.


En de ander.

Nja - dat wil je toch niet in huis halen ook?
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan