Recensie Kristy/Lilian, Amsterdam (voorheen Den Haag) 4,31 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het staat niet bij de mogelijkheden in de advertentie. Dit zal ze niet voor niets hebben geschrapt. Ga er dus maar vanuit dat ze het niet doet, hoe geschoren en schoon je ook bent, dat voorkomt teleurstelling.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8309323-kristy
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vriendelijke, goed verzorgde meid.
Spreekt redelijk goed Engels.
Helaas was ze niet mijn type qua uiterlijk, maar ik dacht toch proberen. Seks was lekker actief, anaal kon ze goed hebben. Pijpen deed ze eerst zonder condoom wat matig was, later pijpte ze met condoom en ging ze intenser pijpen.
Ik merkte dat ze ervan houdt om dominant te zijn, maar de rollen waren wat omgedraaid. Kon ze goed hebben.

Kortom:

Vriendelijke meid, als het je type is qua uiterlijk is ze het bezoeken waard anders zou ik haar over slaan.
 
Ze heeft altijd met pzc en anaal geadverteerd maar nu niet om een of andere reden misschien iets wat ze ter plekke bepaald afhankelijk van klant en sfeer
 
En is @Motherfucker Jones recent geweest of al wat langer geleden toen het misschien nog wel tot de geadverteerde mogelijkheden behoorde?
Neemt niet weg dat je het natuurlijk altijd netjes kunt vragen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
280
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was weer aardige tijd geleden dat ik langs Kristy was geweest maar het was weer als vanouds. Kristy is een ster in het verleiden en de meeste dingen zijn hier al over haar gezegd.
 
In het verleden haar vaak bezocht. Op de nieuwe foto's lijkt het alsof ze nu grotere borsten heeft.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een jaar geleden bezocht. Praat super goed Engels, leuke spontane meid. Lichaam is prima maar zeker niet zoals ik nu op de foto's zie. Doet goed mee en was allemaal prima. Anaal was wat minder met haar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar maanden geleden heb ik twee keer Kristy bezocht in Amsterdam/Amstelveen. Bij binnenkomst is het altijd eerst even samen douchen waarbij zij al lekker begint om je op te geilen. Na deze heerlijke sessie mag de pret echt beginnen! Een keer is ze begonnen met PZC, maar dat was een beetje terughoudend. Uiteindelijk het condoom erom en toen was er geen houden meer aan. Met veel passie bracht zij mijn jongeheer tot volle sterkte en ze kon hem ook redelijk diep in haar mond nemen (ben zelf normaal geschapen). Al met al zou ik dus zeker de sessie met condoom aanraden en voor PZC elders je heil zoeken.

Na het pijpen hebben we enkele standjes gedaan alvorens ik mijn kruid voldaan verschoot. Tijdens de daad deed zij heerlijk mee en merk je dat ze echt gevoel voor ritme heeft. We waren nog niet klaar of ze lag alweer twerkend op bed voor een tweede ronde!
Mocht je de kans hebben dan raad ik aan om haar zeker een te bezoeken want in mijn optiek is zij echt een toppertje voor iemand die niet perse PZC wenst.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
280 - 60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kon ook fijn en snel bij haar terecht, ze was net weer geland vanuit BCN. Al een beetje voorspel via de app. Wensen doorgenomen en alles was uitstekend. Prima plek voor ontvangst, ze was mooi aangekleed. Mooie vrouw, niet zo meisjesachtig als op de foto's, maar zeer de moeite waard. Ze is een leuk mens, maar de date verliep niet helemaal zoals gewenst. Ondanks dat ik had aangegeven dat ik wat groter ben dan gemiddeld en ze aangaf dat dat geen enkel probleem was, bleek anaal überhaupt niet te lukken en zelfs met gewoon neuken probeerde ze me snel buiten haar (op haar borsten / pijpend voor de spiegel) klaar te laten komen. Maar dat wilde ik niet, dus weer terug op het bed gegooid en in missio geneukt, ze begon steeds harder te roepen, haar hand voor de mond om de buren niet wakker te maken; kon haar wel steeds beter / dieper nemen. Uiteindelijk lekker en hard gekomen.
BDSM deel was niet zo'n succes, hoewel ze goed haar best deed. Ze had een buttplug met bunny tail erop, waarmee ze parmantig rondliep. Dat was sexy genoeg, jammer dat het niet lukte dat lekkere kontje te nemen! Ze gaf me het geld wel terug, wat ik niet allemaal geaccepteerd heb. Ze had het toch echt wel serieus geprobeerd.
Herhaling? Misschien, maar dan gooi ik haar wel over een heel andere boeg 😈
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor het eerst bij Kristy langsgeweest, wat een feest. Heerlijk lichaam, leuk gezicht en een lief karakter.

Eerst samen gedouched en daarna een fijne gfe gehad. Eerst op de bank, daarna op bed. Heb haar lekker genomen, debk dat ze er ook van genoten heeft want ze vond het niet erg dat ik flink aan t stoten was.
 
Omdatikhetlekkervind, I see you gave a 3 stars against French kissing, which is below average, May I know why? Feel free to respond in Dutch. Thanks in advance!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat ik me het wel kan inbeelden ze kust wel maar met weinig tong. Als je het vergelijkt met haar vriendin Angela of de veelbesproken Ella oostdame dat is tongzoenen van ander niveau als je snapt wat ik bedoel of als je 1 van deze 2 kent.
 
Same here. Het enige minpunt aan Kristy is het niet of nauwelijks tongzoenen. Als ze dat net zo gepassioneerd zou doen als sommige andere dames, zou ze echt onweerstaanbaar worden :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Voetfetish
  4. Kontlikken door klant
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nee ze zoent niet veel en van tongzoenen merk ik überhaupt niets. Maar wat een schat en wat een klasse. Ik denk dat haar ervaring en spierbeheersing een groter verschil maakt (voor mij), ondanks dat ze me (te) groot vindt.
Dat en dat je heerlijk met haar kan kletsen en lachen.
Ze is voor mij 10 uit 5 😉
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisterenmiddag ook een date met Kristy gehad, ik had al heel lang zin in haar.
Haar foto's vond ik erg mooi en dat ze een vriendin van Angela is maakte me nog nieuwsgieriger
Ik heb er zeker geen spijt van, Kristy is een mooie en gezellige meid en heeft me twee keer naar een heerlijk hoogtepunt weten te krijgen, binnen een uur.
Tussendoor ben ik nog even lekker gemasseerd waarna de tweede ronde kwam op haar initiatief!
2 Keer samen douchen vind ik trouwens ook heel prettig en het maakt het GFE plaatje nog kompleter.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
In one word, disappointing. Finally managed to get an appointment and was really pumped up by her reviews here. Short bj without condom, timid french kiss with the tip of the tongue and uninterested sex. Paid for 45mn and was out within 30. I'm sure she can be better, but not for me unfortunately.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Moet kapiteinrdl hierboven gelijk geven....service neemt af en dame krijgt diva streken....poepgatstampen is voor haar meer een opgave aan het worden....vroeger schreeuwde ze hard om meer en dieper...ik sla voortaan over....
 
Heb deze dame een jaar geleden bezocht. Ook naar aanleiding van de juichende recensies hier. Dacht ook: dat gaat wat worden! Maar niets daarvan. Vond het helemaal niets. Ouder en fletser qua doorsnee uiterlijk. En vooral, kwam afspraken niet na en deed alles halfbakken. Pijpen zou zonder condoom zijn, maar ze zat er 'stiekem' een condoom omheen te friemelen, terwijl ze zo ging liggen dat ik dat niet kon zien.
Zoenen amper. Overdreven reactie op beffen. Heb destijds gezien het grote aantal fans maar niets geschreven omdat ik geen zin had in gedoe. Maar sluit me aan bij voorgaande berichten. Had het idee dat ze er helemaal geen zin in had en dacht met beetje lachen en quasi lief doen wel met slechte service weg te komen. Mogelijk werkt dat bij haar 'fans'.
 
Ik ben al een poosje niet meer geweest. Ben even benieuwd of haar service voor de oudgedienden ook is verminderd. Zou wel jammer zijn....
@OIHLV ?
 
Jammer van al die slechte ervaringen met haar.
Als er weinig enthousiasme is ben ik zelf meestal ook gauw mijn interesse kwijt.
Ik ben een beetje een ochtendwipper en probeer altijd eind van de ochtend of vroeg in de middag af te spreken.
Vaak ben ik dan de eerste klant van die dag, wat ik erg prettig vind.
De dames zijn dan nog fris en fruitig.
Ik kan me ook enigzins voorstellen, dat na een lange dag werken, appen en wachten het animo enigzins daalt.
Bij de achtste befbeurt en zoveelste harde snikkel, zal de automatische piloot bij veel meiden het overnemen.
Persoonlijk ben ik ook niet in staat om van 's morgens tot laat in de avond te wippen.
Maar een zijn natuurlijk uitzonderingen de de regel bevestigen en ik ben de jongste niet meer.😭
 
Ik ben al een poosje niet meer geweest. Ben even benieuwd of haar service voor de oudgedienden ook is verminderd. Zou wel jammer zijn....
@OIHLV ?
Tja, wat zal ik zeggen? Over uiterlijk valt niet te twisten (over ervaringen ook niet), anaal doe ik niet aan, zoenen heeft ze nooit echt gedaan (bij mij)...

Mijn ervaringen zijn nog altijd louter positief. Ik kom er al heel lang, zeker eens per maand en heb nooit de gedachte gehad dat het "minder" is geworden.

Tis net wat je zoekt denk ik en wat zij mij geeft vind ik nergens anders.

Maar ja, das persoonlijk hè 😉
 
Wat mij betreft was het omslagpunt toen ze haar naam veranderde van Lilian naar Kristy. Toen is de service voor mij gaan afnemen. Een aantal handelingen die standaard en vol overtuiging waren zijn als het ware geleidelijk uitgefaseerd.

Ik zou gewoonweg zeggen dat de Kristy persona een andere en mindere dvp is.

Sommige reviews beginnen op een afrekening te lijken, dat verdient ze nu ook weer niet als je het mij vraagt. Maar ze was een absolute topper en dat is ze voor mij nu niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Nou ja, er is ook heel veel aan vooraf gegaan voor dat ze haar naam uiteindelijk veranderde, dus dat kan zijn invloed hebben gehad, voor wat het waard is.

Ik ervaar zelf echter helemaal niet "dat de Kristy persona een andere en mindere dvp is", maar anderen blijkbaar wel, dat is sowieso zonde.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook ik kan de teloorgang van onze Lilian beamen. Het lijkt inderdaad wel of deze Kristy haar tweelingzus is. Ben paar jaar geleden bij Lilian geweest en had voor 100 euro een top halfuur. Nu jaren later voor 150 euro de ervaring zoals die is bij een gemiddelde raamdame. Kristy is wat kilootjes aangekomen, is niet erg maar ze is niet meer de absolute stoot die ze ooit was. En wel doodleuk 150 euro vragen voor een half uur. Misschien is dat geld nodig voor het kopen van extra glijmiddel want godsallejezus de hele fles werd leeggespoten in haar flamoes. Wat een glibberpartij. En dat tenenkrommende fake gekreun. Nee, nooit meer.
 
Ik lees echt stomverbaasd de laatste reviews 😲

Een fles glijmiddel heb ik werkelijk nog nooit gezien met haar 🤔 En fake kreunen? Mêh.

Kilootjes erbij klopt zeker, maar wat mij betreft kan het nog (net) inderdaad.

Nu ben ik wegens vakantie al een week of 6 niet geweest en ja...tis net als met een relatie, op een gegeven moment zie je het wellicht niet meer/ kan het minder worden (en accepteer je dat maar gewoon), ik geloof dat ik nog maar eens moet polsen 🧐

Wat een ellende lees ik hier, bar zonde dit zeg!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan