Recensie Kyara, Private Girls, Wommelgem 4,91 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zwoele-kyara-nieuw-zara.html
Totale kosten (in euro)
320€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Welkom in 2023
Gisteren vrijdag weer super mooie intense momenten gehad met het toppertje @Kyara kiki.
Toen de deur openging was Kyara aangenaam verrast dat ik het was. Ik moest haar nog eens bezoeken voor ze gaat genieten van haar welverdiende vakantie. Om een lang verslag kort te maken. Afspraak was op en top Kyara geeft het beste van zich zelf een top service. Lieverd geniet van je welverdiende vakantie en tot zeker weten weerziens 😘. Ze voelt zich ook steeds gewaardeerd als je een cadeautje hebt en zeker chocolaatjes 🍫
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een long time lurker hier en vroeger op hookers (op enkele postings na) maar na een hemelse ervaring moet ik het toch van me afschrijven.

(Disclaimer : ik zit nog met men hoofd in de wolken wanneer ik dit schrijf 😉)

Reeds vele jaren geleden heb ik me een eerste keer door Kyara laten verwennen. Vanaf de eerste keer onder de indruk van haar hemelse bj kunsten. Nu ben ik niet iemand die maandelijks een meisje bezoekt en als het gebeurt is het altijd last minute. Dus mijn bezoekjes door de jaren heen aan Kyara zijn schaars. Nu was het meerdere jaren geleden, want als je zomaar gaat aanbellen is de kans heel groot dat ze bezet is.
Dan kom je misschien wel bij Mia terecht, ook niet slecht, maar dat is een ander topic.

Maar vandaag was de tijd dus echt wel gekomen om de jongeheer nog eens te laten verwennen door K en voor de zekerheid dus maar gebeld voor een afspraak.
En jongens toch, wat had ik ze veel vroeger terug moeten bezoeken.
Ze is altijd zo vriendelijk en lief, heeft prachtige borsten 😍 en ze verwent je alsof je een gouden l*l hebt.
Dit is hier natuurlijk allemaal al gezegd en geschreven maar wil hierbij nogmaals de status van queen K bevestigen 😉
 
Ik ben een long time lurker hier en vroeger op hookers (op enkele postings na) maar na een hemelse ervaring moet ik het toch van me afschrijven.

(Disclaimer : ik zit nog met men hoofd in de wolken wanneer ik dit schrijf 😉)

Reeds vele jaren geleden heb ik me een eerste keer door Kyara laten verwennen. Vanaf de eerste keer onder de indruk van haar hemelse bj kunsten. Nu ben ik niet iemand die maandelijks een meisje bezoekt en als het gebeurt is het altijd last minute. Dus mijn bezoekjes door de jaren heen aan Kyara zijn schaars. Nu was het meerdere jaren geleden, want als je zomaar gaat aanbellen is de kans heel groot dat ze bezet is.
Dan kom je misschien wel bij Mia terecht, ook niet slecht, maar dat is een ander topic.

Maar vandaag was de tijd dus echt wel gekomen om de jongeheer nog eens te laten verwennen door K en voor de zekerheid dus maar gebeld voor een afspraak.
En jongens toch, wat had ik ze veel vroeger terug moeten bezoeken.
Ze is altijd zo vriendelijk en lief, heeft prachtige borsten 😍 en ze verwent je alsof je een gouden l*l hebt.
Dit is hier natuurlijk allemaal al gezegd en geschreven maar wil hierbij nogmaals de status van queen K bevestigen 😉
🤩☺ dankjewel voor deze woorden 😘 😺
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maandag drukke dag blijkbaar bij PG.
een beetje verwarring maar uiteindelijk met KTara op de kamer geraakt.
moesten even wachten op vrije badkamer en ondertussen werd ik al eens goed 'biinen gedaan' …
even gewassen en daarna lekker gezoend, gebeft en werd zalig gepijpt.
neuken doe ik liever thuis.
achteraf nog douche en wat gelach.
topgriet!
ga ik terug? Misschien wel hé.
tijd en geld.
😅
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
http://www.private-girls.be/
Totale kosten (in euro)
480€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week deze topdame nog eens verreerd met een bezoekje. Ga geen uitgebreide recensie plaatsen, want er staan er al enkele tussen. @Kyara kiki je bent een toppertje. En deze dame heeft ook mogen proeven van de kookkunsten van kokkie.
 
Op 24 december schreef ik: 'Net deze kerst cadeau gegeven aan m'n favoriete dame... Marciano stiletto's'
Wat een 'sexy' high heels!

marciano-stiletto-png.81727
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje geleden de grens over gestoken om kennis te maken met deze veel geloofde dame.
Ivm. de vrij lange reis was ik iets vroeger dan afgesproken. Toch deed Kyara toevallig de deur open en mocht ik onmiddellijk naar boven, de kamer in.
Als ik gewoon het privéhuis voor een voorstelronde binnen gelopen zou zijn, weet ik niet of ik Kyara gekozen had. Did ofschoon zij een heel leuk koppie heeft.
Nadat zij haar spullen gehaald had zijn wij samen wezen douchen. Dat vond ik wel leuk, heb ik in NL niet vaak mee gemaakt tot nu toe. Lijkt hier echter routine.
Vervolgens in de kamer maakt zij een heel rustige en ontspannen indruk. Lijkt ook zelf van de nodige actie te genieten.
Geen haast. Na afloop weer samen onder de douch.
Voor mij was het wel moeilijk om haar altijd goed te verstaan. Dit omdat zij een sterke Vlaamse/Antwerpse accent spreekt.
Wel een leuk uur gehad. Maar als ik er opnieuw een lange reis voor zou moeten maken, dan zijn er toch ook erg aardige dames op minder afstand voor mij te vinden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje terug een leuke date gehad met Kyara. Leuk huis ook met nog andere meiden waarvan er enkele mijn aandacht trokken toen ik in het salon op Kyara wachtte.
Kyara kan je wat omschrijven als een leuke zotte doos die al het mogelijke doet om je een leuke tijd te geven.
De eerlijkheid gebied me om te zeggen dat ze een beetje afwijkt van men type maar ik wil daarmee geen afbreuk doen aan haar kwaliteiten. Want die heeft ze.
Het uurtje was zo om. Lekker pijpen zc, en seks in verschillende leuke standjes.
Herhalingsgevaar? Daar ben ik nog niet uit. Maar leuk is ze wel.
 
Hoe oud schat je haar dan?
Rond de 40, maar wel best een heel mooi figuurtje, Maya is 30 ofzo en haar figuur kan er totaal niet aan tippen..... om maar een voorbeeld te noemen. Is idd wel een lieve dame, weinig of niets op aan te merken.... ouder worden we helaas allemaal.... Maar ervaring is ook nuttig. Dus.... ik vind haar nog steeds echt de moeite om te zien ondanks de leeftijd zenne..... En blijkbaar ben ik niet de enige.... De buitenlanders zijn soms ook mooier van figuur en helft jonger, maar 'deftig' zoenen is er vaak niet bij zoals bij Kyara. Zeker niet bij de Roemeense dames, dan kun je al even goed naar de schipperstraat.... alle ja Roemeense genoeg daar, met krak dezelfde service en goedkoper ... Al zijn Dea en Roxanne natuurlijk wel echt de mooiste meisjes, die je u maar kunt inbeelden. Maar weerom in de schipperstraat ook dus nja..... Tis maar een kwestie van perspectief. Ik vind Kyara echt wel top! Punt uit....
 
Laatst bewerkt:
Een tijdje terug een leuke date gehad met Kyara. Leuk huis ook met nog andere meiden waarvan er enkele mijn aandacht trokken toen ik in het salon op Kyara wachtte.
Kyara kan je wat omschrijven als een leuke zotte doos die al het mogelijke doet om je een leuke tijd te geven.
De eerlijkheid gebied me om te zeggen dat ze een beetje afwijkt van men type maar ik wil daarmee geen afbreuk doen aan haar kwaliteiten. Want die heeft ze.
Het uurtje was zo om. Lekker pijpen zc, en seks in verschillende leuke standjes.
Herhalingsgevaar? Daar ben ik nog niet uit. Maar leuk is ze wel.
Bedankt voor de review … en tja wat kan ik zeggen , ik kan niet iedereens type zijn he 😁 maar je zegt het op een respectvolle manier alvast ! 🤗
 
Bedankt voor de review … en tja wat kan ik zeggen , ik kan niet iedereens type zijn he 😁 maar je zegt het op een respectvolle manier alvast ! 🤗
Graag gedaan @Kyara kiki
Je bent top in wat je doet. Ik bedoelde er zeker niks slecht mee. De service die je gaf is iig de beste die ik in een heel jaar heb gekregen. Kunnen andere " toppers" nog wat van leren.
Groetjes.
 
Vandaag Kyara opnieuw bezocht. Man! Wat zag ze er weer stralend uit!
En... wat was het weer feest in bed! OMG! Wat een vrouw! Die passie en die inzet. Daar kunnen andere 'toppers' inderdaad nog wat van leren...

Ze weet intussen natuurlijk ook precies hoe ze me helemaal 'gek' maakt van verlangen... Grrrrrrr! Een wervelwind van lusten & driften! Ik geef me helemaal. Dit is erotisch spel van het allerhoogste niveau! OMG!
Bedankt Kyara voor een geweldige namiddag!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan