Algemeen krashzoneparties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Max Hier,

Excuses voor ongemak, Agenda staat offline, maar wellicht heeft een aantal onder jullie de oude link ook nog. Ik doe het nodige om alle verwarring tegen te gaan.
De dogging whatsapp groep geeft veel privacy klachten, men claimt dat iemand de nummers van de deelnemers zit te benaderen. Maar geen zorg, zodra er events zijn, is de groep (tijdelijk dan weliswaar), weer in no time geheractiveerd.
 
Ook aanwezig, vorig jaar was het al een top feestje maar als ik zie wat er nu allemaal op ons afkomt op 20 juli…
Dit wordt een bangelijk hete party met zoveel geile vrouwtjes🔥🤩
De eerste lading is gereserveerd voor mijn favoriet😘 maar het wordt een verdomd moeilijke keuze, bij wie ik mijn volgende 💦💦💦 ga moeten achterlaten🥵.
Ik ga ze alvast ruim op voorhand beginnen opsparen en ze de juiste voeding geven🙃.
 
leuk Max dat je terug opstart en he blijft ongeveer in dezelfde regio maar persoonlijk denk ik niet dat club divine daar geschikt voor is maar ik weet ook dat er niet veel alternatief is
have fun en tot een bezoekje
 
3 keer in club Divine geweest de kamer op zolder is netjes enkel de douche is klein dat word aanschuiven
De benedenruimte is groot
Maar idd ik dat club Divine niet zo geschikt is voor zo een megaevenement
 
Goedemiddag, ben ook wel enigszins verrast dat Divine omschreven wordt als "een groot pand met discreet buitenzwembad en meer dan 1000 m2 speelplezier". Ben er in het verleden (pré Corona) ook meerdere keren geweest. Zijn er boven (op zolder) wel speelruimtes (kan ik mij niet (meer) herinneren? De centrale speelruimte binnen is 'een soort van open kelder' (nooit elders gezien) en er zijn gloryholes (dat dan weer wel). Buitenruimte incl. zwembad is wel een meerwaarde, maar is in mijn beleving ook niet bijzonder groot. Aantal douches is redelijk (ik meen 2 of 3). Die 1000 m2 zou ik toch nog eens nameten ... Een voordeel is weer dat het vanuit Nederland beter aan te rijden is dan Boom.
 
helaas kom ik uit Frankrijk, dus het is niet mogelijk om met je te carpoolen, maar het zou een genoegen zijn geweest
Ik kan me voorstellen dat vrienden van het forum met je kunnen carpoolen
Dank aan een ieder die dit opperde, maar zelfs als iemand me al een lift naar Rotterdam zou kunnen geven zou dat spaak lopen op het feit dat ik 1,5 uur na afloop van de GB al op mijn werk moet zijn.
 
Ik was erbij en meteen ook mijn eerste bezoek aan Divine.
Bij binnenkomst een lachend gezicht en een stevige 🤝 van Max, ja die was even uit het oog maar zeker niet uit het ❤️😘.
Iedereen is van vlees en bloed en wie ervaart er al eens geen dipje maar hij staat en is er weer voor ons, samen met een legertje super geile Bunnies💥.

De eerste was ik alvast niet deze keer, aangezien de affiche zat het er aan te komen dat er redelijk wat volk ging zijn.
De eerste geruststelling, ons wondertje Juliette liep mij tegen het lijf💋, duidelijk zichtbaar in vorm🤩💪.
Niet veel later was ook Bianca 💋 en Anal Angel🤪 te spotten, dus het ging wel goed komen.

Nu toegegeven de eerste 2 uren was het bijzonder druk bij de dames🥵. Eigenlijk zou er een soort van code moeten bestaan onder de deelnemers…
Zie je, of tel je ongeveer 10 man rond een dame, wat al meer dan een behoorlijk aantal is, besef dan aub dat het geen zin heeft om jullie als 11ste man er nog tussen te drummen om je kans te grijpen.
Wacht geduldig af, er volgen heus nog kansen genoeg later op de avond, nuttig een drankje, doe een praatje en geniet visueel als dit je ding is.
Ik weet het, we lopen allemaal onze piemel achterna maar het zou in eerste instantie een pak aangenamer zijn voor de dames, ook zij moeten ademen, dus even niet aan onszelf denken nu🥳.

Voor mezelf deze code toch maar toegepast, na een klein uurtje zag ik wel een gaatje bij Juliette, lekker even binnen wippen, de deur stond toch op een klein kiertje😜. Wat blijft dit toch een fenomenaal en buitengewoon wondertje❤️, het wordt hoog tijd dat we daarvoor eens een Award gaan uitreiken!

I know, praatjes vullen geen gaatjes maar ook dit kan leuk zijn met het juiste gezelschap, nog altijd vrij druk dus. Praatjes maken kan ook in een discrete tuin, wat een leuke plus is aan de club👍.
We zijn ondertussen dik 2 uur verder en de kreten van Juliette teisteren de rust in de tuin😂.

Genoeg gebabbeld, tijd voor actie maar eerst nog een pintje of toch niet, want bukkake slut Bianca zit op de knietjes aan de bar met al een pak zaad op haar geil gezichtje en tieten🔥🔥🔥.
Er wordt opnieuw een lading gelost op haar tong, dus die plaats kwam vrij. Haar hoofd werd door haar man, duidelijk naar mijn richting geduwd en niet veel later lagen mijn zaadjes op haar tong👅💦💥, als een volleerde slet, leidde ze met haar vingers het overtollige zaad naar haar mondje. I ❤️ it🤪!!

Toch maar even bekomen nu🥵 en daar was wel tijd voor, aangezien het nog altijd behoorlijk druk was.
Ik had gehoopt om de vleugels van Anal Angel te spotten, mijn kijker stond alweer klaar maar helaas, te druk.

Nu, ik ben behoorlijk sociaal aangelegd, weer even aan de praat dus.
Nog een dikke 30min. te gaan maar die gingen we niet vol kletsen.
Juliette was nog even dorstig als bij de aanvang van het feestje💪.
Een 6tal mannen hadden nog wel wat 💦💦 in voorraad, hup een laatste rondje, wachten loont!

Een Krasher loste zijn spul op de buik van Juliette, ja ieder zijn ding natuurlijk maar ik had opgemerkt dat ze net daarvoor haar tong uitstak, dus ze had het liever in haar mondje gehad maar daar konden we nog verandering in brengen, er was nog niets verloren van het zaad😜
Even met de vingers in de pap roeren en hopla, haar mondje binnen, bijna was ik een vinger kwijt, gulzig sletje👉🔥🔥🔥🔥.
Ja jongens, sorry maar dit is dus ten volle Krashen, daar komen we voor en het houd onze naam Krashers, in ere!
Ondertussen zat ik met mijn klokjes, bovenop haar gezicht en bood ze heel gastvrij haar tong aan👅, niet veel later werkte ze speels mijn laatste lading naar binnen😋.
Ze heeft een ongeziene honger naar zaad, dat is het enige waarmee je haar op dat moment kan bedanken, en een tongzoen als afsluiter🤪🔥.
Twee Krashers hadden het kort nadien ook begrepen, haar mondje dient gevuld te worden, om haar honger te stillen🙃.
De laatste 2 stonden klaar om haar af te blussen maar ik ging voor het zekere en beloonde haar kutje alvast met een ijsblokje.

Ondanks de drukte, heb ik weer een leuke avond mogen beleven, het was na afloop weer lekker napraten😘.
Nu vrijdag loert er alweer een geil feestje om de hoek…
Bedankt Krashzone, dat je er terug bent voor ons❤️. Bedankt Bunnies❤️.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan