Algemeen krashzoneparties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Best wel een geile party namiddag
Moeilijk voor mij ik ga voor avond editie
Ik was de dogging editie aant volgen via WhatsApp.
Best wel opwindend. Elke dag paar berichten en foto's over plaats en Mobs
Dan 2 uur voor de start alles opzeggen met de uitleg dat het namiddag al druk was is wel heel makkelijk.
Slechte zaak voor organisatie.
Ook wel interesse hierin? Waar kan ik info vinden voor de dogging?
 
Even een kleine toelichting, voor degene die mijn review ivm het feestje van 07/04 al gelezen hadden.
Wel, ik vond dat het beter kon, dus heb het bericht zelf verwijderd maar wil wel graag terug mijn ervaring met jullie delen.

Vrijdag 07/04 feestje van de Krashzoneparties🔝, met een geplande act uit de film: From Dusk till Dawn.

De locatie zoals vertrouwd: Buddha Club Boom🔝,de arena werd denkbeeldig ivm de act, omgedoopt tot Titty Twister!

De verleiding was groot en mijn karakter was weeral te zwak, om dit feestje te laten passeren zonder mijn aanwezigheid.

Het relaas van een leuk feestje:

Zoals gewoonlijk en ook opgemerkt door Juliette, weeral bij de eerste binnenkomers.
Geen Louboutin heels voor Juliette, als ze in vorm is komt ze op haar "sletsen" en lach er maar mee, ik heb er een zwak voor😘. Dit alleen al maakt haar zo uniek en gewoonweg girl next door🔥!
Ja, wel op high heels een volgende binnenkomer Bianca🔥, vergezeld van haar vriend en ondertussen ook Mops gespot🔥. Dus 3 hete vuurtjes, het zal me weer een feestje worden…

Even snel de verplichte test ondergaan en jawel, de vergunning om mee te spelen is binnen!
Omkleden ja lap, ik kan het weer niet laten, tetteren hé met een sympathieke kerel uit het Gentse...
T'zijn goei dIe van Gent, ken er nog zo een paar😉. Tijd voor te feesten zeker?

Oh, Juliette in verrassend en passende tenue, deze keer wel op high heels en met de tieten bloot, ze zorgt toch altijd nogal voor ons hè🥳.
De verbazing bij de nieuwkomers is steeds groot wanneer ze haar zien verschijnen. Die wordt alleen maar groter wanneer ze spontaan en iedereen persoonlijk verwelkomt, ja ook dat is Juliette.

Daar zijn de eerste echte beats en dan zijn er echt veel paarden nodig om haar te temmen. Dat zullen er in totaal een dikke 30 geweest zijn maar ze krijgt ze wel afgewerkt, maak jullie geen zorgen.
Al haar gaatjes zijn hiervoor beschikbaar.
Oei wat hoor ik daar een kreet, daar zorgde een BBC voor, die even droog op anale verkenning ging bij Juliette, ocharme meisje toch🥲.
Kom tis goed geweest, ik zal de pijn verzachten en ze was er opmerkelijk van aan het genieten.
Verdomme, het zit er aan te komen ik voel het, alsof ik terug werd ondergedompeld in het doopvont maar deze keer wel met het besef dat het leuk kan zijn.
Spontaan stond mijn lul onder druk van een geweldige straal, die bijna zeker een meter ver reikte💦.
Het is mij gelukt, haar doen squirten tijdens het neuken, ✅ erbij😉!

Wat wil je, duidelijk tijd voor een douche en een drankje, dacht ik. Kom ik uit de douche, wie zit daar op haar knietjes…, Bianca. Nee, niet om ons ten huwelijk te vragen maar om ons zoals een echte slet leeg te melken👅💦💦.
Yes, rondje bukkake waarbij ze werd aangemoedigd door haar vriend👊, echt mijn laatste druppel werd er uitgezogen. Really an amazing slut and cum addicted!!

Douche en toch maar even een drankje graag🥵.
Wat een bloedmooi en onverzadigbaar wonder😘, de ene zak na de andere wordt met haar hulp leeg gemaakt, vergeet niet te ademen meisje!
Nee, toch moe? Ze gaat op haar rug in de zetel liggen, niet voor een namiddag dutje maar gewoon om comfortabel verder te neuken.
Braaf en genietend sta ik erbij, zeg maar…, zoals een voyeur. Oei, dat braaf veranderd snel, ik heb een foutje opgemerkt van een mede Krasher en ik zag het ook aan haar gezichtje😢.
Heren, probeer om jullie zaad niet te verspelen op haar buik! Indien je niet in haar wil klaarkomen, heeft ze het graag in haar mondje.
Nu, daar maken we zeker geen scène van maar wel even een geil en vuil showtje. Ik reikte haar een helpende vinger om zijn zaad van haar buikje te wrijven en in haar mondje te stoppen.
Fuck, ik was mijn vingers bijna kwijt, zo gulzig om zaad🔥🤩.

Genoeg van dat comfort, hup op de matras en terug met de beentjes in de lucht! Het zat er aan te komen ook deze keer zou het een verloren strijd worden. Winnen van haar💪…, ik denk dat de Lotto meer kansen bied op geluk🙃.
Maar het geluk lag vrijdagmiddag toch gewoon bij ons, niet? Mijn geluk kon in ieder geval niet meer op…, aandachtig als ik was volgde ik haar terug naar de zetel.
Daar presenteerde ze zich doggy, even geen concurrentie, snel naar binnen voor dat het te laat is.
Blijkbaar gunde ze mij toch iets of wat rust en pakte ze de bewegingen zelf over, mijn eikel floepte er telkens net niet uit🔥.
Ja, terug dat gevoel, komaan toch niet weer? Jawel, terug prijs, Juliette jij bent een squirt wonder en het geluk lag blijkbaar ook een beetje aan mijn kant vandaag, weeral een ✅.

Wat kan het leven toch zwaar zijn maar oh zo verrassend.
Terug uit de douche, wie staat daar te druipen aan de bar, de onaangekondigde en onvoorspelbaar geile Mops, dus even aanschuiven!
Wat kan die 🔥🔥uit de hoek komen, zo heet dat ik haar uiteindelijk mee helpen blussen heb💦.

Ja, daar is ze, Juliette boven op de toog met de aangekondigde act.
The taste of beer in combination with your foot was amazing and fucking hot!!
Ga het maar uitleggen, thuiskomen met een boxer zeik nat van het bier🤪, gelukkig kan ze er met leven.

Even naar de locker om een propere boxer en nu echt tijd voor wat rust en een "persoonlijk drankje" van Juliette maar echt persoonlijk…, aangeboden door haar zelf als een volwaardig sommelier.
Al snel lokte de fles aandacht bij een kenner.
Oh, mag ik ook even wat vodka? Tuurlijk maatje… Ja, je hebt het zitten, eeuwig verbonden.
U hebt net mijn pis gedronken🤣🤣🤣, echt hilarisch!!
Het zou kunnen dat ik het al vernoemde🙃maar zoals haar bestaan er geen twee🤩😍!!
Kom genoeg gezeverd, spank mijn kont!! Zelf met 2 tegelijkertijd en plezier dat ze had.

Het feestje liep op zijn einde maar de dames hadden er blijkbaar nog even niet genoeg van.
Bianca zat weer op de knietjes, die wordt werkelijk zo geil van de smaak van zaad, ongezien😳. Zo geil dat ze spontaan haar kontje aanbood om te neuken, damm wat een lekker nauw gaatje.
With the permission of her friend. Thanks👊!!
Helaas de meeste druk was er af, volgende keer begin ik hier iets vroeger aan✌️.

Ik zou mij wel geamuseerd hebben zeker😛.
Voor degene die twijfelen, dit was geen liefdesverklaring aan Juliette maar gewoon een korte beschrijving van het 8ste wereldwonder😍🤩🥳.

Bedankt aan alle aanwezige, de sfeer onder de mannen zat echt goed!
Met een bijzondere dank voor zij die erbij waren met de after talk, altijd geweldig leuk!


Op de tv was toch niets en daar val ik van in slaap…, vandaar dit relaas.
Het zou een wonder zijn moest hij meelezen maar je weet nooit. M. Alloo, als U op zoek bent naar het iets ruigere…, al vrees ik voor de reacties van preuts Vlaanderen😂.


See you soon Krashers!
 
Laatst bewerkt:
Is dat altijd 150€ of schommelt de prijs naargelang de dames en het aantal dames dat aanwezig zal zijn?

Moet men zich inschrijving of gewoon afkomen (maar met risico dat het volzet is)?
 
Let's take a look back at Friday evening (Wifesharing). It was another great success. It's all been in the details. Each actor played his role wonderfully and it was a pleasure to participate.

Beautiful women, handsome guys, super sharing couples.

I loved the smooth start of the evening ... A few drinks to get in the mood, get to know each other, discover beautiful faces, see the ladies already hot.

The start of the games was made after the usual speech of the organizer Max by the magnificent Bianca accompanied by a superb German who came on purpose for the event. A real treat for Bimbos lovers with oversized tits, swollen lips, eye-catching lingerie and Louboutin high heels.
It was a wonderful lesbian show before the 2 beautiful gentleman invited them to take care of her intensely.

The evening was launched and all the beautiful women present gave themselves without restraint in front of their husbands, with their husbands, ... depending on everyone's game.

Very beautiful ladies were also in great shape and made us sperm again & again ... thanks to Juliette, Bo, Candy and all the beautiful wives offered


The Cub Buddha (boss & staff) at the top. Good atmosphere, friendly, multicultural with guests coming from far away for some. A great success to come back again & again
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag weer eens naar budha geweest…
Ja mannen wat een feest het was wifesharing en of er werd gedeeld !
Yulliette was weer van de partij en hoe ?! Onverzadigbaar …
En dan mijn favoriet Bianca .. wat een vrouw echt genieten , een keer of 3 en geweldig gepijpt als je er vriendelijk mee omgaat is ze nog losser ..
eten en drinken aanwezig heel de avond en een hele goede verhouding mannen vrouwen
Wat een feest singer daar toch altijd !
Tot snel
 
Terug
Bovenaan Onderaan