Recensie Kristie, Haus nr 5 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jaapjum

Vaste klant
147
06/10/21
127
43
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week Kristie bezocht. Een leuke verschijning, precies zoals op de foto. Ziet er geil uit en ruikt lekker. De sex was redelijk. Veel op de automatische piloot en niet echt een klik. Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zaterdag mijn nieuwsgierigheid bevredigd en deze schoonheid bezocht.

Ik was best tevreden en anders dan hierboven ga ik nog wel een keer langs. Kristie ziet er erg mooi uit, mooi lichaam en de tatoo's misstaan haar niet. het is niet mijn ding maar heb wel eens erger gezien.

Kristie zit er puur voor het geld en dat merk je wel aan haar. Haar mooie lichaam en lieve lach maken wel het e.e.a. goed en ze probeert het wel te verbergen maar je merkt aan alles dat je een passant bent en jij voor haar gewoon een klant bent. Prima hoor, zolang ze maar wel haar best doet. Op het (tong)zoenen na doet ze dat ook. Pijpen was hemels en intiem ruim voldoende. Haar volle lippen zijn hemels bij het pijpen. Ze doet het nat en lekker langzaam met best veel variatie. Het zoenen is wel onder de maat. najah, dat kan.......

Ik ga nog wel weer een keer langs. Ze lijkt me wel iemand waar je het even tijd moet geven. Ze toont best wat interesse en wie weet hoe zich dat ontwikkelt. En laten we eerlijk zijn, het blijft een kwestie van vraag en aanbod en een zakelijke overeenkomst, maar als ze nog iets losser kan worden is dit een prima adresje om af en toe langs te gaan.

Kortom, ik ga nog wel weer een keer.

Groet,

Kakarot. :cool:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan