Algemeen krashzoneparties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb wel zin in de gangbang nu donderdag. Maar heb een beetje schrik voor de drukte. Ik heb 3 maal een gangbang meegedaan en slechts 1 is me meegevallen met Mariska. Eroxx viel tegen. Is meer wie kent wie feest. En bij het vroegere circle club ook 1x maar weet niet meer hoe die heette. Maar was toen ook heel druk.
 
Heb wel zin in de gangbang nu donderdag. Maar heb een beetje schrik voor de drukte. Ik heb 3 maal een gangbang meegedaan en slechts 1 is me meegevallen met Mariska. Eroxx viel tegen. Is meer wie kent wie feest. En bij het vroegere circle club ook 1x maar weet niet meer hoe die heette. Maar was toen ook heel druk.
Doet Mariska nog gangbangs?
 
Heb wel zin in de gangbang nu donderdag. Maar heb een beetje schrik voor de drukte. Ik heb 3 maal een gangbang meegedaan en slechts 1 is me meegevallen met Mariska. Eroxx viel tegen. Is meer wie kent wie feest. En bij het vroegere circle club ook 1x maar weet niet meer hoe die heette. Maar was toen ook heel druk.
Hi Frederic,

Max hier, organisator van de KrashZoneParties. Ik zou zeggen kom maar eens een kijkje nemen, we zijn met 9 top dames en er sluiten redelijk wat actieve koppels aan. Hand in het vuur je zal met rode oortjes een top tijd beleven.

Maar ik wil van je bericht gebruikmaken, om een warme oproep te doen om tijdig te registreren voor onze feestjes (ten laatste 1 dag op voorhand).

Doorgaans komt meer dan de helft van de mensen die zich inschrijft niet opdagen, en elke keer komt er een onvoorspelbaar aantal mensen wel opdagen, ook schreven die zich niet in. Ik begrijp de vraag van velen om de drukte op zo'n feestjes onder controle te houden, waar we als organisator ook absoluut voor willen staan. Maar dan moet onze community ook willen mee helpen, en beseffen dat registreren het voor organisatoren mogelijk maakt om de ratio man/vrouw goed te balanceren.

Uiteraard als je registreert, komt je email adres ook in onze bestanden terecht, velen laten zich afschrikken om te registreren, omdat men veel mailings vreest nadien. Dat is ook zo, want in onze promotie, merken we, dat het voor vele toch een redelijk impulsieve last minute beslissing blijft. Dus we zijn genoodzaakt om het goed op iedereens radar te zetten. Maar als je geen mails wil krijgen nadien, dan mag je ons dat mee melden, we houden daar echt rekening mee, dan activeren we je niet in onze mailings. En jullie privacy garanderen we zowiezo. Jullie wil is wet op dat vlak.

Kortom, we vinden de beleving die onze KrashBunnies en KrashKoppels jullie als bezoeker kunnen geven, onze absolute prioriteit nummer 1, maar hebben ook een beetje medewerking nodig om het in goede banen te kunnen leiden. Een warme oproep aan de community, om het mee voorspelbaarder te maken. In de eerste plaats registreren dus, en ook echt komen als je je inschrijft. Hoe voorspelbaarder het allemaal wordt, hoe meer risico's wij als organisator aandurven. Kortom als we daar samen geraken, staan er nog spectaculaire dingen in't verschiet ;-)

Mvg

Max

TheKrashZoneParties
Wifesharing.be
LeCercleDanvers.com
 
Laatst bewerkt:
Hi Frederic,

Max hier, organisator van de KrashZoneParties. Ik zou zeggen kom maar eens een kijkje nemen, we zijn met 9 top dames en er sluiten redelijk wat actieve koppels aan. Hand in het vuur je zal met rode oortjes een top tijd beleven.

Maar ik wil van je bericht gebruikmaken, om een warme oproep te doen om tijdig te registreren voor onze feestjes (ten laatste 1 dag op voorhand).

Doorgaans komt meer dan de helft van de mensen die zich inschrijft niet opdagen, en elke keer komt er een onvoorspelbaar aantal mensen wel opdagen, ook schreven die zich niet in. Ik begrijp de vraag van velen om de drukte op zo'n feestjes onder controle te houden, waar we als organisator ook absoluut voor willen staan. Maar dan moet onze community ook willen mee helpen, en beseffen dat registreren het voor organisatoren mogelijk maakt om de ratio man/vrouw goed te balanceren.

Uiteraard als je registreert, komt je email adres ook in onze bestanden terecht, velen laten zich afschrikken om te registreren, omdat men veel mailings vreest nadien. Dat is ook zo, want in onze promotie, merken we, dat het voor vele toch een redelijk impulsieve last minute beslissing blijft. Dus we zijn genoodzaakt om het goed op iedereens radar te zetten. Maar als je geen mails wil krijgen nadien, dan mag je ons dat mee melden, we houden daar echt rekening mee, dan activeren we je niet in onze mailings. En jullie privacy garanderen we zowiezo. Jullie wil is wet op dat vlak.

Kortom, we vinden de beleving die onze KrashBunnies en KrashKoppels jullie als bezoeker kunnen geven, onze absolute prioriteit nummer 1, maar hebben ook een beetje medewerking nodig om het in goede banen te kunnen leiden. Een warme oproep aan de community, om het mee voorspelbaarder te maken. In de eerste plaats registreren dus, en ook echt komen als je je inschrijft. Hoe voorspelbaarder het allemaal wordt, hoe meer risico's wij als organisator aandurven. Kortom als we daar samen geraken, staan er nog spectaculaire dingen in't verschiet ;-)

Mvg

Max

TheKrashZoneParties
Wifesharing.be
LeCercleDanvers.com
Hi max,

Ik snap de achterliggende reden wel. Je bent een zelfstandige, neemt redelijk wat financieel risico. En een goede planning is belangrijk, vandaar het inschrijven.

Maar op een gegeven moment is vol ook effectief vol. Koppels kan je eventueel nog binnenlaten, maar single mannen zoals ik moet je jammer genoeg ook durven weigeren dan.
Misschien moet je de mogelijkheid geven om in te schrijven en korting te geven op diegene die zich ook effectief aanmelden, en al geld op voorhand overschrijven. Op.deze manier ga je meer zicht hebben op mensen die dan ook effectief komen.

Ook vraag ik me af hoeveel mannen 1 dame aankan. Is het een ratio 1 dame 10 mannen 1 dame en 15 mannen. Wanneer je 10 dames hebt en er zijn 150 mannen binnen, dan heb je natuurlijk een overrompeling. 1 op 1 is geen gangbang. Persoonlijk denk ik 1 dame en 6 of 7 mannen een goede verhouding is.

In iedere geval geweldig veel respect voor iemand die zulke feestjes durft te organiseren. En alsook de bunnies die hun ten volle geven aan de vele mannen!
 
Op
Hi max,

Ik snap de achterliggende reden wel. Je bent een zelfstandige, neemt redelijk wat financieel risico. En een goede planning is belangrijk, vandaar het inschrijven.

Maar op een gegeven moment is vol ook effectief vol. Koppels kan je eventueel nog binnenlaten, maar single mannen zoals ik moet je jammer genoeg ook durven weigeren dan.
Misschien moet je de mogelijkheid geven om in te schrijven en korting te geven op diegene die zich ook effectief aanmelden, en al geld op voorhand overschrijven. Op.deze manier ga je meer zicht hebben op mensen die dan ook effectief komen.

Ook vraag ik me af hoeveel mannen 1 dame aankan. Is het een ratio 1 dame 10 mannen 1 dame en 15 mannen. Wanneer je 10 dames hebt en er zijn 150 mannen binnen, dan heb je natuurlijk een overrompeling. 1 op 1 is geen gangbang. Persoonlijk denk ik 1 dame en 6 of 7 mannen een goede verhouding is.

In iedere geval geweldig veel respect voor iemand die zulke feestjes durft te organiseren. En alsook de bunnies die hun ten volle geven aan de vele mannen!
Hi Frederic,

Dat is ook zo, maar mensen aan de deur weigeren, die vaak honderden kilometers hebben gereden, is niet waar ik voor kies. Het komt ook vaak voor de er te kalme feestjes zijn, omdat er teveel volk niet komt opdagen. Het is echt dat gebrek aan voorspelbaarheid, zowel naar teveel als naar te weinig, die deze organisaties zo moeilijk maken.

Online laten betalen, hebben we ook al gedaan, maar er zijn maar weinigen die dat doen, denk dat privacy hierin een rol speelt. Een anonieme email is toch iets anders dan je persoonlijke gegevens doorspelen via een visa kaart.

Qua ratio is de ene vrouw de andere niet, voor sommige is 3/1 al veel, voor anderen die draaien hun hand niet om voor 15/1, en de duurtijd van de feestjes speelt natuurlijk ook. Alle mannen staan scherp het eerste uur, terwijl de feestjes vaak 4 uur en meer duren. Over een duurtijd van 4 uur, ligt de vork tss de 8 en de 10 op 1. Alles daaronder wordt snel saai, alles daarboven wordt snel als te druk ervaren. Alleszins dank voor je begrip en nogmaals warme oproep om ons te helpen het voorspelbaar te maken. Als je je aanmeldt bij de tandarts ga je toch ook niet passen zonder je af te melden, dat zou in deze niet anders moeten zijn. En zonder afspraak, tandpijn of niet, geraak je er bij de tandarts ook niet meer binnen. Zou fijn zijn, mochten we naar eenzelfde cultuur kunnen binnen GB-land.

Maar laat ons in de eerste plaats samen veel plezier maken, en mooie belevingen scheppen

Mvg

Max
 
Probleem van niet komen opdagen bestaat al heel langen elke organisatie heeft er last van.Als organisatoren geen drastische middel gebruiken zal dit blijven bestaan.Als ze niet komen opdagen gewoon van de lijst af.Maar daar hebben ze precies toch angst voor.
 
Op SDC staan voor vrijdag 76 koppels aangekondigd. Zo veel aankondigingen zie zelden of nooit op SDC. Dat lijkt mij extreem veel. Als die inderdaad komen dan gaan er te weinig mannen zijn. Ik wil absoluut niet met een vinger wijzen en misschien kan Max dit toelichting, maar dit lijkt er op dat er koppels opgezet worden als lokkertje.
 
Op SDC staan voor vrijdag 76 koppels aangekondigd. Zo veel aankondigingen zie zelden of nooit op SDC. Dat lijkt mij extreem veel. Als die inderdaad komen dan gaan er te weinig mannen zijn. Ik wil absoluut niet met een vinger wijzen en misschien kan Max dit toelichting, maar dit lijkt er op dat er koppels opgezet worden als lokkertje.
Er staan stellen op de gastenlijst waarvan ik weet dat ze never ever nooit niet naar een mannenoverschotfeestje gaan. Jd kunt op SDC een invite sturen, veel mensen accepteren die zonder erg.
 
Op SDC staan voor vrijdag 76 koppels aangekondigd. Zo veel aankondigingen zie zelden of nooit op SDC. Dat lijkt mij extreem veel. Als die inderdaad komen dan gaan er te weinig mannen zijn. Ik wil absoluut niet met een vinger wijzen en misschien kan Max dit toelichting, maar dit lijkt er op dat er koppels opgezet worden als lokkertje.
Hi Willem,

We zetten ons idd op de radar bij koppels op SDC en Belswing, wie al dan niet accepteert op SDC hebben we niet in de hand. Maar niemand mag het ons kwalijk nemen dat we onze feestjes er in de spotlight zetten. Het afgelopen jaar zijn er vele koppels als eens komen proeven, maar koppels zijn tot niets verplicht en vullen hun avond op hun eigen ritme in, en jawel daar zitten ook regelmatig zeer actieve koppels tussen, maar evenzeer koppels die het eens willen beleven zonder echt actief mee te spelen. It's all OK. Ondertussen zijn er vele koppels al op onze wifesharing, gangbang of dogging feestjes geweest. Voor sommigen is het echt hun ding en zie je ze terugkomen, omdat het mannenoverschot concept echt hun ding is. Anderen zijn eens komen proeven, maar verkiezen uiteindelijk toch de klassieke zaterdag avond swingerfeestjes of aanverwante. En dat is helemaal OK. Die cijfertjes die op SDC verschijnen zijn helemaal niet bedoeld om te misleiden, het is nu eenmaal hoe het SDC platform georganiseerd is, als mensen uitnodigingen accepteren gaat dat tikkertje omhoog. Bon, wij proberen gewoon de juiste doelgroep naar onze feestjes te halen, no more no less. We zijn er ons van bewust dat dat cijfertje door sommige misleidend gevonden wordt ... maar het is gewoon een promotie kanaal gelijk een ander. Althans zo kijken wij ernaar. Voor de mensen die het positief willen zien, kan je er alleen maar uit afleiden dat we moeite doen om de juiste gelijkgezinde mensen op 1 plek te krijgen. Fair enough, toch? Diegene die daar persé een negatief sfeertje rond willen hangen, zijn vaak (niet altijd) verdachte bron. Voorts mag/moet iedereen dat cijfertje relativeren, dat doen wij zelf ook. En toch duiken elk feestje weer heerlijke koppels op waarvan een deel lekker actief is. Zelf ben ik altijd verrast hoeveel mooie mensen daar ook tussen zitten. Leven en laten leven, alles mag niets moet. En iedereen is welkom om de sfeer eens te komen proeven, en zelf te ondervinden of het iets voor hun is.

Mvg

Max
 
Dag Max,

Bedankt voor de toelichting. Ik hoop dat je mij niet tot de negativo's rekent.
ik ben gewoon iemand die graag correcte info krijgt en geeft en zoals ik het zo lees is mijn bedenking dat 76 koppels wel heel veel is lijkt bij deze toch terecht. Of verwacht jij daadwerkelijk 76 koppels?

En ik geef je groot gelijk om alle mogelijke promotiekanalen aan te boren. Alleen jammer dat er zo veel koppels op aanwezig klikken en niet komen opdagen.
Dat geeft op SDC een verkeerd beeld van jou feestjes, maar daar kan jij niets aan doen.
Bij andere aangekondigde feestje op SDC, daar kan je meestal wel van op aan dat de aangekondigde aanwezigen ook aanwezig zijn, maar die werken waarschijnlijk niet met uitnodigingen zoals jij dat doet en daar moeten de deelnemers zelf aangeven of ze aanwezig zullen zijn.

Jij hebt al wel wat ervaring met die methode van werken en ik had hierbij nog een vraag die waarschijnlijk wel meer mensen hebben. Hoeveel van die 76 aangemelde koppels verwacht je effectief als bezoekers van jou feestje. Ik snap dat je hoopt op alle 76 natuurlijk en geef je geen ongelijk.
Ik zou bvb naar jou feestje komen voor de koppels en minder voor de "artiesten" of hoe moet ik ze bij jou noemen.
 
Dag Max,

Bedankt voor de toelichting. Ik hoop dat je mij niet tot de negativo's rekent.
ik ben gewoon iemand die graag correcte info krijgt en geeft en zoals ik het zo lees is mijn bedenking dat 76 koppels wel heel veel is lijkt bij deze toch terecht. Of verwacht jij daadwerkelijk 76 koppels?

En ik geef je groot gelijk om alle mogelijke promotiekanalen aan te boren. Alleen jammer dat er zo veel koppels op aanwezig klikken en niet komen opdagen.
Dat geeft op SDC een verkeerd beeld van jou feestjes, maar daar kan jij niets aan doen.
Bij andere aangekondigde feestje op SDC, daar kan je meestal wel van op aan dat de aangekondigde aanwezigen ook aanwezig zijn, maar die werken waarschijnlijk niet met uitnodigingen zoals jij dat doet en daar moeten de deelnemers zelf aangeven of ze aanwezig zullen zijn.

Jij hebt al wel wat ervaring met die methode van werken en ik had hierbij nog een vraag die waarschijnlijk wel meer mensen hebben. Hoeveel van die 76 aangemelde koppels verwacht je effectief als bezoekers van jou feestje. Ik snap dat je hoopt op alle 76 natuurlijk en geef je geen ongelijk.
Ik zou bvb naar jou feestje komen voor de koppels en minder voor de "artiesten" of hoe moet ik ze bij jou noemen.
Hi willem,

No worries, ik vind je vragen terecht en je tone of voice oprecht dus is beschouw je zeker niet als negatief. Op pure wifesharing feestjes, dus met max 1 of 2 single dames, zou ik durven stellen dat 1 op 4 koppels die zich op sdc inschrijven ook komen opdagen. Voor feestjes met meer singel dames zakt dat aantal, ik vermoed omdat het wat overweldigend kan overkomen op de dames van de koppels (al hoeft dat niet denk ik onze dames zijn stuk voor stuk lieve meiden, die zelf graag interactie hebben en zoeken met koppels), tot 1 op 8 tot 1 op 10. Wat we in de loop der tijd wel merken is dat ook de koppels onze feestjes beter en beter inschatten, en dat de stellen die graag actief meespelen hun weg naar ons blijven vinden, daar waar we int begin ook nog meer danspubliek aantrokken, merken we nu dat we eerder organisch de actievere doelgroep aantrekken.

Ik hoor graag dat er mannen zijn zoals jij, onze wifesharing feestjes hebben altijd een dresscode en bij aanvang is er een ruime kennismakingsronde, zodat de dames van de koppels uitgebreid kunnen verleiden, maar de songel mannen ook als jager aan de bak moeten. De koppels vinden assertieve mannen die de kunst verstaan om hen het hof te maken super. Ik ben er zeker van dat het aantal koppels nog zal toenemen naarmate de mannen ook echt meegaan in dat verleidingsspel en er ook een extra inspanning voor doen.

Mvg

max
 
Hi willem,

No worries, ik vind je vragen terecht en je tone of voice oprecht dus is beschouw je zeker niet als negatief. Op pure wifesharing feestjes, dus met max 1 of 2 single dames, zou ik durven stellen dat 1 op 4 koppels die zich op sdc inschrijven ook komen opdagen. Voor feestjes met meer singel dames zakt dat aantal, ik vermoed omdat het wat overweldigend kan overkomen op de dames van de koppels (al hoeft dat niet denk ik onze dames zijn stuk voor stuk lieve meiden, die zelf graag interactie hebben en zoeken met koppels), tot 1 op 8 tot 1 op 10. Wat we in de loop der tijd wel merken is dat ook de koppels onze feestjes beter en beter inschatten, en dat de stellen die graag actief meespelen hun weg naar ons blijven vinden, daar waar we int begin ook nog meer danspubliek aantrokken, merken we nu dat we eerder organisch de actievere doelgroep aantrekken.

Ik hoor graag dat er mannen zijn zoals jij, onze wifesharing feestjes hebben altijd een dresscode en bij aanvang is er een ruime kennismakingsronde, zodat de dames van de koppels uitgebreid kunnen verleiden, maar de songel mannen ook als jager aan de bak moeten. De koppels vinden assertieve mannen die de kunst verstaan om hen het hof te maken super. Ik ben er zeker van dat het aantal koppels nog zal toenemen naarmate de mannen ook echt meegaan in dat verleidingsspel en er ook een extra inspanning voor doen.

Mvg

max
Beste

Hier een gezonde interesse om een langs te komen op een feestje.
Is wel een eindje mits ik van de kust zou komen.

Is er een aanrader van event voor een jonge single dertiger?
Mogelijkheden tot overnachten in de buurt?

Ik lees alvast de berichten mee

Mvg
 
Beste

Hier een gezonde interesse om een langs te komen op een feestje.
Is wel een eindje mits ik van de kust zou komen.

Is er een aanrader van event voor een jonge single dertiger?
Mogelijkheden tot overnachten in de buurt?

Ik lees alvast de berichten mee

Mvg
Ieder feestje is een plezier om mee te maken, gewoon komen en U mee in de sfeer zwieren😉. Al de rest komt vanzelf, de kans op herhaling is heel groot.
Zeker geen zorgen maken als jonge single dertiger🙃.
In ieder geval, de verplaatsing loont de moeite en als je even een paar pagina's terugleest op dit topic, dan weet je wat er allemaal zoal te beleven valt met de geile Bunnies🔥🔥🔥🔥.
Voor overnachtingen heb ik geen tips maar daar kunnen andere jou allicht wel tips voor geven.
Groetjes.
 
Hi all

I would like to take a look back at the various events I participated in at Krashzone.

An organization that has become essential today by these concepts whether in wifesharing and for the quality of these gangbangs.

The new place is also conducive to new games especially for couples who want to isolate themselves a little and break the rules with a lucky few.

The Bunnies are real lovers of krash sex and are really demanding,
Beautiful, good,, ... GFE, Rough Sex, Cuckold, ... Any scenario is possible !

They are always very sophisticated, dressed for vice and to please us.

There is always a surprise at the end of the evening to thank the most enduring.
The line-ups of recent weeks make dream all the clubs of the Kingdom but also of neighbouring countries.

I have the chance to participate in big events & the quality was more than at the rendezvous.

Many French speakers, Dutch speakers, English, French, German, ... made the trip like me.

How to resist Foxxyyy, Angel, Catalayha, Nikki, SpermaMarie, Juliette, Jacky, Candy, ... & how to miss this wonderful DUO EMMASTAR & BIANCA DD who charmed us so much with their lesbian duo to then engulf us all. It was as charming as it was perverse... Blondness under the spotlines, apocalyptic sensual forms, pleasures from everywhere & they asked for more with a smile while looking us in the eyes ...

A marvel of luck because Bianca is almost present at all events. Her beauty and measurements and especially her social kindness make her the Perfect Beautiful Bimbo ; a legend in the country.

Others than me are more appropriate for details but I tried to brush the scenery a little.

To the "curious" to have a great time, I just tell you: TRY :) - you will not regret it.
 
Hi willem,

No worries, ik vind je vragen terecht en je tone of voice oprecht dus is beschouw je zeker niet als negatief. Op pure wifesharing feestjes, dus met max 1 of 2 single dames, zou ik durven stellen dat 1 op 4 koppels die zich op sdc inschrijven ook komen opdagen. Voor feestjes met meer singel dames zakt dat aantal, ik vermoed omdat het wat overweldigend kan overkomen op de dames van de koppels (al hoeft dat niet denk ik onze dames zijn stuk voor stuk lieve meiden, die zelf graag interactie hebben en zoeken met koppels), tot 1 op 8 tot 1 op 10. Wat we in de loop der tijd wel merken is dat ook de koppels onze feestjes beter en beter inschatten, en dat de stellen die graag actief meespelen hun weg naar ons blijven vinden, daar waar we int begin ook nog meer danspubliek aantrokken, merken we nu dat we eerder organisch de actievere doelgroep aantrekken.

Ik hoor graag dat er mannen zijn zoals jij, onze wifesharing feestjes hebben altijd een dresscode en bij aanvang is er een ruime kennismakingsronde, zodat de dames van de koppels uitgebreid kunnen verleiden, maar de songel mannen ook als jager aan de bak moeten. De koppels vinden assertieve mannen die de kunst verstaan om hen het hof te maken super. Ik ben er zeker van dat het aantal koppels nog zal toenemen naarmate de mannen ook echt meegaan in dat verleidingsspel en er ook een extra inspanning voor doen.

Mvg

max
Hey max

Zijn er binnenkort nog dogging sessies gepland?
 
Hey Max , ook ik zou graag morgen willen langskomen. Ik zie dat er een dress code is. Is deze verplicht?
Ik paseer er morgenavond, maar heb totaal geen gepaste kledij bij me
Grts
 
Gisteren voor het eerst deelgenomen aan de Krashzoneparty in Club Divine in Brecht.

De club ziet er netjes en proper uit en heeft een tal van ruimtes waar uiteindelijk niet veel gebruik van is gemaakt. Alleen aan de bar en op de ronde matrassen voor de bar was de meeste actie de gehele avond. Na te hebben omgekleed heb ik een praatje gemaakt aan de bar met een aantal deelnemers en aanwezige stellen. Het viel me op dat er, net als ik, veel mensen er voor het eerst waren.
De meeste stellen die er kwamen waren via SDC uitgenodigd en wisten niet precies wat de Krashzoneparty in houdt en vonden, toen er eenmaal actie was, dat het er heftig/extreem aan toe ging en hiervan zo onder de indruk waren dat ze hierdoor niet in actie kwamen (begrijpelijk). In het swingers wereldje gaat het er namelijk wat gemoedelijker aan toe en kiezen de dames zelf de heren uit en met dit concept wordt het een lastig verhaal.

Nu de avond zelf, ik was om 20:45 binnen en rond 21:45 kwamen de eerste dames in actie, de aanwezige heren sprongen er letterlijk bovenop. Het was zelfs zo erg dat ik niet kon zien welke dame er op dat moment door de heren werden verwend. Na circa 45 minuten besloten om eens een kijkje te nemen bij Jacky Slut en Yuliette. Deze dames werden nog steeds nonstop genomen maar het was er wat rustiger geworden.
Ik zag dat er ruimte was om Yuliette te verwennen, en heb mij door haar even laten pijpen (in doggystyle positie). Dit moest ze onderbreken omdat een deelnemer haar anaal wilde nemen. Na een paar harde schreeuwen zat hij in haar (had de beste man even geholpen om haar billen uit elkaar te trekken) en werd ze flink doggy genomen. De schreeuwen van Yuliette werden afgewisseld met kreunen en niet veel later werd ze volgespoten. Daarna schoof de volgende deelnemer zijn pik in haar kontje en spoot haar na een paar harde stoten ook vol. Hierna ging ze op haar rug liggen en was het mij beurt. Ik wilde haar ook anaal nemen, en schoof me pik in haar volgespoten kontje. Heb haar benen in me nek genomen en heb haar zo hard mogelijk genomen. Door de harde stoten schudde haar mooi gevormde borsten mee en kreunde en schreeuwde ze van genot. Na een paar stoten spoot ik haar kontje vol en zei ze fuck you, fuck you, fuck you! met een glimlach. Toen ik mijn pik uit haar kontje haalde stroomde mijn zaad eruit. Yuliette is hele een mooie dame om te zien, classy, sexy, en was de geilste dame van de avond.

Na een korte pauze zag ik dat de dames Jacky Slut en Yuliette voor het dames toilet mannen aan het pijpen waren. Ze gingen het toilet naar binnen en zag ik dat ze beiden op een wasbak zaten. Ik besloot om een kijkje te nemen. Jacky Slut keek me geil aan en na toestemming van haar man kreeg ze groen licht om verwend te worden. Zachtjes wreef ik over haar kutje en drong met 2 vingers naar binnen. Na wat aanwijzingen van haar begon ik haar harder te vingeren en op een gegeven moment squirtte ze netjes in de wasbak. Als bedankje kreeg ik een tongzoen van haar. Missie geslaagd!

Na mijn squirtavontuur op het toilet zag ik dat Anal Angel en Bianca DD in actie waren op de matrassen voor de bar. Bij Bianca DD was het zo druk dat er geen doorkomen aan was maar bij Anal Angel was er nog voldoende ruimte om deel te nemen. Angel werd in haar kutje geneukt door een deelnemer met condoom en ze keek er een beetje treurig bij. Nadat hij was klaargekomen wilde een deelnemer haar zonder condoom in haar kutje nemen maar dat lukte hem niet en ze maakte gebaren waar ik niet veel van begreep. Hij haakte af en toen was het mijn beurt. Ik probeerde haar eerst in haar kutje te nemen. Maar toen kwam de aap uit de mouw, dit was dus Anal Angel, ze wilde alleen anaal genomen worden. Ze gezegd zo gedaan, heb haar in missio anaal genomen en volgespoten. Heerlijke dame om te zien, grote borsten, mooi figuur, en net als haar partner, zeer vriendelijke mensen.

Daarna namen alle dames een pauze en was de grote actie eigenlijk over, dit was rond 0:00. Om circa 0:15 kwamen nog een aantal dames in actie en nam Emma Star ook plaats op een van de matrassen om samen met Bianca DD een showtje weg te geven. De man van Emma Star schreeuwde dat er geen mannen mee mochten doen en dat dit een moment voor hun samen was. Nadat ze elkaar gelikt hadden, schreeuwde de man van Emma Star tegen een deelnemer FUCK HERR! Nadat ze een kwak glijmiddel op haar kutje smeerde kon hij ze gang gaan. Maar helaas lukte hem het niet omdat bij de meeste mannen de pijp leeg was. Omdat de man van Emma Star zo aan het commanderen was ben ik afgehaakt en ben ik bij Yuliette wezen kijken een matras verder. Deze topper lust er echt pap van, ze werd nog steeds nonstop (in missio) genomen en toen er mannen boven haar gezicht aan het aftrekken waren stak ze op een gegeven moment haar tong uit. Zeker drie mannen spoten haar mooie gezichtje en mondje onder, dit vond ik zo geil gezicht dat ik dit ook maar heb gedaan. Omdat haar hele gezicht onder het zaad zat was het even een awkward moment voor haar. Gelukkig kwam er een vriendelijke deelnemer die haar een doekje gaf om het zaad van haar gezicht af te halen.

Toen was het voor mij klaar, het was 0:45.


Conclusie:
Vond het een geslaagd feest, alleen de dames kwamen laat in actie, en het is heel verwarrend wie er nu met of zonder condoom neukt. Dit wordt ook niet kenbaar gemaakt op de site van Krashzone.
Wat soms ook irritant was waren de voordringers, bij sommige dames was er soms geen doorkomen aan (zoals Bianca DD en met vlagen bij Yuliette). Je moet behoorlijk wat initiatief nemen anders kom je echt niet aan je trekken.

Voor herhaling vatbaar? Denk het wel, maar wanneer je uren moet rijden om deel te nemen aan dit feest zou ik het afraden.



Wil graag Yuliette, Jacky Slut en Anal Angel graag bedanken voor de geslaagde avond.
 
I also attended this event hoping it will be as good as the 27th July event which had a similar line-up (Bianca, Yuliette, Jacky, Emma Starr).

Unfortunately there were way to many men and way to few women which translated in a very high men/women ratio.

Before the party started it was like being in a gay bar, then at around 21:30 the party started with Bianca and 20 men rushed to get a piece of the action. At 22:00 I decided to quit and as I exited the club there was still a queue of men waiting to get in.
 
Worden er daar geen testen gedaan voor de gangbang?
En met condoom mag je toch ook neuken ? Of hebben ze dat liever niet?
Zou toch eens graag gaan
Er worden testen gedaan voor binnenkomst.
Kom gerust eens af, feestjes zijn altijd leuk en een tikkeltje anders🙃🔥. Neuken kan altijd met condoom, er is geen enkele verplichting om bare te neuken en niemand zal jou er anders voor bekijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan