Koppel hoort 25 jaar celstraf eisen..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
"Berijkt" .... xD

Jonge jonge jonge. Nou ja nu mag ie zich troosten met levenslang. Ga er maar vanuit dat beide dat gaan krijgen. In mijn kringen kent men dat meisje of hermafrodiet, wat het ook is ook en het verbaasd sommige ook niet.
 
In dit geval is het appeltje eitje met wie die bankrekening(en) leeg heeft staan trekken - beide staan meerdere malen vol in beeld en ook telefoonverkeer zal wel hebben uitgewezen op voorgaand contact. Nee joh die mensen zijn ziek en dienen uit de samenleving worden getrokken. Stelletje mislukkingen. Berijkt??
 
Raven is wat mij betreft één van de leukste tv-persoonlijkheden, oprecht en lekker direct, daarnaast is het ook nog eens een geweldige muzikant.
Ja ze heeft zich goed in het tv wereldje weten te werken. Sucesvoller dan haar muziekcarriere. Die begon in Barry Hay's ontdekking Bad Candy. Vervolgens snel uit deze meidenband en verder gegaan als Elle Bandita. Heb haar gezien op een festival. Haar repertoire was niet zo aan mij besteed.
Op tv is ze ook uiteenlopend. Panellid Wie van de 3, zoekt met haar oldtimer mensen die 's nachts nog niet in bed liggen, ontvangt gasten op' haar' boerderij. Dat kijk ik afhankelijk van de gasten en haar reportages over de nacht kijk ik altijd.
 

Bijlagen

  • original.jpg
    original.jpg
    62,9 KB · Weergaven: 27
  • 3693848735_16ea080b99_o.jpg
    3693848735_16ea080b99_o.jpg
    94,2 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
Sucesvoller dan haar muziekcarriere. Haar repertoire was niet zo aan mij besteed.
Ik zag them voor het eerst rond 2006 die toen nog solo met gitaar en drummachine optrad, slechts gekleed in hotpants en pasties. Later heb ik them nog vele malen gezien met o.a. The Riplets, daarna weer met band als Ella Bandita en uiteindelijk met Dool. Toevalling gisteren nog het live album gekocht van hun show in Armenius waar ik zelf ook bij was.

Ik ben zelfs nog eens een keer met mijn toenmalige vaste DVP naar een optreden van Dool geweest.

Succesvol is natuurlijk een relatief begrip, ze spelen misschien niet in de aller grootste zalen van Nederland maar als je kunt leven van iets waar je gelukkig wordt, vind ik dat succesvol. Ik las dat hun voorlaatste album 9e heeft gestaan in de Duitse album top 100, ook niet slecht.

Van haar tv shows zijn Nachtdieren en Boerderij van Dorst wel mijn favorieten.

Maar goed, weer terug naar het topic. :)
 
Er zitten toch wel wat draadjes los bij die twee. Als je zelfs een stoffelijk overschot in de woning laat liggen...

Er zit een bepaald deel in de seksbranche wat er eigenlijk helemaal niet zitten moet. Een soort onnatuurlijk iets wat z'n plek gewoon niet verdiend. Met alle respect naar hermafrodieten, maar de paar die ik gezien, gehoord of een keer gezien heb, heb ik nooit een hoge hoed van gehad. Vaak gaat zoiets gepaard met (enorme) mentale problemen. En dat wil je niet bij klanten hebben. Daarom dat ze ook in het zwarte circuit actief waren.

In zulke gevallen is het wachten tot het een keer goed fout gaat, zoals deze keer. Ik heb het vonnis afgelopen week gelezen en denk dan bij mezelf, eindelijk. De straf doet recht aan het leed of ellende dat naar anderen toe veroorzaakt is. Dat staat perk.

Ik ken ook andere mensen die heel even hebben samengewerkt; staan perplex van de ziekelijkheid die hier te pas kwam. Bah.
 
Ook apart dat een man die het maatschappelijk / financieel helemaal heeft gemaakt juist op zoek was naar gore gewelddadige gekkigheid in de marge.
SM komt in alle kringen voor (hoe groter de geest, hoe groter het beest) maar dient bij voorkeur met betrouwbare figuren in een betrouwbare omgeving te worden uitgevoerd.
 
Koppel hoort levenslange straf en 25 jaar cel eisen voor moord op twee mensen


Daar heb ik ooit mee samengewerkt he? Ongelofelijk dat zij/hij dit heeft gedaan. Blijkbaar doet drugs je intelligentie slinken...
Het schijnt dat hitler een hele gezellige tafelgenoot en attente vriend was en Stalin een echte familieman. ook slechte mensen hebben vrienden die ze anders kennen. Niemand is alleen maar slecht.
Het lijkt me een hele grote mindfuck voor die mensen. Erg moeilijk te bevatten. Ook voor jou in dit geval, Joke. Nare gedachte :(
 
Daar is ook helemaal niets op tegen maar een man in zo'n positie hoeft het niet in de marge op te zoeken bij wat halve gare aso's.

Precies... Als je het doet blijf dan bij echte professionals... En haal dit soort low life's of laag op de rang binnen de samenleving helemaal niet naar binnen.

Het is toch van de zotte 2 moorden te hebben gepleegd, om vervolgens op rekening van een ander hotels te gaan boeken, drugs/drank te consumeren en doen alsof je niet gepakt gaat worden.
 
In een tijdschrift stond ooit een artikel over iemand die bij toeval ontdekte dat ze een nieuwe of vervangende creditcard had moeten krijgen per post, maar die was per ongeluk bij de buren bezorgd.
Slechter kon ze het niet treffen, want dat gezin dat daar woonde had al op te grote voet geleefd en ging zich in een paar weken tijd flink te buiten aan dat wat dus aan hun buurvrouw toebehoorde.

Die dachten blijkbaar ook dat ze tot in het oneindige hun gang konden blijven gaan.
 
Nog meer mensen zonder geweten binnen de seksindustrie zijn zij die werken voor sexdatingsites. Niets anders dan mannen aan het lijntje blijven houden maar nooit afspreken, alleen maar zorgen dat er credits gekocht worden.
 
Misschien is het beter om dit in een ander topic te plaatsen, want dit topic gaat over een stel die 2 kerels hebben vermoord. Dat is erger dan de boel besodemieteren via dating apps om credits te verdienen.
 
Misschien is het beter om dit in een ander topic te plaatsen, want dit topic gaat over een stel die 2 kerels hebben vermoord. Dat is erger dan de boel besodemieteren via dating apps om credits te verdienen.
Zoveel is duidelijk, het was ook meer om te duiden dat er van die lui zijn met een kronkel in hun hoofd, waarbij het een enkele keer te ver doorschiet, zoals hier.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan