Algemeen krashzoneparties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus bij wifesharing wel?
Kan je niet binnen indien geen kostuum?

Deze mail in mijn box
Zoals jullie weten gaat alles door in Club Buddha, Antwerpsestraat 420, te Boom (Bij Antwerpen).
Op wandelafstand (Acacialaan & spoorweglaan) is er voldoende en discrete parking. (Zie plannetje in bijlage)
In de club zijn er ruim voldoende lockers (waar je je spullen veilig kan achterlaten) en er zijn ruime douches met meer dan voldoende handdoeken.

Vanwege het grote succes en groot enthousiasme van onze Februari en Maart editie, hebben we ervoor gezorgd dat er opnieuw verschillende gynochairs en fuckbenches aanwezig zullen zijn, verspreid over de club. Ooit wel eens gehoord van het begrip kettingneuken, en dat alles eventueel geblindoekt en vastgebonden (dat laatste mag, moet niet)?
Dit is je kans om deze fantasie van je bucketlist te halen

Zoals steeds openen we onze deuren om 20h00, en houden een receptie/kennismakingsronde tem 21h00. Rond 21h00 verzoeken we iedereen om in sexy/kinky lingerie deel te nemen aan het actieve gedeelte van ons feestje.

Dresscode tijdens de receptie-ronde is een donker kostuum voor de heren, en een mooie cocktailjurk voor de dames. We zullen hier streng op toezien, en geen uitzonderingen toelaten. Een sexy maskertje om het allemaal nog wat spannender te maken wordt geapprecieerd. Tijdens het spel verwachten we iedereen in crazy/sexy/kinky outfits, en rekenen op de dames om ons te durven verrassen met geile catsuites en high heels. (WE GAAN STEEDS STRENGER WORDEN OP DE DRESSCODE - GRAAG HET CONCEPT RESPECTEREN)
 
Volgens mij staat dit los van de feestje bij Krashzoneparties.

Ik vind het ook totaal belachelijk om dit als dresscode op te leggen...
Waarom? Omdat gewoon bij binnenkomst aan te hebben en als de actie begint het weer uit te trekken.
 
Degene die een feestje organiseert bepaalt de regels. Ik begrijp de sfeer wel die ze willen creëren; chique dames én deftig geklede mannen om dan te evolueren naar een slut-party waar alles kan. Ik kan me voorstellen dat dit voor velen opwindend is. Trouwens, als je je niet kan vinden in de regels die ergens gelden blijf je toch gewoon weg? Als je bvb. reist naar een land pas je je toch ook aan aan de daar geldende regels? Anders blijf je daar best weg óf je belandt in de gevangenis 😉.
 
Iemand gisteren toevallig naar de dogging editie geweest? Wat kan er zoal?
Ik was aanwezig, degene die er niet bij waren hadden ongelijk🔥🔥🔥
Om eerlijk te zijn, te weinig volk en echt ze verdient veel meer, want ze is werkelijk een geil sletje, waarbij alles kan🤩, daar kan je bij de meeste dvp enkel maar van dromen.
Ze geeft zich werkelijk voor de volle 100% en niets is te gek voor haar.
Hopelijk komen ze volgende keer werkelijk, degene die reageerde met een 👍, dus heren kom van achter jullie televisie want dit is zoveel leuker😉

Bedankt M en Mops, jullie zijn schatjes🥳
 
Al 2 keer gedaan superzalige vrouwen daar zeg.
Die Yuliette en Bianca zijn de max onverzadigbaar volgens mij.
Enkel spijtig dat het nu samenvalt met een top affiche in de koleblomme en beide savonds zeg anders was ik zeker mee de Bday van Yuliette komen vieren maar volgend feestje kom ik langs.
 
Dus je komt niet meer?

Wat maakt die Foxxxy zo bijzonder, ik bedoel, zoveel lees je er toch niet over hier?
Foxxxy is ook een echte parel en wel degelijk zeer bijzonder🔥🤩.
Moest je ze nog niet aan het werk gezien hebben, ik zou zeggen waag je kans bij een volgende keer en waarschijnlijk ga je mij gelijk geven🙃.

Ze is niet alleen een knappe beauty maar ook nog eens super sympathiek en buitengewoon onverzadigbaar.
Ophouden en even pauzeren, vergeet het maar, dat is buiten Foxxxy gerekend!
Oh ja, en echt gek op zaad, het maakt haar niets uit waar😜
 
Ik vind 2 drankjes echt ronduit belachelijk.. hoeft geen alcoholische dranken te zijn maar komaan. Ne cola, water, … dat is nu toch ook de wereld niet als je tenslotte 150€ betaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan