Als je vrijdag 11/10 twijfelde en er niet bij was op de Cum Olympics, wel ik verzeker jullie, dan heb je iets gemist!
Er is één grote troost, je zal geen 4 jaar moeten wachten op de volgende spelen, er werd mij al iets beloofd

en er zouden nog atleten passeren…
Cum atlete Kristina

van de Noorse delegatie, wist zich met 44 ladingen, alvast te plaatsen voor een finale plaats.
Na afloop op de persconferentie wist ze ons te vertellen, dat ze tijdens de finale, enkel gaat voor het maximale van het witte goud

Ze verklapte ons ook nog, dat een eerdere bukkake van Foxxxy

, haar deed beslissen om deel te nemen aan deze Cum Olympics.
De juryleden hebben al aangegeven, dat ze streng zullen toekijken op het naleven van de regels, bij een volgende editie.
Er mag geen druppel zaad verloren gaan, Kristina deed het alvast uitzonderlijk

. Als newbe sperma Slet, wist ze 44 ladingen zaad, te begeleiden tot in haar maagje

Volgens de jury is dit ongezien, wat dus ook terecht, haar finale plaats opleverde!
Zoals de meeste atleten het gewoon zijn, werd ook zij goed ondersteund, door een horde eerste fans, haar coach en The Joker

Haar fans werden klaargestoomd, door 2 bekende uit de wondere wereld van de Krashzone, Manoushka

en Alicia

Iets later op de middag, kregen we nog extra ondersteuning van een hongerig sletje

Echter de 3 sletjes, dienden zich aan de spelregels te houden, al het zaad was bestemd voor Kristina

.
Vroegtijdige ongelukjes werden letterlijk opgevangen of rechtstreeks, aan de Noorse Topatlete doorgegeven

, waaronder ook mijn 2de lading van de middag

Eén ding is zeker, de strijd voor het ultieme goud beloofd nog serieus hitsig te worden…
Heet werd het ook nog later op de avond, met de Lucifer Hotwife Gangbang, ja een dubbeltje dus

Verbaasd door haar topprestatie op de middag, kon ik maar moeilijk weerstaan, aan haar zaad vragende blik in haar ogen

Een beloning voor haar prestatie kon niet uitblijven, haar deurtje stond al een paar dagen op een spleetje

. Toch mogen we weeral van geluk spreken, dat ik deze klus niet alleen moest klaren, geen beginnen aan

Als je weet dat ze zelfs op een bepaald moment onder Morgan ging liggen, om het druipende zaad uit haar kutje op te vangen

, dan denk ik dat we er een waardige Krash atlete bij hebben.
Om haar rol extra waardig te maken, stak ze maar al te graag haar tong uit, om nog eens een extra lading in ontvangst te nemen, van iemand die zich aan het klaar stoten was in Morgan

Sorry voor de gevoelige lezers maar dit is waar wij voor komen, Krash momentjes beleven
Toegegeven, het was zwaar om mijn laatste reserves naar boven te halen. Toch met een zwak voor…, wist een Hotwife mijn apparaat te bespelen met haar voetjes en lukte het haar

, Fuck das een geil wijfje!!
Nog veel zwaarder is het om alle andere sletjes, niets te kunnen bieden wegens geen voorraad meer

Maar ze zagen er wel stuk voor stuk uit, om van te snoepen, Bianca

, Candy

, Cathaleya

, Manoushka

, Alicia

, Morgan

, Zaphyr
Onder de indruk zijnde van Kristina haar schoonheid

en prestaties, ben ik er waarschijnlijk nog vergeten.
Krash cuties vergeef mij, zondag ga ik te biechten
Bedankt allen!!