Recensie Kristina 13k4, Alkmaar 2,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piet de Hollander

Wandelaar
53
06/11/21
25
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Lekkere meid, meer dan prima body met heerlijke borsten en billen. We kwamen langzaam op gang door met name het vele, maar wel enthousiaste, gepraat door Kristina. Blijft lastig om dvp in haar verhalen te onderbreken en je moet zeggen dat je wel los wilt. Dit kan ook slecht vallen. Pijpen mc alleen in de wang mist hier de passie, 69 en neuken goed. In totaal leuke date maar mindere klik. Zoek toch meer een dvp die je al lekker opgeilt vanaf het moment dat je binnenkomt.
 
Dit is ongeveer hoe deze Kristina is inderdaad. Ze kletst je de oren van je kop, en krijgt ook gemakkelijk een grote mond van haar als het haar even zo uitkomt (waar je ook nog royaal voor betaalt). Ik kwam er langer terug weleens, maar inmiddels al een tijd niet geweest. Slank is ze nog altijd, en ziet er ook prima uit, daar ligt het niet aan. Leeftijd mag een tandje omhoog; Kristina is bijna 40.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Kristina staat je zeer actief te werven aan de deur daar hou ik altijd wel van, ze ziet er ook lekker uit zeker voor haar leeftijd. Een aantal maal voor het instaptarief binnen geweest waarbij ze elke keer probeert mij te verleiden tot veel langer te blijven, als je dan heel beschaafd informeert naar extras krijg je toch een grootte mond van heb ik jouw daar.

Het pijpen ( mc dus ) is toch wel heel eentonig wel maakt ze zo af en toe een soort van spinnend geluidje. De sex is op zich wel oke maar behoorlijk standaard en fantasieloos ik mocht wel goed doorstooten, alleen niks aanraken en o wee als ik mijn eigen lul vastpak dan krijg je een tik op je vingers, door dit alles niet kunnen komen dan gaat ze toch maar over met de hand ( mc) en dit is behoorlijk plichtmatig.

Ik vroeg me af waarom eigenlijk een heel uur het is precies hetzelfde als 15 minuten, nou de rest van de tijd gaat ze praten en dit kan ze erg goed ik heb geen oren meer over 😂 ( en daarom herrinerde ik me dat ik haar een jaar of tien terug ook al bezocht had op het Zandpad was precies hetzelfde) als je daar van hou oke maar vind het toch zonde van het geld

Je kan een lekker wijf neuken maar ik ga er niet meer heen
 
Dank voor de mooie recensie! Fijn dat er een goede bezetting is. Ben van plan volgende week voor het eerst in het weekend te gaan. Hopelijk weer een volle bezetting.

Ben 2 jaar geleden ooit eens bij deze dame geweest. Enige wat me is bijgebleven is dat ze geobsedeerd aan het controleren was of ik niet aan mijn condoom zat. Nogal vervelend was dat.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Jeetje wat een lekker wijf, maar eenmaal op de kamer drie keer niks echt een Tmm
 
zeker als je 100 euro neerlegt, dan is het gewoon echt zonde geld. Of je moet gewoon lekker willen stoten. ik vind haar zelf te passief, en haar grote mond is ook niet prettig.
 
Heb haar ook niet meer gezien. Sinds ze (weer) actief is op de Dam (begin 2019) is het vaker voorgekomen dat ze er een aantal maanden niet was (even los van de lockdowns in 2020 en 2021). Benieuwd of ze weer terugkomt ook.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
hallo ik kom net van deze dame ik kwam voor patricia zag haar naam staan bij de nieuwe kamers maar ze was er niet. ben toen bij deze dame naar binnen geweest. pfff wat lult ze veel zeg. afgesproken voor neuken pijpen en beffe was 50 euro allemaal niet zo bijzonder. voor mij geen herhaling vatbaar. alles was gewoon standaard.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs ook bij Kristina geweest. Leuk koppie en heerlijk lichaam. Lekker vluggertje gedaan. Eerst ben ik gepijpt, niet bijzonder lekker, ook niet vervelend. Maar ze doet meer truukjes dan gewoon lekker heen en weer schuiven met d'r mond. Vind dat laatste toch het lekkerste. Beetje in afwisseling met het eerste is dat het leukste. Daarna over op missio maar dat vind ik door de smalte van het bed niet lang chill, overgestapt op doggy (wat zij pussycat noemde) en daar lekker gefinisht met heerlijk uitzicht.

En inderdaad, al dat gepraat, ik verstond heel veel ook niet dus moest om de haverklap om herhaling vragen. Ze ratelt ervoor en erna maar tijdens de seks zei ze niks. Zie prima voor me dat ik nog een keer bij haar binnenstap maar alleen als andere dames bezet zijn of minder knap, zou eerder iets nieuws proberen dan dit nog een keer, maar zou dit zeker op deze manier nogmaals willen meemaken.

Over dat aanraken van het condoom, daar begon ze tegen mij ook over (toevallig? Of begint ze er altijd over?). Haar punt is dat sommige mannen vieze handen/nagels hebben en dat het condoom in haar gaat en ze dat na aanraking door vieze handen geen fris idee vindt. Kan ik me helemaal voorstellen. Klant vragen z'n handen vooraf te wassen zou dan een oplossing kunnen zijn.

Overigens vroeg ik wel om extras en kreeg geen grote mond maar eerder een speech dat ik zoiets beter niet kon doen.

Edit @mod krijg voorvoegsel 'recensie' helaas niet toegevoegd.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van middag eens binnen gestopt, daar gordijntjes bij Nicole dicht waren. Had haar al eens zien zitten en leek een gekleurde meid ( hidoestaans of indo leek mij in het donker toen) binnen zag ik dat het zonnebank bruin was, geen problleem verder, toch verder gegaan. afgesproken 40 minuten standaard, ze deed geen extra's zei ze. damn die meid ziet er strak uit hoor, beetje te strak misschien wel, voelt toch wel beenderig zo een strak lichaam vooral zij boven op voelde hard aan zonder dikke billen, maar voor het oog een plaatje (en die heeft ze ook, mooie tijger op haar rug.) Ze kreeg me vlot hard, met een soort ploppende pijp techniek. ook wat manuele aandacht voor de ballen. neuken word nooit wat bij mij door beperking desondanks toch drie standjes gedaan, Geprobeerd te finishen met trek werk waarbij ze naast me lag, ze stelde een masturbeer showtje voor maar dat werd niet veel soeps. probeerde nog wat gezoen op gang te krijgen maar dat werd het niet. Ze was vriendelijk, niet gehaast, en niet te spraakzaam bij mij althans. Ik lees hier dat ze 40 is maar dat geef ik haar zeker niet. Ik vond het een positieve date. overegens is het kamer 33K2 volgens mij nu . overegens mooie fake tieten met harde tepels.
 
Laatst bewerkt:
Christina is gestopt, volgens mij ben je bij Sylvia geweest (die zat vroeger op g2k5)? Die is gebruind, door de zonnebank. En voldoet aan je beschrijvingen, en heeft ook siliconen. Die is 40, maar zeer strak in het velletje, verder geen extra's. Leuke recensie!

Sylvia rookt alleen niet, dus twijfel toch wat nu...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan