Recensie Kristel, Herentals 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kokosnoot

Wandelaar
30
27/09/21
13
3
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kristel-hot.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had rechtsomkeert zonder pardon moeten maken toen zij de deur open maakte.
Op haar advertentie staat er vermeld dat zij 34 is, zij is zeker boven de 45!
Sommige van haar foto's zijn gewoonweg niet van haar en anderen werden met zekerheid meer dan 10 jaar geleden opgenomen.
De nood was groot waardoor ik toch op een goede service hoopte.

Niets van! Zij probeert je eerst een trio aan te smeren met haar Tsjechische vriendin of meer tijd samen.
Zij pakte het geld en dan verdween zij een dikke 10 minuten!
Ahja, zij had als tolk moeten dienen voor haar vriendin die enkel Tsjechisch spreekt.
Dan kwan de vriendin nog een keer de deur aankloppen waardoor zij nog een dikke 5 minuten weg was.

Eenmaal terug, kussen op de mond was niet mogelijk voor 30 minuten, ook pzc niet. De sex duurde het max 4 minuten (come on, please finish baby).
Voor 30 minuten betaald en dikke 7 minuten met deze vrouw geweest.

Blijf maar weg van dit adres is de boodschap.
 
Het is toch geweten, dacht ik, dat in het circuit van de dames van vreemde afkomst die zogezegd prive ontvangen, de meeste gepimpten zitten en dat daar ook bijna altijd gesjoemeld wordt met advertenties. Ik verwonder mij nog altijd dat er zoveel mannen klakkeloos op dit soort online advertenties af gaan. Toon een vent die heet staat een fotoke van een blote kont, en zijn pietje is al op weg naar dat madammeke. Ik ben daar al lang zo goed als helemaal mee gestopt. Aan een raam zie je tenminste al hoe ze er echt uit ziet, en je kan er even mee praten ook. Met die bazaar van internet is gewoon alles een vraagteken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan