Algemeen krashzoneparties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nogmaals mensen, veiligheid voor alles. We zijn maar met een handvol organisatoren die de dubbele inspanning doen, om naast condooms in overvloed, ook iedereen met HIV sneltesten te controleren voor aanvang, en van alle deelnemende bunnies recente SOA tests te vragen en te controleren. Is dat waterdicht, neen dat is het nooit, maar veel verder kan je als organisator niet gaan om het zo veilig mogelijk te krijgen, alsook voor iedereen betaalbaar te houden. Dus laat het ook duidelijk zijn, op geen enkele manier mogen de gedane inspanningen een vals gevoel van veiligheid scheppen, daar is het ook niet voor bedoeld. We willen als organisator enkel maximaal onze verantwoordelijkheid pakken.

Wat we niet kunnen en ook niet willen doen is elk individueel contact tussen onze deelnemers controleren. Dat doet men trouwens op de feestjes waar zgn enkel condooms worden aangeboden ook niet, en op zijn minst pijpen ze daar ook zonder condooms. Het blijven uiteindelijk individuele keuzes, en ik zie me als organisator niet verglijden zoals onze overheid, en flitscameras plaatsen op elke hoek van elk bed. En deel van de beleving op onze feestjes bestaat er nu net in dat er ook plaats mag zijn voor spontaniteit en voor "mutual consent" tussen volwassen mensen. Wij geloven nog in het gezond verstand van mensen en hoeven ook niet te betuttelen met dat spreekwoordelijk opgeheven vingertje. Maar ons advies is en blijft uiteraard hou het veilig. Bescherm elkaar. Help elkaar. En bij de minste twijfel, naar de doktor en informeer ons en elkaar. Wij houden deelnemerslijsten bij per event (weliswaar anoniem op basis van het email-adress), en bij het minste alarm laten we ook niet na om iedereen te informeren, zodat iedereen snel actie kan nemen wanneer nodig. Maar nogmaals, voedt je gezond verstand, informeer je, neem geen onnodige risico's, en een kwartslag naar links of rechts op elk van onze feestjes ga je bakjes met condooms vinden.

Maar laat ons ook niet verkrampen, genieten van de lifestyle en van elkaar is nog altijd waar het om draait. Door volwassen met elkaar te communiceren, ipv roddels en achterklap te voeden, en gezond verstand voorop te stellen, blijft het leuk voor iedereen.
 
Laatst bewerkt:
Ik was nog eens aanwezig op een feestje van hun, vrijdag 27 juli 2023. Beetje laat voor een review, maar was er nog niet toegekomen, dus wil wel kort even nog eens met jullie wat delen nu ik er eindelijk de tijd eens voor heb.


In tegenstelling tot de week ervoor (met Emma Starr toen) was er zeer weinig volk. Leuk om Sarah van de Bunga Bunga nog eens te zien, maar ze was redelijk inactief die avond. Wel een man (een Waal vermoed ik, sprak Frans in ieder geval) slaagde erin om haar te laten squirten vanaf de bar tot tegen de muur aan de overkant. Ik wou juist passeren, en kon nog juist op zij springen om zelf niet een douche over me heen te krijgen. Bij nader inzien had dat eigenlijk wel geil geweest misschien, maar soit.


Eigenlijk vooral rondgelopen maar niet echt iets gedaan. Er was niks dat me echt aansprak. Ook Emma liep rond (ze was met haar Europese tour bezig natuurlijk) maar dacht dat dit enkel was als bezoeker. Op het einde heeft ze zich toch samen met Bianca door menig man laten palen. Ik was er zelf vooral voor pijp- en bukakke werk dus ook deze rond sloeg ik over.


Op het einde toch nog een lichte bukakke bij Bianca, heb dan maar braaf mee gedaan maar had eigenlijk de intentie klaar te komen over haar gezicht. Ze besliste zelf daar anders over en bracht haar fake tieten naar m'n lul. Jammer, want die vind ik niet echt opwindend. Toch spoot ik redelijk hard. Er werd nog "oeh la la la la" gezegd over mijn hoeveelheid. Doch zelf was ik er niet echt tevreden over, zelf vond ik maar een gemiddelde lading maar dat is oké.
 
Morgen dogging event. Toch wat schroom om te gaan eigenlijk, zou m'n eerste outdoor event zijn. Van wat ik ervan begrijp wordt er afgesproken op een (nu niet nader genoemde) parkeerplaats, waar de pret begint, alvorens ook nog naar andere plekken wordt uitgeweken?
 
Heb geen handoplegging gedaan bij Anastacia. Bianca is waarschijnlijk een maatje kleiner. Ze heeft meer foto's op Twitter.
wat is haar twitter ? van Bianca DD
En aan Max gericht, is mss wel een ideetje zoals een vorige bezoeker reeds aanhaalde dat de dames die safe willen een stempel of bandje aandoen ofzo. Ik schoof laatst ook aan bij een vrouw van koppel, die wou enkel nmc, dus droop ik maar af.
 
Laatst bewerkt:
We hadden het idee om er vroeger aan te beginnen maar even bekomen van de Sopranos Dogging Challenge, was nodig🤪.
Een verslagje:

Richting parking, de grootste van het land, Antwerpen…, grapje hè mannen🙃.
Toch niet zoveel gelogen, afspraak op een parking. Voor er misverstanden ontstaan, even verduidelijken.
We laten het achterwege om de locaties hier te delen, degene die erbij waren weten dat het weer absolute fun was en zo blijft het ook spannend voor degene die een volgende keer willen aansluiten😉.

Mede dankzij het mooie weer, waren we met een flink aantal en dat is ook wel nodig, want de 2 Dogging Sluts, Yuliette en Cathalaya hun honger naar zaad, is bijzonder moeilijk te stillen😜.
En het wordt nog moeilijker als ze om een toetje vragen👅💦💦

Van de parking, de wijde natuur in, geen plaats voor naturisten maar dat maken we er wel zelf van😂. Nog voor deze toon gezet is, komt Yuliette uit de auto met jawel, blote tieten😂.
Voor de praktische kant, had ze deze keer gekozen voor een afwasbaar pakje🔥🔥🔥🔥
Cathala had het ook begrepen op een lekkere slutty outfit🤩.
Met elk hun matrasje onder de arm, trokken de 2 sletjes de kop, op de rest van het gevolg.
Eens de eerste pikken in hun mondjes verdwijnen, verdwijnt ook de rest van alle chroom. Het startschot van een ongelooflijke en meer dan onvergetelijke avond is gegeven💥💥.
Niets moet maar alles kan, vrij snel druipt het eerste zaad van hun gezichtjes en uit hun mondhoeken, so hot😍!
Tijd om even binnen te wippen bij Cathalaya, wat neukt die "geile Sau" verdomd lekker, moest echt moeite doen om mij te beheersen, ik wou absoluut nog niets kwijt. Dus op tijd plaats gemaakt voor de volgende.
Ik merkte op dat Yuliette haar op de knietjes had gezet met uitgestrekte 👅 en dat alles al lekker onder het zaad zat.
Dit raakte echter mijn zwakke kant, daar ben ik werkelijk zeer gevoelig voor, de zak was nog volledig geladen en het gebeurde…💦💦, ze verdiende het om mijn zaad te proeven, wat een schatje toch😘.
Als dank stopte ik een paar vingers in haar kutje en dan ga je maar best voor de zekerheid 2m. achteruit, als je het zelf bij een droge broek en schoenen wil houden😂. Ik zie ze dan glunderen en dan wil ze gewoonweg, mijn kletsnatte vingers proeven👅🔥🔥
Achter 40 min. speeltijd in het bos, tijd om de broeken op te trekken en te verkassen.

Je zou het niet denken maar mooi weer kan soms ook wel eens een spelbreker zijn bij een Dogging.
Dus, te veel volk op de 2de locatie om er terug aan te beginnen.
Too dodgy🤪!
Uiteraard is alles goed voorbereid, dus hop naar de 3de Dogging spot…
Hmm hier, jawel hier🙃.
Twijfelen jullie misschien? Tja…, kom we gaan het gewoon vragen🤣🤣.
Men denkt nogal eens vaak, we hebben het allemaal gezien maar dit is absoluut verkeerd gedacht, als je met de Krashzone op stap bent🤣.
Ik kan niet anders dan dit stukje relaas, grotendeels te censureren maar ik verzeker jullie, dit was absoluut next-level and very dodgy🤪

Volgen naar de volgende mannen, de 4de locatie ondertussen.
Wat we daar beleefden was echt een gedroomd film scenario, ook hier moet ik vaag zijn in de details. Laat het een reden zijn om er de volgende Dogging Challenge, gewoonweg bij te zijn😉.
Het decor leek voor ons klaar te zijn gezet, alles op ideale hoogte.
In ware Sopranos style, werden de 2 sletjes ruig aangepakt, doch volledig naar hun wens🤩.
Cathalaya kon ik lekker bij de kont vast pakken om haar dieper op mijn lul te trekken, op een moment waarbij haar mondje ook niet werkeloos was. Wat zijn die 2 toch harde werkers🥰.
Plots uit het niets, voelde ik mij verantwoordelijk over het kontje van Yuliette, het zag er nog zo onaangeraakt uit voor de avond😈, nog lekker spannend en redelijk droog aanvoelend, neukte ik haar gaatje open voor de rest van de bende💥.
Sorry Wondertje maar ik had het vermoeden, dat je het achter een paar seconden best wel leuk vond zonder glijmiddel😜.
Cathalaya wederom maakt ze ons gek met haar Cum Play en Cum Swapping met Yuliette🔥🔥🔥🔥🔥🔥😍.
De meeste soldaten staan door deze geile scène, nog steeds op volle sterkte om aan te vallen…, tot plots de vijand een verkenner opstuurde🤣🤣.
Gedaan met de pret op de set, het zou mij niet verbazen dat sommige, met de broek nog op de enkels, achter hun stuur zijn gesukkeld🙃.
Even een spannend momentje dus maar uiteindelijk was het voor de man gewoon part of the job, zijn verplichting zeg maar.

We zijn niet zomaar uit ons lood te slaan, volgen naar de 5de spot.
Een gekende voor degene die er eerder ook al bij waren, altijd leuk en het zorgt voor een beetje interactie bij de truckers😂.
Je moet het gewoonweg meegemaakt hebben om het te geloven😎.
Het was in ieder geval weer een leuke maar vooral een zeer geile bedoeling op deze spot.
Yuliette liet zich doggy nemen, terwijl ze een andere slurf volledig tot aan de stam, in het keeltje nam😜.
Cathalaya was vertrokken voor een blowbang, man wat kan het leven toch mooi zijn en al zeker dat je hiervoor mag aansluiten😉.
De zaad junkie, slaagde erin het mijne er ook weer uit te zuigen, geen druppel ging verloren, misschien de laatste dikke druppel, die ik vanop mijn eikel op haar tieten katapulteerde😂.
Ondertussen werd Yuliette min of meer ongeduldig, in afwachting voor een golden shower, ja ook die mogelijkheid was er🙃.
Nog even wachten meisje😘
Wat doen we mannen? Naar de volgende? Yep, volgen dan maar!

Oei, toch misschien nog wel iets teveel volk op deze locatie, de 6de weeral ondertussen. In overleg werd er beslist om te verkassen, achteraf bekeken was dit misschien wel een wijze beslissing.
De redenen hiervan levert geen bijdrage aan deze review, dus het doet er niet toe waarom👍.

We laten de pret niet bederven, we gaan de nacht afsluiten op de 7de locatie.
Daarvoor moeten we terug de bossen in👀.
Nog 7 diehards blijven over, dat zijn minstens nog 6 ladingen zaad en nog een paar golden showers. Ja waarom nu 6 en geen 7?
Omdat ik wist dat mijn zaad op was maar wel met een volle blaas zat😂.
Kortweg, er werd door de 2 dames en de 7 standhouders, nog een behoorlijk geil Krash avontuurtje beleefd.
Ondertussen kon ik niet anders dan afwachten voor de golden shower, eenmaal dat dit is gebeurd, is het geen pretje meer om de sletjes te neuken, dus ik wachtte geduldig af.
Ik had het even in de vingers😉 en te doen met Yuliette💦💦💦, 2x achter elkaar. Resultaat, serieuze plassen op de bank, ze vond het leuk want ze plofte haar kontje erin, echt lachen😂.
Cathalaya was met de laatste ladingen zaad een wel heel speciale cocktail aan het shaken met haar mondje, ondeugend liet ze het dikke witte brouwsel uit haar mond lopen om het terug naar binnen te slurpen😜🔥🔥. Totally cum addicted!!
"Ich kann Sperma schlucken ohne ende", zei ze nog al lachende.
Fuck man, wat een verdomd geile slet is me dat!
Dit duo is echt het potje en het dekseltje, beter kan het niet passen🤩.
Yuliette ging gehurkt voor mij zitten, wachtende naar waar ze al geruime tijd naar verlangde, een golden shower💦💦💥.
Ongelofelijk om te zien hoe geil ze hiervan wordt, al lachende en vol verbazing van de hoeveelheid, werkte ze zelf een aantal slokken naar binnen, geen half werk voor ons Wondertje💪❤️❤️.
De rest van de lading spetterde op haar tieten en billen, in het rond.
"Iemand nog meer?", zei ze. Komaan gasten, ik kan toch niet alleen achterblijven, zo smachten…
Yep, nog een echte Krasher die even moest💦💦💦👅, zelfs zijn zaad moest hij achteraf nog kwijt, tot groot jolijt van Yuliette.
De laatste lading zaad, werd net zoals een zoet dessertje vakkundig naar binnen gewerkt😋.
Op weg naar de auto, weeral hilariteit ten top🤣, klotsende geluiden kwamen van tussen haar pakje en haar buik, alles "zeiknat"🤪😂😂.
Gelukkig was er voldoende water voorzien en had ik de eer om haar af te spoelen😉.

Zo mijn verslagje zit erop, sorry voor de lezers die het misschien allemaal wat te geweldig en te brutaal vonden, begrijpelijk dat dit sommige hun ding niet is, respect!
Maar laat ons ook gewoon en doodleuk verder Krashen aub🙏, voor ieder potje wordt wel een dekseltje gevonden🙃.
Vrijdag hebben we weer een vergadering…, The Banana Bar Gangfuck.
Het belooft weer een knalfeestje te worden💥🔥.

Mijn grote dankbaarheid aan de 2 schatjes van patatjes en aan hem, die het allemaal maar in elkaar wil puzzelen❤️❤️❤️❤️
Ook dank aan de rest van de Krashers, het was een leuke bende en we verstonden elkaar heel goed😉.
 
We hadden het idee om er vroeger aan te beginnen maar even bekomen van de Sopranos Dogging Challenge, was nodig🤪.
Een verslagje:

Richting parking, de grootste van het land, Antwerpen…, grapje hè mannen🙃.
Toch niet zoveel gelogen, afspraak op een parking. Voor er misverstanden ontstaan, even verduidelijken.
We laten het achterwege om de locaties hier te delen, degene die erbij waren weten dat het weer absolute fun was en zo blijft het ook spannend voor degene die een volgende keer willen aansluiten😉.

Mede dankzij het mooie weer, waren we met een flink aantal en dat is ook wel nodig, want de 2 Dogging Sluts, Yuliette en Cathalaya hun honger naar zaad, is bijzonder moeilijk te stillen😜.
En het wordt nog moeilijker als ze om een toetje vragen👅💦💦

Van de parking, de wijde natuur in, geen plaats voor naturisten maar dat maken we er wel zelf van😂. Nog voor deze toon gezet is, komt Yuliette uit de auto met jawel, blote tieten😂.
Voor de praktische kant, had ze deze keer gekozen voor een afwasbaar pakje🔥🔥🔥🔥
Cathala had het ook begrepen op een lekkere slutty outfit🤩.
Met elk hun matrasje onder de arm, trokken de 2 sletjes de kop, op de rest van het gevolg.
Eens de eerste pikken in hun mondjes verdwijnen, verdwijnt ook de rest van alle chroom. Het startschot van een ongelooflijke en meer dan onvergetelijke avond is gegeven💥💥.
Niets moet maar alles kan, vrij snel druipt het eerste zaad van hun gezichtjes en uit hun mondhoeken, so hot😍!
Tijd om even binnen te wippen bij Cathalaya, wat neukt die "geile Sau" verdomd lekker, moest echt moeite doen om mij te beheersen, ik wou absoluut nog niets kwijt. Dus op tijd plaats gemaakt voor de volgende.
Ik merkte op dat Yuliette haar op de knietjes had gezet met uitgestrekte 👅 en dat alles al lekker onder het zaad zat.
Dit raakte echter mijn zwakke kant, daar ben ik werkelijk zeer gevoelig voor, de zak was nog volledig geladen en het gebeurde…💦💦, ze verdiende het om mijn zaad te proeven, wat een schatje toch😘.
Als dank stopte ik een paar vingers in haar kutje en dan ga je maar best voor de zekerheid 2m. achteruit, als je het zelf bij een droge broek en schoenen wil houden😂. Ik zie ze dan glunderen en dan wil ze gewoonweg, mijn kletsnatte vingers proeven👅🔥🔥
Achter 40 min. speeltijd in het bos, tijd om de broeken op te trekken en te verkassen.

Je zou het niet denken maar mooi weer kan soms ook wel eens een spelbreker zijn bij een Dogging.
Dus, te veel volk op de 2de locatie om er terug aan te beginnen.
Too dodgy🤪!
Uiteraard is alles goed voorbereid, dus hop naar de 3de Dogging spot…
Hmm hier, jawel hier🙃.
Twijfelen jullie misschien? Tja…, kom we gaan het gewoon vragen🤣🤣.
Men denkt nogal eens vaak, we hebben het allemaal gezien maar dit is absoluut verkeerd gedacht, als je met de Krashzone op stap bent🤣.
Ik kan niet anders dan dit stukje relaas, grotendeels te censureren maar ik verzeker jullie, dit was absoluut next-level and very dodgy🤪

Volgen naar de volgende mannen, de 4de locatie ondertussen.
Wat we daar beleefden was echt een gedroomd film scenario, ook hier moet ik vaag zijn in de details. Laat het een reden zijn om er de volgende Dogging Challenge, gewoonweg bij te zijn😉.
Het decor leek voor ons klaar te zijn gezet, alles op ideale hoogte.
In ware Sopranos style, werden de 2 sletjes ruig aangepakt, doch volledig naar hun wens🤩.
Cathalaya kon ik lekker bij de kont vast pakken om haar dieper op mijn lul te trekken, op een moment waarbij haar mondje ook niet werkeloos was. Wat zijn die 2 toch harde werkers🥰.
Plots uit het niets, voelde ik mij verantwoordelijk over het kontje van Yuliette, het zag er nog zo onaangeraakt uit voor de avond😈, nog lekker spannend en redelijk droog aanvoelend, neukte ik haar gaatje open voor de rest van de bende💥.
Sorry Wondertje maar ik had het vermoeden, dat je het achter een paar seconden best wel leuk vond zonder glijmiddel😜.
Cathalaya wederom maakt ze ons gek met haar Cum Play en Cum Swapping met Yuliette🔥🔥🔥🔥🔥🔥😍.
De meeste soldaten staan door deze geile scène, nog steeds op volle sterkte om aan te vallen…, tot plots de vijand een verkenner opstuurde🤣🤣.
Gedaan met de pret op de set, het zou mij niet verbazen dat sommige, met de broek nog op de enkels, achter hun stuur zijn gesukkeld🙃.
Even een spannend momentje dus maar uiteindelijk was het voor de man gewoon part of the job, zijn verplichting zeg maar.

We zijn niet zomaar uit ons lood te slaan, volgen naar de 5de spot.
Een gekende voor degene die er eerder ook al bij waren, altijd leuk en het zorgt voor een beetje interactie bij de truckers😂.
Je moet het gewoonweg meegemaakt hebben om het te geloven😎.
Het was in ieder geval weer een leuke maar vooral een zeer geile bedoeling op deze spot.
Yuliette liet zich doggy nemen, terwijl ze een andere slurf volledig tot aan de stam, in het keeltje nam😜.
Cathalaya was vertrokken voor een blowbang, man wat kan het leven toch mooi zijn en al zeker dat je hiervoor mag aansluiten😉.
De zaad junkie, slaagde erin het mijne er ook weer uit te zuigen, geen druppel ging verloren, misschien de laatste dikke druppel, die ik vanop mijn eikel op haar tieten katapulteerde😂.
Ondertussen werd Yuliette min of meer ongeduldig, in afwachting voor een golden shower, ja ook die mogelijkheid was er🙃.
Nog even wachten meisje😘
Wat doen we mannen? Naar de volgende? Yep, volgen dan maar!

Oei, toch misschien nog wel iets teveel volk op deze locatie, de 6de weeral ondertussen. In overleg werd er beslist om te verkassen, achteraf bekeken was dit misschien wel een wijze beslissing.
De redenen hiervan levert geen bijdrage aan deze review, dus het doet er niet toe waarom👍.

We laten de pret niet bederven, we gaan de nacht afsluiten op de 7de locatie.
Daarvoor moeten we terug de bossen in👀.
Nog 7 diehards blijven over, dat zijn minstens nog 6 ladingen zaad en nog een paar golden showers. Ja waarom nu 6 en geen 7?
Omdat ik wist dat mijn zaad op was maar wel met een volle blaas zat😂.
Kortweg, er werd door de 2 dames en de 7 standhouders, nog een behoorlijk geil Krash avontuurtje beleefd.
Ondertussen kon ik niet anders dan afwachten voor de golden shower, eenmaal dat dit is gebeurd, is het geen pretje meer om de sletjes te neuken, dus ik wachtte geduldig af.
Ik had het even in de vingers😉 en te doen met Yuliette💦💦💦, 2x achter elkaar. Resultaat, serieuze plassen op de bank, ze vond het leuk want ze plofte haar kontje erin, echt lachen😂.
Cathalaya was met de laatste ladingen zaad een wel heel speciale cocktail aan het shaken met haar mondje, ondeugend liet ze het dikke witte brouwsel uit haar mond lopen om het terug naar binnen te slurpen😜🔥🔥. Totally cum addicted!!
"Ich kann Sperma schlucken ohne ende", zei ze nog al lachende.
Fuck man, wat een verdomd geile slet is me dat!
Dit duo is echt het potje en het dekseltje, beter kan het niet passen🤩.
Yuliette ging gehurkt voor mij zitten, wachtende naar waar ze al geruime tijd naar verlangde, een golden shower💦💦💥.
Ongelofelijk om te zien hoe geil ze hiervan wordt, al lachende en vol verbazing van de hoeveelheid, werkte ze zelf een aantal slokken naar binnen, geen half werk voor ons Wondertje💪❤️❤️.
De rest van de lading spetterde op haar tieten en billen, in het rond.
"Iemand nog meer?", zei ze. Komaan gasten, ik kan toch niet alleen achterblijven, zo smachten…
Yep, nog een echte Krasher die even moest💦💦💦👅, zelfs zijn zaad moest hij achteraf nog kwijt, tot groot jolijt van Yuliette.
De laatste lading zaad, werd net zoals een zoet dessertje vakkundig naar binnen gewerkt😋.
Op weg naar de auto, weeral hilariteit ten top🤣, klotsende geluiden kwamen van tussen haar pakje en haar buik, alles "zeiknat"🤪😂😂.
Gelukkig was er voldoende water voorzien en had ik de eer om haar af te spoelen😉.

Zo mijn verslagje zit erop, sorry voor de lezers die het misschien allemaal wat te geweldig en te brutaal vonden, begrijpelijk dat dit sommige hun ding niet is, respect!
Maar laat ons ook gewoon en doodleuk verder Krashen aub🙏, voor ieder potje wordt wel een dekseltje gevonden🙃.
Vrijdag hebben we weer een vergadering…, The Banana Bar Gangfuck.
Het belooft weer een knalfeestje te worden💥🔥.

Mijn grote dankbaarheid aan de 2 schatjes van patatjes en aan hem, die het allemaal maar in elkaar wil puzzelen❤️❤️❤️❤️
Ook dank aan de rest van de Krashers, het was een leuke bende en we verstonden elkaar heel goed😉.
Prachtig verslag 👌🏻
Liggen de locaties steeds ver uit elkaar? Moet best funny zijn om dan een stoet aan auto's te zien vertrekken naar de volgende.. 🙈😂
En ook niet onbelangrijk wat is de bijdrage hiervan? 😊
 
Deze feestjes zijn toch wel uniek, ik was er een paar weken geleden, zoveel lekkers .... pfff .... lustoverdose arghhh ... ik ga de komende weken weer es een kijkje nemen

Ik had gemist dat er een dresscode was, dathad wat duidelijker gemogen, mij was vooral Anal Angel opgevallen, en ook ter plekke was zij voor mij een ware openbaring, wat een geil lijf zeg, heerlijke borsten, en haar honger voor anale sex is echt wel bijzonder en authentiek, lekker geil. Ze telt gewoon hardop, hoe meer hoe liever ?!?

Als DD liefhebber kon ik ook niet weerstaan aan Bianca, wat een stel heerlijke borsten, lief kind ook, speels karakter en ze heeft me het wit letterlijk uit de ogen gezogen. Waanzin ...

Het was druk, maar er heerste een bijzonder geile sfeer, het kwam iets te laat op gang, maar eens het feestje losbrak, leek het wel een jacht. Overall bronstige heren, in verschillende hoeken zaadgeile teven, die onderling precies in competitie stonden om ter meeste zaad te melken.

Leuke beats op de achtergrond, een atmosfeer van dierlijke lust, ik heb er geen andere woorden voor.

Op een gegeven moment beland ik op het toilet, staan Yuliette en Jacky daar afgepaald te worden dat het een lieve lust was. Uit hun slettebekjes droop het zaad, flinke cumkiss ... zooo heet. Die 2 kennen geen grenzen, echt Yuliette trok me bij de billen en mijn lul verdween to aan de aanslag diep in haar keel. Kon het niet houden, heb haar keel maar meteen volgepomp, kreeg ze gewoon lichtjes van in haar ogen .... bijzonder geil

Paar leuke collega jagers gesproken ook, bonding tussen de heren zat lekker, is best wel lachen zo in team een paar teefjes bestieren. En over hun kunnen babbelen alsof ze pure lustobjecten zijn, zijn ze ook, en ze vinden het allemaal geweldig, zalig

Op't eind was er ook nog een bukakke sessie, Bianca en nog 2 blonde dames, de namen ontglippen me even, gingen heerlijk door de knieen, en Bianca kreeg een 10tal ladingen over dat geile slettebekje ... en met haar kopje vol zaad verzorgde ze een megageile cumwalk tot op de parking toe ... gekke toestanden. Maar ik heb me flink vermaakt. Beetje gekke bende, niet voor beginners, maar wel ontzettend leuke sfeer
 
The Banana Bar Gangfuck!
In eerdere berichtgeving was het al duidelijk, het zou een feestje worden om nooit meer te vergeten en we beloofden aan elkaar, om nog eens echt te Krashen…🤪

Yuliette is bij de vroege vogels, ja ze had nogal wat 🍌🍌🍌🍌binnen te dragen🤣. Als ze iets belooft, dan voegt ze de daad bij het woord.
Wat een schoonheid, wat een schatje, het is en blijft een boeiend Wonder🥰.
Wederom zeer stijlvol en chique gekleed, op en top een klasse dame.
The naughty school Girl Outfit is voor later, tijdens de deliberatie.
Benieuwd of ze zal slagen straks😉.
Het is gezellig in de tuin, mijn beste maatjes zijn ook gearriveerd en het is lekker keuvelen samen.
"En maar tetteren en tetteren, het is genoeg geweest, ga jullie omkleden!" Ok, we luisteren🙃
Wat vliegt de tijd toch, ondertussen zijn de meeste vertrouwelingen op post. Bianca❤️, Candy🥳 en Hotwife Aline🔥🔥, gaan er ongetwijfeld mee voor zorgen, dat het een heet en een zeer geil feestje gaat worden.

Allen in feest tenue met een drankje aan de bar, al snel vallen de school Girls op de knieën, er moeten precies punten verdiend worden vanavond en ze zijn meer dan bereid, om hier iets voor te doen.
Zowel vlees als fruit bananen worden opgeslokt door gulzige mondjes🔥👅
De meiden kiezen nadien voor comfort en spreiden de beentjes op de matrassen, dit wordt vrij vlug beloond met het nodige zaad.
Ondertussen staat mijn puntenstok al meer dan paraat, toch ik wacht nog even het juiste moment af, om een primus van de klas ervan langs te geven😈.
Yes tijd voor een eerste dubbeltje van de avond, primus Yuliette had de les begrepen, toen ze mij op de rug zag liggen en al snel vond ze een bereidwillige collega om tegelijkertijd haar kontje aan te pakken🍌//🍌💥🤩.

We maken ons even weer wat proper en we delen ondertussen de eerste ervaringen van de avond met mijn 2 beste maatjes.
Vaak duren praatjes niet heel lang aan de bar en al zeker niet wanneer Hotwife Aline en haar man tot het gezelschap behoren😜
Fuck man, wat een geil wijfje is me dat😳🤩
Het duurt echt niet lang, vooraleer we volop mee zitten in het spel, ze weet haar rol als hotwife, enorm goed te bespelen.
Hurkend en ons geil aankijkend, begint ze aan een mini blowbang, ze spuwt uitdagend op onze eikels.
Ze zet zich terug recht en daagt nog meer uit, door met zichzelf te spelen, één been op de grond, het andere leunend op een barkruk🔥🔥
Het gaat volledig los wanneer ik met mijn eikel op haar kutje begin te kletsen, het moet hier gaan gebeuren! Wanneer ze met haar kontje naar mij aan het draaien is, neem ik snel een rubbertje om naar binnen te glippen en staan we plots lekker te neuken aan de bar😋.
Ze kreunt en hunkert, dus geen zaadverspilling, ze trek het rubbertje eraf om hem snel weer in het mondje te nemen, wat een scène👅.
Onder toeziend oog en onder aanmoediging van haar man, krijgt ze mijn eerste volle lading op de tong💦💦💦
Het druipt van haar kin en ze laat het samen met een hoop kwijl, ook tussen haar stevige tieten druipen🥵🔥🔥🔥
Ik heb haar honger duidelijk nog niet kunnen stillen, want ze volgt mij samen met nog 3 andere mannen naar de douche….
Er volgt nog een hete speeltijd van dik 20 minuten, één groot geluk, ik stond er niet alleen voor🤣.
Het was zo heet, dat ze mijn half slappe lul weer op sterkte kreeg, hij kreeg de boost wanneer ze met haar voetje, vol op mijn balzak leunde🦵🦶😋.
Het is mij er eentje, die verdomd goed bij de les was.

Even op zoek naar de vrienden, goede vrienden verdienen ook aandacht tijdens de party, zonder hun zou het een pak minder leuk zijn😘.
We hebben elkaar gewoon gevonden, we zijn ondertussen vertrouwde Krashers geworden en…, we delen graag😂
Ondertussen is er een behoorlijke bezetting met een ideale verhouding en zoals we de dames bezig zien, zit de sfeer meer dan goed 🥳, aan bananen en zaad geen tekort.

Aline, zit ons alweer op te geilen, nu er gebeuren erger dingen in de wereld🙃. Ze heeft ter hoogte van haar mondje minstens 4 pikken klaar staan, sorry ik hang er ook weer tussen😇.
Om beurt maakt ze onze lullen glimmend met het kwijl uit haar mond, ze heeft letterlijk een hongertje, want tussendoor stopt ze buitengewoon geil, nog eens een echte banaan in de mond🍌👅.
Never make eye contact while eating a banana!!
Toch, een 🔟/🔟 hiervoor🔥🔥🤩
Mijn oog had nog iets anders gezien…, en ik moest toch wat plaats maken voor mijn maatjes.
Yuliette lag te neuken in de ideale positie voor het 2de dubbeltje van de avond, deze keer nam ik het kontje voor mijn rekening.
Ze was blijkbaar positief verrast door mijn alertheid, het was meer dan genieten met zijn drietjes😛.

De avond vliegt, tijd om in even in overleg te gaan wat de plannen voor straks betreft, nog even geduld…
We gunnen onszelf wat rust en gaan voor een rondje socializen, ondertussen spelen zich geile taferelen af, want de Bunnies weten van geen ophouden🥵.
Nog een dik uurtje te gaan en ik had nog wel een kwakje op reserve zitten en ons Wondertje moest toch nog eens beloond worden, voor al dat zeulen met die bananen😘.
Even mijn beurt afwachten en hopla, neuken verdomme! Ze wist mijn puntenstok weer goed te bespelen🔥💥, ik twijfelde even om vol voor een baby te gaan maar eerlijk, zijn het er nu nog tijden voor😂?
Nog voor ik het zelf begreep, stak ze haar tong uit en verdween de baby in het keeltje, sorry aan alle kerkgangers😇

Maar ja, juist er moeten nog punten geteld worden, of waren het nu bananen🤔?
Krashers verzamelen geblazen, want alleen klaren we deze klus niet, het zijn dan toch🍌🍌🍌🍌🍌🤪
God zij dank, op vrienden kun je rekenen.
Wie een beetje fantasie had, wist wat School Girl Yuliette nog te wachten stond, of beter gezegd ze zat er al heel de avond op te wachten, de geile sloeber.
Kom neem maar plaats meisje, we zullen eens kijken hoeveel bananen score we jou kunnen geven😈
Vast stond, haar persoonlijke record moest en zou absoluut verbroken worden.
Toegegeven het was niet makkelijk, menig banaan heeft het niet gehaald, dit hoeft niet al te veel uitleg, gewoonweg gebroken🤣🤣
Anderen haalden het niet, vanwege haar nog steeds grote honger en verdwenen letterlijk in haar gulzige mondje😋.
Uiteindelijk een score van 2️⃣🍌🍌, in het kontje en bij een volgende ronde een score van 4️⃣ ongepelde 🍌🍌🍌🍌, in haar kutje en meteen haar nieuw record verpulverd.
Hoogst waarschijnlijk zaten er ook al een paar gepelde bananen in haar verstopt, want die zijn we later nog tegengekomen🙊🙉🤣🤣🤣.
Deze prestatie verdiend een absoluut👏👏👏👏👏!!
Resultaat van dit alles, vuile boel natuurlijk, kom afspoelen onder de douche die troep, met water…?
Wil je jou punten echt mee nemen naar huis, wel dan zal dat met een goldenshower gebeuren🫵
Nog voor we uitgesproken waren, zat ze als een braaf maar vuil schoolmeisje, op haar knietjes in de douche en werd alles netjes af- en doorgespoeld, 2 volle blazen kreeg ze te verwerken💦💦💦💦👅.

Dit was nog eens zwaar Krashen in de bocht, ja was te verwachten met al die bananenschillen🤪.
Sorry aan alle moraalridders, niet zij maar wij staan onder haar dwang🤣🤣🤣🤣.
Kom, we doen het graag en we zien haar graag❤️❤️❤️❤️❤️, dus we ondergaan graag!

Natuurlijk viel er nog veel meer te beleven met de andere Krash Bunnies ❤️❤️❤️❤️ maar jammer genoeg heb ik maar een aantal kwakjes zitten We beloven dit goed te maken bij de volgende Wifesharing Soprano Style✌️
En uiteindelijk kregen zij ook meer dan voldoende pap te verwerken.

Om onze dank, voor al deze geweldige gebeurtenissen te uiten, aan de Bunnies en organisatie, zouden we nog eens flink moeten brainkrashen, toch!!
Bij deze al 1000x🙏🙏🙏🙏.
 
Back on a most successful evening this Friday 15/9. I had not initially understood the theme but I had come with everything for the ever more enticing line-up that the organization proposes.

Still it is necessary to highlight the bravery of the organization to reinvent itself every week with a beautiful decoration of the place and this is great but bananas 🍌 did not interest me and are only secondary when you see SperMarie, Juliette, Mistress Aline, the Beautiful Candy and the Superb Bimbo Star Bianca 🍈🍈🍾.

The bunnies had planned a back-to-school theme with schoolgirl outfits.

Several couples also joined in the décor, theme and clothing.
On the other hand, we could not take advantage of the usual presentation of the outfits since some girls seemed in a hurry to start.

Favorite Clothing to Bianca, Candy & Aline as a school teacher for their attention to detail. Bianca had a tailor-made outfit where everything was brimming with class and perversion ; mini student skirt with everything visible on her bouncy ass and her crown clearly visible in front, stockings resilles couture, small push-up top on these beautiful breasts adorned with crosses (F*ck Me) all on transparent platforms of 18 cm.
The absolute dream of a very slutty student all tattooed. Aline, Candy & Bianca are always very available for both intense action and social network.

Aline, Candy & Bianca are always very available for the intense action and the social network - the complicity between these beauties is magnificent for the bulls that we are. Candy & Bianca gave us many lesbian duets with lots of juicy dicks to thank them intensely. They want that... Intense sex and trashy games.

Top Club (Johan), Top Organization (Max), Top Atmosphere (Everybody), Top Games 💦💦💦, Top Bunnies with a Bianca ❤️ at its peak (The final Bukkake of Bianca & Candy is still apocalyptic and a total success of the event).

I do not dare yet imagined the success of the next theme of this Friday 22/9 - Mafia style 🎱
 
22/09 Bada Boum, Bada Bing

Mijn eerste KrashZone party! Toen ik binnenkwam in de club was de sfeer al direct top. De club was goed gevuld, er waren naast de aangekondigde dames ook veel stellen aanwezig. Ik heb wat mensen gesproken en ben de verschillende kamers gaan bekijken. Toen mensen seks begonnen te hebben, keek ik het even aan. Erg geil om te zien hoe de meiden een hoop mannen tegelijk van dienst waren.

Tegen de tijd dat ik mijn "gangster"-outfit opgeborgen had werd er in verschillende kamers al heel veel geneukt, getrokken, gelikt, gevingerd en gezogen. Ik keek weer even naar verschillende meiden terwijl ze bezig waren.

Eén van ze trok in het bijzonder mijn aandacht: Bianca. Niet alleen met haar prachtige uiterlijk, vooral vanwege haar houding, de blik in haar ogen. Ze genoot volop. Dus besloot ik dat ik haar wilde neuken. Mijn pik was al keihard terwijl ik naast haar stond en toekeek hoe ze werd geneukt. Toen het mijn beurt was proefde ik eerst haar heerlijke poesje en daarna liet ik mijn pik erin glijden. Ze voelde lekker warm en nat. Ik begon haar te neuken, en haar geweldige lichaam, outfit, gezicht met haar mond vol pik van een andere man maakte me nog geiler dan ik al was. Ik pakte haar benen vast en ramde mijn pik steeds harder en sneller in haar kutje. Ze keek naar mij en ik zag in haar ogen dat zij er ook enorm van genoot. Ik ging nog even door, maar er stonden natuurlijk andere mannen te wachten, dus ik liet hen natuurlijk ook hun gang gaan.

Hoe de rest van de avond ook zou verlopen, ik was nu al blij dat ik naar dit feestje was gekomen! Ik friste me op, ging wat drinken, keek toe, maakte een praatje met mensen, heel gezellig.

In een andere kamer was Jacky intens aan het genieten terwijl ze geneukt werd. Haar man keek toe, en ik voegde me bij hem. Verder was er nog niemand daar wat zorgde voor een meer intieme sfeer. Ze leek compleet in extase te zijn terwijl ze geneukt werd. Toen deze neuker klaar was, had zij echter nog niet genoeg. Geen nood, ik wilde haar graag van dienst zijn. Ogenschijnlijk deed ik dat ook goed, want ze genoot weer zichtbaar met een grote glimlach op haar gezicht. Haar kutje voelde enorm strak om mijn pik, waardoor ik op een gegeven moment niet anders kon dan haar vol te spuiten. Het bed was allesbehalve droog gebleven, dus we kuisten het maar even op, waarna ik weer onder de douche ging.

Na een rustpauze met een drankje aan de bar liep ik weer een rondje door de club. Op de gynaecologenstoel werd de vrouw van een stel geneukt. Ik keek toe en liet haar met mijn pik spelen terwijl ik dat met haar borsten en tepels deed. Ook deze meid genoot van alles wat er gebeurde, en toen haar kutje vrij was ging mijn pik daar eens van genieten. Glimlachend en kreunend terwijl ze me aankeek, en ondertussen weer een andere pik in haar hand, neukte ik haar stevig. Dat ging weer even door, lekker kutje, leuke meid. Uiteraard liet ik de volgende wachtende ook weer aan de beurt.

Nogmaals onder de douche, met een drankje aan de bar zag ik een mooie blonde meid die ik nog niet eerder op de avond was tegengekomen. Ze keek me aan en wenkte me dat ik mee moest komen naar het ronde bed voor de bar. Dat hoefde ze me geen 2 keer te laten weten. Ze begon me te pijpen, haar man keek toe. Een andere man begon haar van achteren te neuken. Na enige tijd wilde ze dat ik klaarkwam, maar dat gaat bij mij meestal niet zo makkelijk, al was ze zeer bekwaam qua pijp- en trekkunsten. Dus ik vertelde haar dat het wel ging lukken als ik haar neukte. Zo gezegd, zo gedaan. Ook deze meid genoot zichtbaar, ze keek me geil aan terwijl ik haar hard neukte. Toen ik zo ver was om klaar te komen gaf ze aan dat ze het in haar mond/op haar gezicht wilde. Geen probleem, ik spoot mijn zaad over haar bekkie, heerlijk.

Mezelf nogmaals opgefrist onder de douche en weer terug naar de bar voor een drankje. Na een slok of twee zag ik dat Bianca een stukje verderop aan de bar zat met haar man. Het eind van de avond naderde en het ronde bed was leeg. Bianca keek me aan en laten we eerlijk zijn, 1 blik van haar is voor mij genoeg. Zelfs terwijl ik al een paar keer had geneukt en gespoten. Bianca is gewoon ongelooflijk heet. Mijn pik werd weer hard toen ze er heerlijk aan zoog. Een andere man neukte haar terwijl ze me pijpte en aftrok, wat wederom erg goed voelde. Toen ze er klaar voor was, knielde ze op de grond en zei haar man dat ik in haar mond moest klaarkomen. Natuurlijk was het geheel mijn genoegen om mijn laatste zaad van de nacht in haar geile mondje te spuiten, met alle plezier! Vervolgens spoten de andere mannen om haar heen haar onder en ik zag hoe ze ervan genoot, een heel goed uitzicht. Wat een geweldige vrouw is ze!

Na een laatste douche kleedde ik me weer aan en ben ik meer dan voldaan naar huis gegaan. Dit was de eerste en zeker niet de laatste keer dat ik een KrashZone feestje bezocht, het was fenomenaal! Grote dank aan de organisatie, de top dames en stellen, de club, en de medegasten. Wordt vervolgd!
 
Vorige week toch nog even langs geweest. Ik was er pas om 22.30h, nog beetje staan te ouwehoeren buiten voor ik binnen ging, maar heb er toch weer geen spijt van gehad.

Cathalaya stond aanvankelijk buiten en begeleidde me mee binnen, wat een topwijf is dat, prettig gestoorde paradijsvogel. Binnen was het meteen koekenbak, Bianca zag er weer verrukkelijk uit en haar ogen smaken gewoon om zaad, pffff. Candy heeft me haast onmiddellijk het wit uit de ogen gezogen. Was geen 1O minuten binnen of ze had me al gemolken, en toonde fier haar buit aan iedereen die het wilde zien. Er stond redelijk wat volk op te kijken, geil om te zien

Het was wat rustiger vorige vrijdag en dat stond Spermarie duidelijk niet aan, "niet genoeg mannen" is zowat het enige wat uit haar goed gevulde bekje kwam :))
Gekke tante is dat, die wil er 40 voor haar alleen, gulzige slet. Er was ook een heel actief koppel, die dame ging als een speer, een tik op haar billen en meer ;-) was toegestaan, duidelijk een teefje met wat bdsm ervaring. Daniela ging ook vlot, klein porno-sterretje, 1.60m fijn gebouwd, en grote donkere bambi-ogen, pfff dan ben ik meteen verkocht. Vogel voor de kat heet dat dan

Er waren verschillende koppels zeer actief, al trokken die naar de kamers, heb daar een blonde dame in de gloryhole sectie gepakt alsof het de laatste slet op aarde was. Geile teef was dat, smekend naar zaad, en haar man spoorde haar telkens aan nog harder te gaan, geil was dat. En maar loeren naar haar man terwijl ik er de zotste dingen mee mocht uitspoken.

Ik denk alles samen liepen er wel 15 dames. De afwezigen hadden ongelijk, zoveel geile teefjes. Was niet de eerste keer, en zeker niet mijn laatste keer.
 
29/09 Titty Twister Gangbang

Omdat het feestje de eerste keer zo goed beviel en de line-up voor de week erna er weer erg goed uitzag ben ik gewoon weer gegaan.

Net als MarioAndretti kon ik er helaas pas laat zijn, tussen 22.30u - 23.00u arriveerde ik. Toen ik bij de receptie stond werd me verteld dat er binnen al flink wat actie was. Dus ik heb me maar direct omgekleed alvorens naar de bar te lopen.

Daar was het verrassend rustig eigenlijk, in ieder geval vergeleken met de vorige week. Dus ik ben een rondje door de club gaan lopen om te kijken of daar wat gebeurde. Nou, dat was zeker het geval! In een kamer werd Cathaleya goed geneukt, omringd door een aantal mannen, terwijl op hetzelfde matras Daniela ook lekker bezig was. Erg geile bedoening daar. Na even toeschouwer geweest te zijn vervolgde ik mijn ronde. Aan de andere kant van de club gebeurde ook van alles, maar ik ben er niet lang gebleven.

Ik ging een drankje nemen bij de bar. Daar was het nog steeds rustig, maar nu lag Marie op het bed, met slechts 1 man bezig. Ze was hem aan het pijpen en wilde meer, dus ik voegde me bij ze en nu wisselde ze af tussen mijn pik en de zijne. Lekker, maar haar kutje wilde ook pik. Aangezien er verder niemand zich meldde was ik haar graag van dienst en begon haar te neuken. Ze genoot ervan, net als ik natuurlijk, afwisselend met haar ogen dicht en guitig glimlachend naar me. Een goede eerste kennismaking.

Daarna even opgefrist, en terug naar de bar. Nu trof ik daar mijn favoriet van de vorige week, Bianca! Een glimlach en een knipoog waren alweer genoeg om mijn aandacht volledig naar zich toe te trekken. Even een praatje gemaakt met haar en haar man, maar heel lang heeft dat gesprek niet geduurd want deze dame had er overduidelijk weer zin in! Nu we elkaar iets beter kenden en wisten wat we alle drie (zij, haar man en ik) fijn vinden konden we ons lekker laten gaan. Ze zoog gulzig aan mijn pik terwijl ik haar hoofdje stuurde, heerlijk. Vervolgens likte ik haar kutje en ze was duidelijk klaar voor mijn pik. Die leid ik met alle plezier naar binnen en begin haar te neuken. Omdat we zoals gezegd een goed samenspel hebben vlogen de spetters ervan af, letterlijk en figuurlijk. Ik nam haar hard van achteren terwijl ik haar hoofd op het matras duwde, ik kon lekker ruw tekeergaan. Echt een heerlijke vrouw, supergeil en dat maakt ze mij ook!

Na me weer opgefrist te hebben ben ik nog eens rond gaan kijken. Daniela werd nu op een andere plek hard geneukt met een groepje mannen erbij. Cathaleya was ook nog bezig. Minx had het ook naar haar zin; haar man liet haar op een gegeven moment zo hard squirten dat het op mijn been een stuk verderop terecht kwam haha. Allemaal prachtig om te zien alleen al.

Bij mijn terugkeer aan de bar lag Marie helemaal alleen op het bed. Dat er geen mannen bij waren verbaasde me, misschien was een deel al naar huis. Ik moest nog even bijkomen dus ik kon helaas ook niets voor haar doen.

Ik heb wat gedronken, en een leuk gesprek gehad met een mij tot dan toe onbekende dame. Haar hoop ik zeker nog eens tegen te komen.

Even later was er toch weer actie. Bianca nam me mee naar de andere kant van de main room waar ze even een dansje deed en natuurlijk toch wel meer dan dat wilde. In welke volgorde alles daarna gebeurde weet ik niet eens meer, het was nogal wild... Ik weet wel dat ik haar beide gaatjes likte, vingerde én neukte, in haar mondje spuugde, allemaal in samenspraak en samenspel met haar man. Heerlijk ongeremd geil, we genoten er alle drie van, geweldig! Ondertussen lag Candy (denk ik, ik heb haar naam niet meegekregen, excuus als ik het mis heb) aan de andere kant van het bed, ook lekker bezig. Toen ik even rustte en een andere man Bianca neukte speelde Candy ook met haar. Geil om te zien, ik speelde ondertussen met Candy's kutje. Ook zij wilde meer, ze begon me te pijpen. Deed ze erg goed, zo goed zelfs dat ik haar na een tijdje moest stoppen, omdat ik mijn zaad aan Bianca beloofd had. Toen die er klaar voor was deed ik hetzelfde als de week ervoor, ik spoot lekker in haar mondje. Mooi om te zien hoe ze daarvan geniet! Topvrouw.

Het feestje was ondertussen eigenlijk al afgelopen, dus iedereen ging douchen, aankleden, en daarna heb ik nog met een aantal mensen nagepraat. Weer een hele leuke gezellige sfeer, echt top. Wederom met dank aan alle aanwezigen en de organisatie. Niet mijn eerste keer maar nog steeds niet mijn laatste!
 
06/10 Babes In Hell

Afgelopen vrijdag weer geweest, waarom niet.

Op het laatste moment werd de line-up gewijzigd, Hotwife L zou niet meer komen, maar Cathaleya en Manoush werden toegevoegd, naast Bianca en Julia.

Helaas was ik weer laat bij de club, en ik heb buiten even staan kletsen, dus het feestje was al lang aan de gang toen ik binnenkwam. Weer erg rustig, de 4 aangekondigde dames en een aantal stellen, voor zover ik gezien heb.

Toen ik bij de bar aankwam, leunde Bianca er tegen aan om geneukt te worden. Ze bereidde haar kontje voor met haar hand en werd door de ene na de andere kerel geneukt, terwijl anderen met haar geweldige tieten speelden. Het was lopende band werk, leuk om te zien. Ik kwam niet alleen om te kijken, dus ook ik heb haar van achteren geneukt natuurlijk, heerlijk weer!

Later lag ze op de tafel met Cathaleya, ze speelden wat met elkaar. De mannen deden uiteraard al snel mee. Ik had Cathaleya de vorige week al wel gezien, maar nog niet geneukt. Daar moest verandering in komen! Met haar benen wijd ontving ze mijn pik maar al te graag. Fijn uitzicht om die twee dames zo bij elkaar te zien liggen terwijl ze allebei geneukt werden. Eén van de andere gozers begon met Cathaleya's clit te spelen terwijl ik haar neukte, wat een goede combinatie bleek, want ze squirtte mijn pik na een tijdje helemaal onder. Toen de volgende haar neukte maakte ze mij nog even schoon met haar mond, doet ze ook goed. Geil wijf hoor.

Manoush had ik nog niet eerder gezien, maar die was niet te missen. Mooie echt grote vrouw. Lang, stevig gebouwd (niet dik), grote tieten. Ze was heel de avond al goed aan het werk had ik gezien, en tegen het eind van de avond waren er wederom niet al te veel mannen meer actief, wat zij jammer leek te vinden. Een kerel waar ik mee stond te praten zei tegen me laten we daar eens verandering in brengen. Hij neukte haar even goed door, waarna ik het overnam. Er werden wat verwensingen naar mijn hoofd geslingerd, waardoor ik wist dat ze het kon waarderen haha.

Even later, ook op het ronde bed, wilde Bianca nog meer. Ze ging op een gegeven moment een gozer berijden, en haar man besloot dat haar kontje tegelijkertijd bediend moest worden, dus hij schoof zijn pik erin voor een goede DP, supergeil. Ik heb zijn plek nog even ingenomen, en nadat de kerel onderop klaar was gingen we over naar het ouderwetse missionaris standje. Op die manier heb ik haar kutje lekker volgespoten, dat had ze wel verdiend!

Cathaleya vroeg me daarna of ik nog zaad over had voor haar, die kreeg er ook geen genoeg van. Dat geldt ook voor Manoush trouwens, die zoog nog een pik bij de uitgang haha. Julia was een mooie vrouw, maar die heb ik erg weinig bezig gezien. De ene keer dat ik haar geneukt zag worden was haar houding niet uitnodigend vond ik.

Vrij 'rustige' avond was het, maar ik heb me zeker weer goed vermaakt!
 
Hallo, ik ben van plan om vrijdag 13/10 voor het eerst naar een krashzonepartie te gaan. Ik heb nog vrij weinig GB ervaring een paar x in Eroxx maar , daar was het steeds vrij rustig op vrijdagen..

Is het redlight district event met Cathalaya , Jenny , DD Bianca en Candy een goede start of wacht ik best af tot een ander moment?
Komen er ook nog actieve koppels? Geen dans publiek.
Ik zelf ben een man van begin de 30
En maak een reis van +/- 110km enkel rit. Dus wil zeker zijn dat het de moeite waard is.
Het event begint om 20h tot hoelaat?

Grts
 
Laatst bewerkt:
Hoi Glen ,is echt een geile bedoeling is net of je live in een scene zit van een GGG film veel zaad super geile sletten de huisdames erg actief niks is te gek
Cathalaya echt een topper en Bianca ook andere twee ken ik nog niet nu 4 keer geweest,persoonlijk vind ik Yuliette en Jackie echt de top zijn er dit keer niet ,vaak ook wel een paar dames van de koppels die er echt voor gaan !
 
Hallo, ik ben van plan om vrijdag 13/10 voor het eerst naar een krashzonepartie te gaan. Ik heb nog vrij weinig GB ervaring een paar x in Eroxx maar , daar was het steeds vrij rustig op vrijdagen..

Is het redlight district event met Cathalaya , Jenny , DD Bianca en Candy een goede start of wacht ik best af tot een ander moment?
Komen er ook nog actieve koppels? Geen dans publiek.
Ik zelf ben een man van begin de 30
En maak een reis van +/- 110km enkel rit. Dus wil zeker zijn dat het de moeite waard is.
Het event begint om 20h tot hoelaat?

Grts
Ik zou zeggen, stap vrijdag in de auto en maak de reis naar Brecht.
Je gaat er geen moment spijt van krijgen, eens de dames overgaan tot actie, ga je beseffen waarom.
Het zijn stuk voor stuk pareltjes!
Het is echt een leuke en zeer geile bedoeling, wil je jou grens verleggen, dan kan het op deze feestjes.
Zorg wel voor volle ballen, want ze zijn allen zaad verslaafd.
Wat de heren betreft, het overgrote deel daarvan is best sociaal en sympathiek in de omgang.
En niet te vergeten, vaak zorgen bloedmooie koppeltjes voor een extra leuke boost van de avond. Hoeveel het er zijn is te verschillend, dus ik plak er geen cijfers op maar het overgrote deel ervan, is meestal wel actief.
Eentje wil ik nog kwijt, bare neuken is geen verplichting maar er zullen allicht wel mogelijkheden zijn.
Feestje duurt tot 01.00 uur, degene die vroeger gaan lopen hebben meestal ongelijk😉.

Tot vrijdag!
 
13/10 Redlight District GangBang

Wederom laat aangekomen bij de club, dus toen ik binnenkwam was het feestje al volop in gang. De Duitse dames Cathaleya en Jenny aan de ene kant van de grote ruimte bezig met een paar mannen, en de Belgische Bianca en Candy aan de andere kant. Het viel op dat er aan de Belgische kant heel veel mannen stonden en bezig waren, terwijl het bij de Duitse meiden vrij rustig was, al werden ze wel bezig gehouden. Een voor mij onbekende Duitse hele lange dame was overigens ook bezig in dezelfde ruimte, zij ging net uitrusten toen ik binnenkwam.

Goed, vooral Bianca was erg populair op dat moment, er was een constante toestroom van pikken voor haar. Ze zag er super uit zoals altijd, en onderging het als de beste. In haar kutje, kontje, mondje, overal kreeg ze pik. Ik keek even toe, altijd fijn om te zien, maar uiteraard had mijn pik ook weer zin in haar. Deze keer lekker in haar geile kontje; dat kan ze goed hebben! Ze zette haar nagels in me terwijl ik haar neukte, heerlijk vind ik dat (en dat weet ze), goed samenspel. Ik zal nooit genoeg van deze topslet krijgen, ze is geweldig.

Daarna even een pauze voor zo ongeveer iedereen. Gezellig gekletst, dat draagt ook bij aan de goede sfeer die er altijd heerst. Ik weet niet hoe laat het toen was, maar er gingen al best veel mensen weg. Ook een aantal stellen die ik binnen nog niet had gespot (ik ben niet in alle ruimtes geweest).

Eenmaal terug binnen trof ik een stel dat ik eerder had ontmoet, en met hen heb ik, enigszins afgezonderd, heerlijk gespeeld. Te veel zal ik daar niet over uitweiden, maar het ging er in ieder geval supergeil aan toe.

Aan de bar weer even een drankje genomen, en met een aantal mensen gesproken, waaronder Jenny. Leuke vrouw!

Het feestje was nog niet afgelopen, dus we gingen weer vrolijk verder. Op het ronde bed waren Bianca, Cathaleya en Jenny ondertussen bezig met een aantal mannen. Cathaleya kon ik niet overslaan, geile meid is dat ook. Goed die poes doorgeneukt, heerlijk.

Toen ik van het bed afstapte wilde Jenny ook nog pik. Ze pakte hem en begon te trekken en zuigen, doet ze goed. Ondertussen begon iemand anders haar te vingeren, waardoor ze nog hitsiger werd en uiteindelijk de vloer zeiknat squirtte.

Zoals gezegd krijg ik nooit genoeg van Bianca, dus verplaatste ik me weer in haar richting. Zij had er duidelijk ook nog geen genoeg van, want ze draaide haar mooie billen nog eens mijn kant op. Duidelijke hint, dus verdween mijn pik weer in haar kontje. Goede positie om hard te neuken, en af en toe even lekker diep door te stoten. Haar gekreun en "gevloek" liet me merken dat zij dat laatste ook goed voelde, daar word ik zo mogelijk nog geiler van. Uiteindelijk lekker klaargekomen, ze had het zeker weer verdiend.

Vorige week vroeg Cathaleya aan het eind van de avond om het laatste zaad van de aanwezige mannen, en deze week had ik nog wat over voor haar. Ze zat op dat moment al geknield, en zodra ik haar hoofd vastpakte en richting mijn pik draaide lichtten haar ogen al op. Ik heb dat zaadvragende bekkie volgespoten en ze genoot er net zo van als ik.

Dat was het einde van de avond, dus na het douchen en napraten ben ik huiswaarts gegaan.

Weer een leuke avond gehad!
 
Ik zou een keer met een FWB willen gaan als koppel. Maar zij vraagt zich af hoeveel heren er gemiddeld zijn en of een dame van een koppel wel voldoende single mannen zal krijgen. In Duitsland bij Spermagames heeft zij al een keer 50 heren op een middag gehad (was een soort van weddenschapje). Maar dit aantal is daar geen uitzondering. Er zijn vaak meer dan 100 heren aanwezig. Dus zij vraagt zich af of ze een gelijksoortig aantal heren kan verwachten op deze parties, of dat het bijvoorbeeld 40 heren voor 4 betaalde dames en 4 actieve koppels zal zijn. Dat zou voor haar te weinig heren zijn. Feedback is welkom.
 
03/10 Las Vegas ShowGirls GangBang

Afgelopen vrijdag weer eens afgereisd naar de KrashZone. Vriendelijk ontvangen zoals altijd, leuk om inmiddels bekende gezichten te zien.

Toen ik bij de bar aankwam was de actie net begonnen geloof ik. Drankje genomen en even toegekeken, dat verveelt nooit. Natuurlijk niet alleen gekomen om te kijken, dus omgekleed en aan de gang!

De eerste die mijn aandacht trok was, hoe kan het ook anders, Bianca. Haar petite lichaam gebronsd en gekleed in mooie witte lingerie, op sexy hoge hakken. We keken elkaar aan en het was gelijk duidelijk dat we er allebei zin in hadden. Ze nam me aan de hand en leidde me naar het ronde bed bij de bar. Mijn pik belandde al snel in haar mond. Ze was gulzig, ik hoefde haar koppie niet eens te begeleiden om hem diep in haar keel te duwen, heerlijk. Daarna ging ze op handen en knieën zodat ik met haar lekkere poesje kon spelen. Volop van genoten, en na een tijdje een volgende gozer aan de beurt gelaten.

Even bijgekomen aan de bar, waar Manoush bezig was met spanken en gespankt worden. Ze had een onderdanige kerel als hond naast zich, en nam de dominante rol overtuigend aan. Desalniettemin wilde ze ook gewoon pik. Die had ik voor haar, dus gingen we naar het bed, waar al andere dames en een hoop mannen bezig waren. Manoush begon me te pijpen, allesbehalve rustig. Mooi, want ik hou van het wildere werk. Ondertussen had ze haar 'hondje ' in een beenklem. Die werd vervolgens toch aan de kant gezet, ze draaide haar kont mijn kant op waarop ik natuurlijk mijn pik van achteren in haar kutje schoof. Met gelijke munt terugbetaald, het neuken ging niet rustig aan, ha!

Na weer een kleine pauze zag ik dat Candy gebeft werd maar verder niks te doen had. Ik en een andere gozer boden onze pikken tegelijkertijd aan, elk aan een kant van haar gezicht. Daar wist ze wel raad mee, ze trok er aan en pijpte ons om en om. Haar kutje werd ondertussen geneukt, maar dat weerhield haar nergens van. Doet ze goed! Zij had ook een erg mooie outfit trouwens, lingerie die bestond uit dunne kettinkjes met/van edelsteentjes en bijpassende hoge hakken.

Tegen het eind van de avond liep ik Bianca weer tegen het lijf, niet geheel toevallig haha. Ik wilde die geile poes van 'r nog eens neuken, dus legde haar neer en ging los. Bianca kan het goed hebben keihard doorgeneukt te worden, sterker nog, ze bleef maar kreunen 'baise-moi, baise-moi' haha. Toen we daar genoeg van hadden ging ze op haar knieën om het zaad van de rondom aanwezige mannen te ontvangen. Stuk voor stuk vakkundig afgewerkt. Mij ook, mijn pik in haar mondje en tussen haar geweldige tieten, en uiteindelijk mijn zaad in haar bekkie gespoten.

Volgens mij was het toen zo ongeveer sluitingstijd. Cathaleya was het daar echter niet mee eens, die zat alleen en schreeuwde 'I want dick in my pussy!'. Met haar had ik die avond nog niks gedaan, dus ik vond het mijn plicht om haar te geven wat ze wilde. Ook goed hard geneukt, ze genoot er volop van. Na mij een andere gozer nog, en toen was ze wel tevreden. Al krijgt ze er nooit genoeg van geloof ik haha.

Na het douchen en aankleden nog wat nagepraat, en voldaan naar huis. Dat was weer een goede KrashParty!
 
ik zou wel eens willen gaan, maar vraag mij af... loopt iedereen daar naakt rond? of kan je iets aanhouden van kledij? indien je naakt moet zijn, waar steek je dan het sleuteltje van de locker :sneaky: ik veronderstel dat smartphone niet toegelaten is?
 
ik zou wel eens willen gaan, maar vraag mij af... loopt iedereen daar naakt rond? of kan je iets aanhouden van kledij? indien je naakt moet zijn, waar steek je dan het sleuteltje van de locker :sneaky: ik veronderstel dat smartphone niet toegelaten is?
Je kan en mag je boxer aanhouden, dus niet verplicht om naakt rond te lopen. De sleutel van de locker kan je veilig laten bewaren bij de barman.
 
Terug
Bovenaan Onderaan